Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jalkapallon MM-kisat 2002

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja AnKh
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Englanti on kans mun suosikkijoukkue jo monen vuoden takaa. Edellisissä kisoissa Argentiina-ottelu oli tosi rankkaa seurattavaa. Paha kyllä pelkään, että Englanti ei pääse alkulohkoa pitemmälle, eli sille käy ns. Espanjat. F-lohko on ehdottomasti kisojen kovin ja kaikilla on mahis toiselle kierrokselle. Mutta ajattelin kyllä mestariksi veikata Englantia.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore
Olisi ihan mukava käydä pikkasen asiallisempaa :D keskustelua aiheesta, joten viralliset WorldCup-sivut kannattaa käydä kurkkaamassa. Joten ei tule useammassa postissa peräkkäin nolattua itseään esim. osanottajamaiden suhteen...

Höh, eikös alue, johon kirjoitamme ole juuri "Asiaton keskustelu ja palaute" :rolleyes:
Kyllähän tuollaisia mokia meikäläiselle näissä asioissa vähän väliä sattuu, älkää välittäkö :p

Kiitos muuten tuosta listasta Jore. Nyt ei _pitäisi_ sattua enää sen kummosempia erehdyksiä.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan joelman

Kiitos muuten tuosta listasta Jore. Nyt ei _pitäisi_ sattua enää sen kummosempia erehdyksiä.
joo...enpä itsekään tarkistanut sen kummemmin että onko esittämäni järjestys yleensäkään edes mahdollinen..:rolleyes:

Kallista hommaa

Alkujaan mulla oli tarkoitus mennä Japaniin tsiigaa pari matsia, mutta FIFAn lippubyrokratian takia, en viittiny hankkia lippuja elikä ei ollut mahdollisuutta tsekata haluamasi matseja. Kun olin kanadassa mulla oli tilaisuus ostaa "superpaketti" mm-loppukilpailuun...mut se oli loppuunmyyty. Sukulaiset jopa lupasivat maksavansa viulut. sit v****** nousta päähän:mad:
mut ei sille voi mittään:(

Täs on se saitin superfutispaketti:
http://www.ultimatesportsdreams.com/2002_world_cup_a.htm

Olisi ihan mukana käydä pikkasen asiallisempaa :D keskustelua aiheesta, joten
Olen tummentanut varmat jatkoonmenijät lohkoista
Group A
France , Senegal, Uruguay, Denmark

Group B
Spain , Slovenia, Paraguay, South Africa

Group C
Brazil , Turkey, China PR, Costa Rica

Group D
Korea Republic, Poland, USA, Portugal

Group E
Germany , Saudi Arabia, Republic of Ireland, Cameroon

Group F
Argentina , Nigeria, England, Sweden

Group G
Italy , Ecuador, Croatia, Mexico

Group H
Japan, Belgium, Russia , Tunisia

Vielä pitää muistuttaa tuosta FIFAn ranking-listasta
jaahah...
eli tarkempaa otetta asiaan...kun ei näköjään kukaan ole mitään mieltä..:)
siis kaikista lohkoista menee kaksi parasta jatkoon.
A: Ranska ja Tanska, Uruguay jää pois huonojen esitystensä perusteella...
B: Kerrankin Espanjalla loistopaikka päästä jatkoon...
kaikki muut kolme ovat samaa massaa.
C: Sama pätee myös Brasilian kanssa (tolkuttoman huonoja muut), jopa Turkki (säälittävä) voi päästä jatkoon.
D: Portugali ja Puola varmoja.
E: Mahdotonta sanoo mitään muuta kuin Saksa, Irlanti ja Kamerun kisaavat...
F: Toinen mahdoton lohko mutta Argentiina ja Englanti jatkavat...toivottavasti. Nigeria ja Ruotsi ovat myös kyllä tosi vahvoja...legendaarinen kuolemanlohko.
G: Italian luulisi selviävän...toisesta paikasta heitetään noppaa...
H: Ryssät ja Belgia periaatteessa vahvoilla mutta Japani on isäntämaa...yllätysyllätys...saas näkee...Tunisiakaan ei ole huono...:)

MM 2002 E-Korea/Japani

Noh ei tämäkään nyt niitä nerokkaimpia aiheita ole, mutta heitetään nyt kumminkin. Eli veikkauksia jalkapallon MM-kisojen 2002 voittajaksi? Oma veikkaukseni on Argentiina, mutta suosikkini on Englanti joka tuskin tänäkään vuonna pärjää kovin erikoisesti. Tekemistä riittää, kun jääkiekon MM-kisat ovat alkamassa. Melkein heti niiden jälkeen on champions league finaali ja pian sen jälkeen jalkapallon MM-kisat.

