Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jade Cocoon, missä myynnissä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Snaker
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Snaker
Eli en oo missään tota viel nähny vaikka pitäs myynnis olla. Onko kukaan muu?

Kyllä sitä löytyy. Itse olen sen nähnyt paikallisessa Prismassa ja Anttilassa. Netissä näytti olevan ainakin Playeronessa ja Filmifriikissä tilattavissa.

No, ei tosiaan ollu tuol Netanttilas eikä Lippulaivas (jos jollekin sanoo mitään?).

Lippulaivan vieressä olevalla Ulappatorilla on sen niminen pelikauppa kun Pelimesta, jossa on aika hyvä valikoima pelejä joten tuolta vois löytyäkkin. Jos tuolta ei löydy niin olen nähnyt tota myytävän myös Kirkkonummen Prismassa, johon sinulla ei ole varmaan älytöntä matkaa.

Ei niilläkään siel Pelimestas enää ollu mut ottivat tilauksen ja sanoivat kysyvänsä maanantaina maahantuojalta :) ja soittavat sitte mulle.

Pahus ku toi TILT.tv ja tää saitti ilmotti siit nii myöhään :(

Muuten onko Pelimestalla omia nettisivuja?

Ei niilläkään siel Pelimestas enää ollu mut ottivat tilauksen ja sanoivat kysyvänsä maanantaina maahantuojalta :) ja soittavat sitte mulle.

Pahus ku toi TILT.tv ja tää saitti ilmotti siit nii myöhään :(

Muuten onko Pelimestalla omia nettisivuja?

http://www.megaswap.fi löytyy ainakin.

-PV-

No, eipä enää mitään.

Ne jotka on lukenu tota yleiset osaston "mitä pelejä aiot hankkia" tai ni tietää et mul on se jo joten en tartte enää neuvoi. Unohdin lisätä se tännekin.

Se sitte soitti sitte tiistaina Pelimestasta ja kävin samana päivänä ostamassa sen pelin (kun olivat yhden sieltä mulle varanneet) ja ihan hyvä on. Ainaki parempi ku edeltäjänsä.

Ylös Bottom