Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Infinite Undiscovery

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Paavi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Paavi

KonsoliFIN Alumni
Elikkästä kyseessähän on Square Enixin ja tri-Acen yhteistyöprojekti, japanilainen roolipeli, joka julkaistaan 5. syyskuuta juuroopassa. Lainattakoon virallista lehdistötiedotetta.

About INFINITE UNDISCOVERY

Story
Since ancient times, people have believed the moon to be the throne of God, and have prospered by harvesting its energy.
This is the story of a world where the destiny of man is bound to that of the moon.

One fateful day, the moon was chained to the earth by an army of men calling themselves the Order of Chains. Led by a man whom the awestruck people christened the Dreadknight, the Order proceeded to ravage the land, and all lived in fear.

Our story begins deep within a forest, inside a prison governed by the Order of Chains. A boy named Capell is being held captive having been mistaken for a hero of the people...

Suddenly, a girl named Aya comes to Capell's rescue, helping him to escape. She is a companion of Sigmund, a hero dedicated to ending the tyranny of the Order of Chains. When they meet soon after, Capell and Sigmund discover to their astonishment that they are virtually identical in appearance...like twins.

Capell's life is about to change forever. Unbeknown to him, he is destined to decide the fate of the world.

Features

Epic new action adventure RPG gameplay, from tri-Ace the creators of the STAR OCEAN and VALKYRIE PROFILE series.
Seamless Real-Time Action with no separate battlefields from the main gameplay environment. Constant discoveries will trigger unique and amazing action sequences.
Unique situation battles escape from giant ogres, flee from massive dragon flame attacks and even fight while a tsunami approaches!
Command a party of four in real-time to maximise your chances for success
Stunning cinematic visuals bring a richly detailed world fully to life.
Immersive, orchestral quality soundtrack from the composer of STAR OCEAN and VALKYRIE PROFILE.

Uutisissa muutama kuva ja Gametrailersissa tuore traileri.

Vastaus: Infinite Undiscovery

Odotetuin japsirope tällä hetkellä, vaikka se ei sinäänsä ole paljon sanottu. Tekijätiimi on kuitenkin kova ja peli näyttää hienolta, vaikka englanninkielinen ääninäyttely oli aika karmivaa.

Jep, ihan lupaavalta vaikuttaa. taitaa joutua todellakin kääntymää japanin kielisen ääniraidan puoleen.

Turhan geneeriseltä vaikuttaa, ts. vaikuttaa Square Enixin nykysuuntauksen mukaiselta ropelta. White Knight Chronicles esim. menee reippaasti tämän edellä. Ja noi "DARK FLICKERING AMAZING BLADE" -tyyliset huudot voisi jo unohtaa. Lost Odyssey hoiti homman siististi, sillä siinä hahmot sanoivat tehdessä mitä tahansa jonkun lukuisista kommenteista. Erotuksena siis noille "Here's your item: Potion!" tai "See my sword? Sword attack!". Tekijätiimi on toki kova, mutta esimerkiksi Trusty Bell meni kaiken odotuksen jälkeen suruitta ohi, enkä kaiketi missannut mitään kovin oleellista. En tuomitse vielä, mutta kehityssuunta viestii sellaisista piirteistä ja valinnoista, joita on paha enää katsella läpi sormien.

Tätä odotellessa, ennemmin tämä kuin Lost Odyssei, viimeinen naula sille arkkuun ostolistallani. Piidän enemmän tuosta vauhtiroolipeli buumista, kuin vanhoista ajoista! Syyskuussako tuli vai milloin?

Tätä odotellessa, ennemmin tämä kuin Lost Odyssei, viimeinen naula sille arkkuun ostolistallani. Piidän enemmän tuosta vauhtiroolipeli buumista, kuin vanhoista ajoista! Syyskuussako tuli vai milloin?

Menee paljon ohi pojalla, kun ei hyvän päälle ymmärrä. :) Sorry offtopic. Kannattaa testata se LO:kin vaikka tuntuisikin kauhealle. Mainio tarina.

Itse action-rpg ei ole koskaan maistunut mulle mut muutama poikkeus löytyy mm. Parasite Eve.
Olen vanha koulukunnan rpg-pelaajia elikä perus vuoropohjataistelu on mun heiniä :)
Rogue Galaxy ja FF12 jäi pelaamatta, en tykännyt käyttöliittymästä. Valkyrie Profilen kenttäsuunnitteluun multa hajosi pää, Star Oceanin scifihömpötys ei napannu. Ainakin hyvä puoli Infiniteen on taattuu laadukas musa, Motoi Sakuiraba takana.

