Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Itunes music store?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Misteri
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Itunes music store?

Täytyypä alkaa ottaa säännöllisiä backupeja myös iTunes Librarysta.
Itse olen laittanut Norton Ghost:in ottamaan incrementti backupin PC:llä olevista biiseistä aina kun lyön ulkoisen kovon kiinni. Helpotti huomattavasti kun vaihdoin XP:n Vistaan. :)

Kannattaa sitten muistaa noita DRMiä sisältäviä biisejä ostaessa muistaa että ne on vain "lainassa". Jos autentikointi serveri jossain vaiheessa ajetaan alas (palvelu lopetaan) niin sitten on biisien soittokin voi tulevaisuudessa olla vähän hankalampaa.
iTunesin kohdalla pelko on vähän pienempi, koska biisit autentikoidaan vain ostovaiheessa. Ja kun niitä ei näemmä periaatteessa edes saa ladattua kuin kertaalleen, ei serverin putoaminen maailmankartalta sinällään vaikuta jo ostettuihin kappaleisiin.

Itse olen laittanut Norton Ghost:in ottamaan incrementti backupin PC:llä olevista biiseistä aina kun lyön ulkoisen kovon kiinni. Helpotti huomattavasti kun vaihdoin XP:n Vistaan. :)
Mulla onkin Mac. ;) Oikeastaan ainoa ongelma on, että iTunes-kirjastoni on n. 70 gigaa, joten se vie aika reippaasti tilaa. Ja koska Macbook Pron kiintolevy on vain 120 gigaa, on koko iTunes Library pitänyt ulkoistaa USB-levylle. Muutenhan Time Machine pitäisi kirjaston backupauksesta huolen ihan automaattisesti. Täytyy tässä nyt miettiä ratkaisuja.

...Ja jos eivät suostu... No, piratismiin yllyttäminen on tällä(kin) foorumilla kiellettyä, mutta osaat varmasti tehdä omat ratkaisusi.
Tyhmä kun olen: ikinä en ole piratisimia harjoittanut, enkä tule harjoittamaan.
Mutta nyt ymmärrän itsekin, että onpa aika hanurista oleva systeemi. Tähän päivään asti olen ollut siinä uskossa, että iTunesin lataukset toimivat samaan tapaan kuin PS Storen ostokset (eli max. viiteen koneeseen ja jokaiseen lukemattomia kertoja). Täytyypä alkaa ottaa säännöllisiä backupeja myös iTunes Librarysta.
Hanuristapa hyvinkin.... Ja sitten ihmetellään kun ihmiset ovat niin perusnegatiivisia verkkolatauksia kohtaan...

Ylös Bottom