Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

ISS2, kokemuksia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja bisnesman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Joo, ihmeen huonosti noi pelit (vähemmän hypetetyt) löytävät tiensä kauppoihin. Itse etsin fifa 2002 world cuppia Tampereelta julkasupäivänä, ja päivän sen jälkeen. Julkasupäivänä ei ollut missään, ja seuraavana päivänäkin jouduin soittamaan EA nordicin asiakaspalveluun että löysin sen tampereelta. Mikään isompi ketju ei edes tiennyt mistä puhuin, yksi erikoisliike oli saanut vain yhden kappaleen peliä, ja PC superstore kehoitti käymään Forssan superstoressa :o Onneksi Player auttoi.

oho, meni aiheen vierestä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Fat_aboot
Joo, ihmeen huonosti noi pelit (vähemmän hypetetyt) löytävät tiensä kauppoihin. Itse etsin fifa 2002 world cuppia Tampereelta julkasupäivänä, ja päivän sen jälkeen. Julkasupäivänä ei ollut missään, ja seuraavana päivänäkin jouduin soittamaan EA nordicin asiakaspalveluun että löysin sen tampereelta. Mikään isompi ketju ei edes tiennyt mistä puhuin, yksi erikoisliike oli saanut vain yhden kappaleen peliä, ja PC superstore kehoitti käymään Forssan superstoressa :o Onneksi Player auttoi.

oho, meni aiheen vierestä.

Itse löysin World cupin Powerista. (se uusi kodin tekniikka liike)

Menee nyt vähän aiheen vierestä....

Tänään näin kaupassa pelin GC-version.
Kommenttia nyt, jos olette ostaneet! Varsinkin PES:ia pelanneiden mielipiteitä haluaisin kuulla, ennen kuin ostan ISS2:n.

Joobas on taas tyhmänä paikalla. Mikäs on PES? Kun Willennium tuossa viestissään mainitsi... Olisi varmaan pitänyt quoteta se tähän. Mutta ei jaksa ;)

Edit: Typo

eli tota iss2 löytyy ainakin pcsuperstoreista ja videopelidivarista ja aivan kuten sanoin se tuli 7.5.2002 eli toissapäivänä.

Ehkä en paneutunut peliin tarpeeksi, mutta minusta ohjattavuus oli huono, koska äijä liikkui itsestäänkin vaikka en edes tattia liikuttanut. En myöskään löytänyt mahdollisuutta pelata turnauksia/liigoja kaverin kanssa samalla puolella. Friendly matsissa samalla puolella pelaaminen oli ärsyttävää sillä oman pelaajan tunnistaa pienestä numerosta pelaajan pään päällä ja toiminnan ollessa kiivaimillaan, ei aina saanut selvää kuka oli jne. Esim. väritunnukset olisivat auttaneet paljon. Mutta nämä ovat vain minun kokemuksia...

Ylös Bottom