Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Huonoimmat Xbox-pelit

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kurki-fin-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

kurki-fin-

New Member
TÄÄHÄN VOIS OLLA AIKA HYVÄ IDEA!!
Ainakin mun mielestä, kokoaisi yhdelle osiolle kaikki pelit joita pitää omasta mielestään hukkasijoituksena!
tietenkin on hyvä perustella että muutkin voi pohtia kannattaako kys. peliin tuhlata rahojaan vai ei?

eli nyt lista ja perusteet hukatuista rahoista eli peleistä jotka ei vastanneet niistä maksettua rahaa.

ja toki voihan joku innokas laatia simmosen listan missä taas sama asia toisinpäin.

mutta nyt asiaan.

1. espn winter games
Grafiikka nykii, ohjaukset todella alkeellisia( esim. saadakseen vauhtia ja poveria pitää naputtaa kahta nappia koko ajan.)
temppujen tekemisessä todella vaikeaselkoiset ohjeet.

2. unreal champion ship (vai mikä se nyt olikaan)
Grafiikka suttuista ja kentät suppeita, taito ja hallinta toissijaista.
pelituntuma ohut.

3. Wreckless the "paska"mission
säälittävää paskaa.

4. Bloodwakes
säälittävää paskaa.

no olen siis itse tuhlannut kys. peleihin rahaa ja lähes täydet hinnat.

jatkakaa.

kiitos.
Terveisin kurki-fin-
 
En ole ostanut, mutta sanotaan että Gravity Games (tai sinne päin)- bmxpeli olisi surkein peli xboxpelimarkkinoilla. No en tiedä, mutta arvostelut ovat siitä huonoimmasta päästä.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kurki-fin-

unreal champion ship (vai mikä se nyt olikaan)
Grafiikka suttuista ja kentät suppeita, taito ja hallinta toissijaista.
pelituntuma ohut.


Ja lempipelisi kohdalla lukee Unreal?
En tiedä, huonoin XB peli on varmaan Obi-Wan.
 
Hmm...

Gun Metal ei ole huono peli, mutta maksoin siitä hiukan liikaa, joten se ehkä ei ihan vastannut hintaansa. Toisaalta pelit ovat minulle aika helposti liian kalliita, joten ehkä tämä viesti kannattaa jättää huomioimatta.
 
No lisätäämpäs tähä jotain:

1. Lord of the Rings: Fellowship of the Rings (kakkaaaaaa!!!)

2. Dead or Alive Xtreme Volleyball (missä se peli?)

Lisääkin oli mielessä mutta ei nyt heti tule mieleen :/

editoin lisää ku tulee :)
 
No joo odotin että buffy olisi ollu hyvä peli, mutta mitä vielä. Kamera on aivan perseestä tollaseen peliin, koska sitä joutuu ite kääntelemään. Grafiikkakakin on aika seissea ja ei edes ole itse sarah Michelle Gellaria bufffyn äännäyttelijänä. Paskaa sanon minä. jooh toinen todella seissen näköne peli oli toi Wreckless - Yakuza Mission. Hyi helvetti. :rolleyes:
 
Rallisport Challenge oli kyllä pettymys. Pelattavaa ei juuri ollenkaan eikä se kaksinpelikään niin herkulta tuntunut. Onneksi ostin halpiksena.
 
Mielestäni seuraavat pelit olivat suuria pettymyksiä:

1.Espn winter games
Urheilupelien suurkuluttajana tämä peli olisi saanut jäädä kokonaan tekemättä. Koittakaapa vaikka pujottelussa pärjätä...
Ainoa laji, jossa pärjäsin oli pikaluistelu ja curling.

2.Dead to rights
-Hienot välivideot, mutta itse peli... Toteutus suoraan Max Paynesta, grafiikka alkeellista jne jne...

Mutta itse en ole pelannut Azurik: Rise of perathia joka vaikuttaa arvosteluista päätellen huonoimmalta peliltä. Esittely-clipin olen nähnyt ja Playerin arvosteluissa ei edes voitu antaa pisteitä tälle onnettomalle tekeleelle. Eli jos joku on tätä peliä pelannut niin kertokaapa totuus.
 
Gun valkyrie, ei vaan uppoo. Valikot suoraan jostain syvältä, graffat suoraan kolikkopeli areenoiltaä(ei aina huon asia, mutta nyt kyllä). Juoni heppoine ja kontrollit aivan käsittämättömän "karkeat"n
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kumppe
Rallisport Challenge oli kyllä pettymys. Pelattavaa ei juuri ollenkaan eikä se kaksinpelikään niin herkulta tuntunut. Onneksi ostin halpiksena.

Aivan! Tiltissäkin se oli viikonpelinä! Ja se tuli ostettua! Kyllä ärsyttää!:mad:
 
Vastaus: Transworld Snowboarding

Vain ja ainoastaan sen takia, että päävalikossa ja itse pelissä soi koko he***tin ajan Apulantaa. :mad:

EDIT: Eikä myöskään unohdeta niitä pelin mainoskylttejä! Apulannan mainoksia lähes joka kentässä!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Huonoimmat Xbox-pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Little Girl
Vastaus: Transworld Snowboarding

Vain ja ainoastaan sen takia, että päävalikossa ja itse pelissä soi koko he***tin ajan Apulantaa. :mad:

Musiikit luultavasti voi sulkea poiskin. Oman musiikin siirtäminen peliin mahdollista?
 
Re: Re: Re: Huonoimmat Xbox-pelit

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan lohottaja
Musiikit luultavasti voi sulkea poiskin. Oman musiikin siirtäminen peliin mahdollista?
Ongelma on juuri siinä, kun joka kerta menee valikkoihin (valikon musiikkeja ei voi vaihtaa) niin alkaa soimaan apulannan bring me down (eng. versio biisistä "reunallat") minkä intro on aivan hirveä. Muuten diggailen apista, mutta kyllä minullakin paloi kiinni sen intron kanssa. Ratkaisin asian niin, että aina kun olin menossa menuun niin painoin kaukosäätimestä mute nappia ja sitten pelissä laitoin taas äänet takaisin.
 
Olen onnistunut suuren osan surkeimmista peleistä välttämään mutta Blinx: the time sweeper kyllä rankaisi. Siis voi että kuinka voi tehdä huonon pelin.
 
MECHASSAULT
Tuhlasin peliin täyden hinnan (peliä oltiin kehuttu pirusti esim IGn:ssä) Pelasin tunnin ja myin pois. Todella huono sijoitus.
 
Ylös Bottom