Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Hurriganes elokuvaksi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Jari Tomppo
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Jari Tomppo

New Member
Etusivulta:

Legendaarisen rockyhtye Hurriganesin tarinan kertovan Ganes –elokuvan ensimmäiset pääosan esittäjät on julkistettu. Tunnetuimmassa kokoonpanossaan yhtyeessä soittivat Remu Aaltonen, Albert Järvinen ja Cisse Häkkinen, joista kahden ensin mainitun roolit on nyt täytetty.

Syksyllä 2007 ensi-iltaan tulevassa elokuvassa Remua näyttelee 26-vuotias Eero Milonoff (Pahat pojat, Populaarimusiikkia Vittulajänkältä, Tyttö sinä olet tähti) ja Albert Järvistä 24-vuotias Jussi Nikkilä (Tyttö sinä olet tähti, Hymypoika). Cisse Häkkisen ja Ile Kallion rooleja näytteleviä henkilöitä tekijät eivät vielä suostuneet paljastamaan tänään helsinkiläisessä rockklubi Semifinaalissa järjestetyssä tilaisuudessa.

”Halusimme rooleihin nuoria ammattilaisia, joilta sujuu myös rock´n´roll. Tässä tuotannossa näyttelijät kun soittavat itse kaikki elokuvassa kuultavat kappaleet. Näyttelijät saavat tuekseen henkilökohtaiset soittovalmentajat, kuten Hurriganeksen alkuperäisen kitaristin Ile Kallion”, kertoo elokuvan tuottaja Aleksi Bardy.

Tiiviissä yhteistyössä Remu Aaltosen sekä Albert Järvisen ja Cisse Häkkisen perillisten kanssa suunnittelun elokuvan ohjaa JP Siili ja sen kuvaukset alkavat Helsingissä ensi syksynä.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Hurriganes elokuvaksi

Aki Ahlroth sanoi:
Enpä ole kovin innoissani
Komppaan, mutta kyllähän nyt Remusta ja Hurriganesista pitää leffa tehdä. Get On on sentään yksi maailman parhaista plagioinneista koskaan.

simon sanoi:
kyllähän nyt Remusta ja Hurriganesista pitää leffa tehdä.

Niistähän on tehty jo kaksikin. Itse sanoisin tähän että EVVK.

edit: Mutta jos pääosaan valitaan Jasper Pääkkönen, niin sitten voisi jopa katsoa :D

Ei ollut Remu Aaltonenkaan äsken uutisissa kovin innoissaan tulevasta elokuvasta. Remu ryttäsi lukemansa käsikirjoitusversion melko totaalisesti ja totesi - omalla kielellään - kässärin menevän melko perusteellisesti uusiksi. :D

Omat odotukset ovat suhteellisen matalalla.

Jari Tomppo sanoi:
Ei ollut Remu Aaltonenkaan äsken uutisissa kovin innoissaan tulevasta elokuvasta. Remu ryttäsi lukemansa käsikirjoitusversion melko totaalisesti ja totesi - omalla kielellään - kässärin menevän melko perusteellisesti uusiksi. :D
"Pitää olla elänyt ilmapallon sisällä, että tietää miltä kaasu maistuu." :D

Eipä oikein mitään odotuksia minullakaan ole, muuten kuin Eero Milonoffin suhteen. Ainakin hauska mies jos ei muuta, kuten veljensäkin.
"Coco is back" ;D

Leo Stenbuck sanoi:
Eipä oikein mitään odotuksia minullakaan ole, muuten kuin Eero Milonoffin suhteen. Ainakin hauska mies jos ei muuta, kuten veljensäkin.
"Coco is back" ;D
Joo, Coco näytti mulle tien.:D
"Hei, se on trävelleri..."

Mutta joo, itse elokuva ei aiheuta suurempia tunteita. JP Siilin paria sarjaa olen vähän nähnyt ja toinen oli ärsyttävä angstisarja ja toinen muuten vaan tekopirteä ja ärsyttävä, joka huokui omaperäisyyden puutetta. Ja Hymypojasta ei löydy mitään hyvää sanottavaa.

Mutta kaipa näitä elämänkertaelokuvia pitää tehdä kun ei muutakaan keksitä. Ei sillä väliä vaikka Hurriganesistakin on niitä jo pari tehty. Ja näyttelijöinä tullaan näkemään ne samat kasvot, jotka on kaikissa muissakin Suomipätkissä (eiköhän se Jasperkin sieltä löydy).

Eipä suomalaiset oikein osaa tehdä elämänkertaelokuvia. Myyväthän nuo kohtalaisesti lippuluukulla, mutteivat tarjoa juurikaan ihmeellistä sisältöä...

Eikös Hurriganesista ole tehty parikin elokuvaa? Jotain sellasta olin kuulevinani kulttuuriuutisista tai jostain vastaavasta.

Ylös Bottom