Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Irccailemaan!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Code
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Code

New Member
Noniin kaikki XBox-jannut ja miksei muutkin kanavalle #xboxfin

Siellä on aika yksinäistä ja hiljaista...:(

-nimim. "Minäkö muka irkki-nörtti?"

:D

Kyseinen kanava löytyy IRCNetin puolelta KonsoliFinin ylläpitämänä, kuten myös PS2Fin, DCFin ja NintendoFin. Joten ei muutakuin irkkaamaan.

Kyllähän minä tulisin sinne viivana, mutta kun mIRC ei toimi (sano ei palomuurille :D). Ette usko minkälainen vitutus on päällä aina kun kaikki lähtevät IRC:iin. :mad:

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Brutal Monkey
Kyllähän minä tulisin sinne viivana, mutta kun mIRC ei toimi (sano ei palomuurille :D). Ette usko minkälainen vitutus on päällä aina kun kaikki lähtevät IRC:iin. :mad:

Siis et löydä sopivaa servua vai? Kyllä se Soneran ADSl:llä pitäis toimia.

Kokeile Soneran omaa irc1.inet.fi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman

Siis et löydä sopivaa servua vai? Kyllä se Soneran ADSl:llä pitäis toimia.

Kokeile Soneran omaa irc1.inet.fi

Joo.. eipä löydä tuotakaan. Itse olen saanut sellaisen käsityksen, että vika piilee tuossa prkl:n palomuurissa. :mad:
Ja vaikken saisikaan tuota IRC:tä toimimaan, niin ei se haittaa niin paljoa kuin tieto siitä, että GameSpy ei pelaa myöskään.

Pitää varmaan sanoa veljelle, että kutsuu paikalle yhden nörttien nörtin, joka voisi vähän auttaa.

MITÄ!? Älä vaan sano, että käytät vieläkin GameSpy:a tai rupee todellakin epäileen, että olet jonkimoinen brutaali apina. Hae ihmeessä ohjeöma nimeltä The All-seeing eye, puolet hemempi kuin joku Gamespy joka ei löydä neulaa edes heinäsuovasta. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
MITÄ!? Älä vaan sano, että käytät vieläkin GameSpy:a tai rupee todellakin epäileen, että olet jonkimoinen brutaali apina. Hae ihmeessä ohjeöma nimeltä The All-seeing eye, puolet hemempi kuin joku Gamespy joka ei löydä neulaa edes heinäsuovasta. ;)

No.. minä en käytä GameSpy:ta, koska se ei toimi. Ja olen kyllä kokeillut tuota All-seeing eye:tä, ja eipä toiminut sekään. :mad:

tuskaa täynnä joo..
myöskään
irc.yhteys.mtv3.fi
ei toimi...
..ja vielä mukamas..heh..

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
tuskaa täynnä joo..
myöskään
irc.yhteys.mtv3.fi
ei toimi...
..ja vielä mukamas..heh..

Heh, mtv3:lla ei tiettävästi omaa irc-serveriä ole. :p

Kokeileppa irc.song.fi

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Luckyman

Heh, mtv3:lla ei tiettävästi omaa irc-serveriä ole. :p

Kokeileppa irc.song.fi

Sähköposti http://www.luukku.com/
POP3-palvelin pop.luukku.com (vain soittosarjoista)
SMTP-palvelin smtp.luukku.com (vain soittosarjoista)
Postilaatikon koko
pääkäyttäjä 10 MB, muut käyttäjät 2 MB, yksittäisen viestin maksimikoko 2 MB
Uutisryhmät (news) news.yhteys.mtv3.fi
IRC irc.yhteys.mtv3.fi
Nimipalvelimet (DNS) 62.236.224.129 ja 194.215.205.32

jaa no ainakin tuolla MTV3:sen sivuilla niin väitetään...tosin tuohon forwardoituun irc.song.fi:hin. :) eli kyllä tuo irc.yhteys.mtv3.fi myös toimii

On tullut pahoja onkelmia IRCin kanssa. IRCnet ei toimi minulla ollenkaan, vaikka Lloopella toimii samoilla systeemeillä, joten asetuksissa on oltava eroa. Mikä avuksi?

Vastaus: Irccailemaan!

Elisan yhteydellä täytyy käyttää osoitetta irc.kolumbus.fi, jos sitä nyt sitten joku ei hoksannut...

Vastaus: Irccailemaan!

paspartuu sanoi:
Elisan yhteydellä täytyy käyttää osoitetta irc.kolumbus.fi, jos sitä nyt sitten joku ei hoksannut...

Kiitokset, kaikkien näiden vuosien jälkeen pääsin irkkiin! Galskun ja m3s3n aika on ohi!

Anteeksi, olen iltavillissä.

P.S Kanava on edelleen pystyssä.

Ylös Bottom