Menee paljon ohi pojalla, kun ei hyvän päälle ymmärrä. :) Sorry offtopic. Kannattaa testata se LO:kin vaikka tuntuisikin kauhealle. Mainio tarina.

Pitänee kokkeilla kun eteen 20e tulee. Nyt etsin scifi rope Mass Effectiä nääs.

Olen vanha koulukunnan rpg-pelaajia elikä perus vuoropohjataistelu on mun heiniä :)

Ihan sama! Oikeestaan kaikki nykyrpg:t mitä kritisoidaan sillä, että ne kopioivat 10v vanhaa kaavaa taistelua myöten, toimivat parhaiten.

Jos itse saisin päättää niin kaikki taistelut jokaisessa jrpg:ssä menisi FF IX:n tapaan :D

Ihan sama! Oikeestaan kaikki nykyrpg:t mitä kritisoidaan sillä, että ne kopioivat 10v vanhaa kaavaa taistelua myöten, toimivat parhaiten.

Jos itse saisin päättää niin kaikki taistelut jokaisessa jrpg:ssä menisi FF IX:n tapaan :D

Itselläni ei ole ennakkoluuloja uudenkaan "taistelupolitiikan" suhteen. Pidin mm. Vagrant Storyn taistelumekaniikasta. :) Harmi kun ajankuluessa se peli on kadonnut jonnekkin. Voisi ainakin myydä sen hyvään hintaan, jos ei muuta. :D

Perhana, tosiaan myös JRPG:tä silmälläpitäen ostin Pleikkani, hienoa että niitä rupee vastakkaiselle konsolille yhtäkkiä tulemaan... -.-
Todella kiinnostava peli.

Perhana, tosiaan myös JRPG:tä silmälläpitäen ostin Pleikkani, hienoa että niitä rupee vastakkaiselle konsolille yhtäkkiä tulemaan... -.-
Todella kiinnostava peli.

Onhan tuo yllättänyt että laadukasta japsiropea puskee 360:lle. :D Mutta helvetin hyvä vain.

On kyllä todella jännä kun tässä sukupolvessa Xb2piille tulee JRPG:t. En olisi ihan näin uskonut.

Nythän siis SQEX:ltä on tulossa tällä haavaa

Infinite Undiscovery
Star Ocean: The Last Hope
The Last Remnant

Täytyy sanoa etten nyt kadu xb2piihin laitettuja rahoja. Alun perin ostin konsolin pelkästään Lost Odysseyn takia. Ajattelin sitten myydä koko roskan sen jälkeen kun läpäsin LO:n että saan vielä hyvät rahat konsolista takaisin. Toisin on nyt käyny; pelejä on tullut vaan hankkittua lisää, ja kun kuulin SO4:stä, tein viimeisen päätöksen siitä että konsoli pysyy.

Mikrosoftin olen nähnyt isona saatanan perikuvana, ja siksi olen vältellyt siihen rahan laittamista. Pää on nyt kuitenkin kääntynyt hieman eri suuntaan, kun Microsoftilla on selvästi ollut jokin vaikuttava voima tähän uuteen ajatteeseen saada JRPG:t julkaistuksi japanissa ja muualla maailmaa samaan aikaan. Loistavaa! En voisi kiittä enempää, koska koko pelielämäni ajan on syljettänyt näiden pelien julkaisupolitiikka, jonka takia odotat peliä vielä puolivuotta, vuoden jopa kaksi japanin julkaisun jälkeen.

Myös Liven palvelut ovat laadukkaita, tosin Live Goldissa ei kyllä kohtaa palvelun laatu ja kuukausimaksu. Jos kaikkiin MP-pelihin saisi dedikoidut palvelimet, niin ehkä silloin maksaisin siitä. Nykyisellä menolla en kyllä ikinä.

Tuo Infinite löytyy www.thehut.com kaupasta ennakkohintaan 29,73£ + yhden punnan toimituskulut eli 30,73 ja tämän kun laittoi valuuttalaskimeen niin tuli 38, 37 euroa noin suunnilleen.

Laitoinpa ennakkotilauksen sisään ja ainakin aiemmin pelit tulleet ilman ongelmia Suomeen.

Jos oikein näin niin noiden kauppa olisi manner englannissa eli EU:n tullialueen sisällä eli eipä siitäkään murhetta jos tilaa jotain arvokkaampaa...

Ylös Bottom