Mä yritin järkätä töistä kesäkuuta vapaaksi, että olisin nähnyt matsit rauhassa. No, nyt ne pitää kattoa työajalla. Voi voi :D Portugalin olisi hienoa nähdä pärjäävän, ja tietysti ikisuosikki (tylsää) Braisilian.

Mä yritin järkätä töistä kesäkuuta vapaaksi, että olisin nähnyt matsit rauhassa. No, nyt ne pitää kattoa työajalla. Voi voi :D Portugalin olisi hienoa nähdä pärjäävän, ja tietysti ikisuosikki (tylsää) Braisilian.

Sama homma, työajalla joutuu katella ;) Noh on siihen jo tottunu noiden olympialaisten aikana, ja nyt vielä PE alkavat lätkän mm skabat..

Mä vähän kans tota Brassien voittoa myhäilen..

Alunperin oli tarkoitus matkustaa sinne Japaniin hillumaan ja katsoa muutama ottelu samalla, kuten ehkä aikasemmin oon ehkä maininu...mutta mä tyhmä meikäläinen oon tuhlanut "melkein kaikki" säästöistäni, joten no chance!
ja unohdin mainita "FIFAn paperisotabyrokratia"!
lippujen hankkimisessa.
Sitten myöhemmin funtsin et mitä järkee on lähteä Japanin kesällä? Siellä on helv. kostea, kuumaa ja sataa prkl:sti...siinä menee koko loma pilalle.

Asiaan. Aah! onhan se ihana et Uber Champions League jälkeen tulee major-uber futista, MM-futis:)
Toivottavasti Barcelona voittaa Champions Leaguen, kun lempparini Bayerni Munchen putosi >_<
Toivoisin Aasian maat pärjäisivät hyvin, kun oon saanu tarpeeksi Etelä-Amerikan ja Euroopan dominoimisesta, vaihtelu virkistää!
Nakata ja Al Jabbar ovat mieleenkiintoisia pelaajia....

Tiedän et kesäkuu menee töllöjen vahtimiseen;) "tahtoo katella futista! mä haluun kattoo saippuaa!"

*Tahtoo Legendaarisen jumalan-ponihännän Baggion mukaan Italian tiimiin XD*

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pexi

*Tahtoo Legendaarisen jumalan-ponihännän Baggion mukaan Italian tiimiin XD*

Jooh mulla tulee edelleenkin tuosta legendaarisesta Baggiosta mieleen SE legendaarinen rankkari:)

Noh mutta joka tapauksessa Espanja vie voiton se on selvää! Raulin tykki puhuu ou jeah! Ja bisseä kuluu...:p

Onhan noita kisoja odotettu jo, vaikka Suomen poissaolo masentaakin. Varasuosikkeina toimivat kaikki yllättäjät ja ei-Eurooppalaiset joukkueet.

Kisafiilikseen pääsee jo etukäteen ostamalla juuri ilmestyneen Suomen maajoukkueen pelipaidan vaikkapa täältä. Hinta 60 euroa, koot S - XXL. Ja sitten vielä Lippupalvelusta liput Suomi - Latvia harjoitusmatsiin 22. Toukuuta.

Pahalta näyttää englannin tilanne. Beckhamin loukkaannuttua koko valtio vaipui maansuruun, ja mieliala ei voi olla vaikuttamatta pelaajiin, jos "Becky" ei ole kentillä.
Paraguay on myös kova sana kisoissa pitkälti loistavan maalivahdin Jose luiz Chilavertin (tai sinne päin :rolleyes: ) ansiosta. Sillä jos jollain on asennetta, sylkäsi jonkun jannun naamalle pari kuukautta sitten ottelun loputtua. :D :D

Group E
Germany , Saudi Arabia, Republic of Ireland, Cameroon

Kamerun päihittää Saksan mennen tullen. Patrick Mboma voi johdattaa joukueensa tosi pitkälle jos kaikki naksahtaa kohdalleen. Ehkä jopa maailmanmestariksi. Siinä kisojen musta hevonen :p

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom