Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Ice Cool/Jomo Ice vs Ilman voiteita!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arucard-
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.

Arucard-

Member
Joo, eli nyt kun tuntuu kaikki olevan riidelleet aiheensa puhki FragFX:n käytöstä niin näin kesän kunniaksi:

Ice Cool/Jomo Ice voiteella vai ilman?

Osa varmasti muistaa kun talvella tulitte pakkasesta sisälle ja menitte pelin pariin. Voi että kun oli sormet jäykät ja refleksit oli 5 sekunnin viiveellä.

Tänään tuli testattua Ice Coolia pelin parissa ja pakko sanoo että ei tässä enää refleksejä tarvita kun sormet on niitäkin nopeammat :D

Eli onko täälä muitakin ketkä ovat tätä käyttäneet voittaakseen matsin jos toisenkin? Itse ainakin rupeen tätä käyttää, ja ei maksa kun joku 5 poteli.

Eli Ice Cool/Jomo Ice on eräänlaista lihasten vetreyttämiseen tarkoitettua voidetta. JA kyllä tuo liipasin tällä voiteella menee ainakin puolet nopeammin pohjaan :)

Kokeilkaa, mutta älkää missään nimessä haukkuko minua kseettaajaksi koska pelissä ei optioneissa ole valintaa "rub Ice Cool/Jomo Ice on hands".

Vastaus: Ice Cool/Jomo Ice vs Ilman voiteita!

Joo, eli nyt kun tuntuu kaikki olevan riidelleet aiheensa puhki FragFX:n käytöstä niin näin kesän kunniaksi:

Ice Cool/Jomo Ice voiteella vai ilman?

Osa varmasti muistaa kun talvella tulitte pakkasesta sisälle ja menitte pelin pariin. Voi että kun oli sormet jäykät ja refleksit oli 5 sekunnin viiveellä.

Tänään tuli testattua Ice Coolia pelin parissa ja pakko sanoo että ei tässä enää refleksejä tarvita kun sormet on niitäkin nopeammat

Eli onko täälä muitakin ketkä ovat tätä käyttäneet voittaakseen matsin jos toisenkin? Itse ainakin rupeen tätä käyttää, ja ei maksa kun joku 5 poteli.

Eli Ice Cool/Jomo Ice on eräänlaista lihasten vetreyttämiseen tarkoitettua voidetta. JA kyllä tuo liipasin tällä voiteella menee ainakin puolet nopeammin pohjaan :)

Kokeilkaa, mutta älkää missään nimessä haukkuko minua kseettaajaksi koska pelissä ei optioneissa ole valintaa "rub Ice Cool/Jomo Ice on hands".

Siis mitä vi**ua tää nyt oikeen on?! :D Meinaatko jtn ice poweria. :cool:

Aru hei, et voi olla tosissas? Ootko sä syöny sitä jomo icee?

älä si Aru vaan munias räplää, ku tota tököttiä oot käsitelly...
ei tunnu kuulemma kivalta! (though, lämpögeeli tuntuu viä "kivemmalta") :p

sori, melkei meni OT:n puolelle..

Eiköhän tämän ketjun taso ja anti nähty jo. Lukkoon menee että heilahtaa.

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom