Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

James Bond: Nightfire

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Punisher
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Punisher

New Member
Olen laiska ja pistän saman tekstin tähän kuin tuossa Mario Party 4:ssä...

Kuinkas moni aikoo hakea tänään kyseisen pelin kaupasta/odottaa viikonlopun yli...

Itse en ainakaan pysty odottamaan viikonlopun yli...
Onneksi otin pekkasen töistä tälle päivälle...:cool:

Olen laiska mutta sille ei voi mitään...:p
 
En hae, koska on liikaa muita pelejä vielä vaiheessa. Nightfiren ehtii sitten myöhemmin. Kiinnostusta on kyllä, muttei tuo sentään minulle mikään MUST-juttu ole.

Tosin jos se on parempi kuin Agent Under Fire (joka sekin on ihan jees) niin sitten taitaa olla kyllä nami peli kyseessä!
 
Jaa-a.. Kyseessä on tunnelmaltaan ihan helvetin upea peli. Ihan kuin pelaisi Bond-leffaa. Kaahailuosuudetkin on tehty hyvin ja tähän asti on tullut vastaan vain yksi kiskoräiskintäkohta, joka sekin oli siisti. Pelattavuus on kunnossa ja kontrollivaihtoehtoja on vajaa 10 erilaista joten niistäkään ei kovin suurta ongelmaa ole. Moninpelissä pystyy säätämään myös bottien energiaa, mikä on tosihyvä(tm) juttu.

Ja pelistä on vastuussa aivan eri pelitalo kuin AUF:stä(N64:n TWINE:n tehnyt Eurocom), on myös pelikokemus jotain aivan muuta. Ja se on hyvä juttu :).
 
Onpahan loistava peli. kaban kommentteihin on helppo yhtyä. Ääninäyttelijästä en pidä mutta muuten loistava Bond-tunnelma.

Kerrottakoon, että pelissä on kaikkien aikojen paras tutoriaali. Oikeastaan ainoat haukut tulevat inhottavasta nykimisestä ajokohtauksissa, kun ruudulla tapahtuu paljon.

Ja sitten takaisin...
 
Läpi meni eilen, ja peliajaksi voisin arvioida heittämällä sellaiset 7-8 tuntia. Ehkä. Ìutta Nightfire on kuin hyvä Bond-elokuva - Kestää useammankin katsomiskerran :).
 
Ei se mitään jos pelin läpipelaamiseen menee 7-9 tuntia...tai ainakaan mua se ei haittaa, koska mä en oo mikään The Player Of The Century. Moninpeli vaikutti GameWorldissa niin hyvältä, että sitä luulis jaksavan pelailla enemmän ku tarpeeks...!! Goldeneyessähän oli sellanen kiva juttu, et kun veti jonkun maan aina nopeemmin läpi, niin sai jotain pientä lisäjuttua. Onks Nightfiressä mitään sellasta? Onks ne maat muuten kivoja? :)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jänis
Ei se mitään jos pelin läpipelaamiseen menee 7-9 tuntia...tai ainakaan mua se ei haittaa, koska mä en oo mikään The Player Of The Century. Moninpeli vaikutti GameWorldissa niin hyvältä, että sitä luulis jaksavan pelailla enemmän ku tarpeeks...!! Goldeneyessähän oli sellanen kiva juttu, et kun veti jonkun maan aina nopeemmin läpi, niin sai jotain pientä lisäjuttua. Onks Nightfiressä mitään sellasta? Onks ne maat muuten kivoja? :)

Kentistä jaetaan pisteitä eri asioista (aika, osumatarkkuus jne), ja pisteistä lasketaan mitalit (pronssi, hopea, kulta, platina). Näistä mitaleista avataan lähinnä moninpeliin uusia asioita.

Voin sanoa, että pelin 12:sta tehtävästä yksikään ei ollut turha, vaan jokaista kenttää oli hauska pelata.

Pelissä on muuten upea tekoäly. On se aika hämmästyttävän näköistä miten viholliset osaavat juosta karkuun ja menevät kulmien taakse piilon. Sieltä ne sitten aina välillä hyppäävät esiin ampumaan. Ne toimivat hyvin joukkueena ja loppupäässä heittelevät kranaatteja. Joskus joku saattaa juosta lähelle ja iskee aseen perällä Bondia.

Suosittelen tätä peliä kyllä lämpimästi. Nyt olen jo toista kertaa pelaamassa läpi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan flamer
Pelissä on muuten upea tekoäly. On se aika hämmästyttävän näköistä miten viholliset osaavat juosta karkuun ja menevät kulmien taakse piilon. Sieltä ne sitten aina välillä hyppäävät esiin ampumaan. Ne toimivat hyvin joukkueena ja loppupäässä heittelevät kranaatteja. Joskus joku saattaa juosta lähelle ja iskee aseen perällä Bondia.

No hei vautsi hei!
 
Tekoäly on muuten Bondissa täysin takamuksesta. Vaikka Flamer sanoikin että on hienoa jos porukka juoksee karkuun Bondia, suojautuu nurkan taakse, heittelee kranuja tai juoksee hakkaamaan Bondia. Kun porukka juoksee karkuun, ne pystyy ampumaan helpommin kun liian helposti. Kun ne suojautuu niiltä jää näkymään puolet kropasta. Sitte kun ne viskoo kranuja, ne räjäyttää niillä ittensä. Rynnätessään hakkaamaan Bondia ne saa ammuttua ennen kun ne on lähelläkään.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan risu_santikko
Kun porukka juoksee karkuun, ne pystyy ampumaan helpommin kun liian helposti.

No eikös selkään ole oikeastikin helpompi ampua? Ja eikös oikeatkin ihmiset juokse karkuun pakokauhun vallassa? :)

Kun ne suojautuu niiltä jää näkymään puolet kropasta.

Jaa-a. Itse kun pelasin, niin huomasin vihollisten menevän laatikoiden taakse kyykkyn niin ettei niitä näkynyt välillä ollenkaan. Välillä ne vilkuilivat sieltä vain sen verran että pystyivät ampumaan.

Rynnätessään hakkaamaan Bondia ne saa ammuttua ennen kun ne on lähelläkään.

Itselläni vihut eivät koskaan juosseet kaukaa lähelle hakkaamaan vaan vasta kun itse menin viereen, tuli aseen perää ohimoon. Ja kerrankin iskut vaikuttavat pelaajaan muutenkin kuin energiamittarin tyhjenemiseen. Kuva kääntyy iskun suuntaan. Pikkuasia, mutta mukava yksityiskohta.

Jos pidit Nightfiren tekoälyä huonona, niin pelaapas pari erää Turok: Evolutionia :)
 
Itseltäni Nightfire myös hyllystä löytyy ja kyllähän se ainakin edeltäjänsä Agent Under Firen hakkaa 100-0.

Tehtävärakenne on ihan mukava ja tekemistä riittää, mutta vertailun vuoksi sanottakoon, että toinen tällä hetkellä ahkerasti koneessani käyvä FPS-peli Medal of Honor voittaa kyllä Bondin lähes jokaisella osa-alueella.

Tämä ei kuitenkaan tarkoita sitä, että Nightfire olisi huono, vaan MoH on vaan niin erinomainen. :)

Hehkutus on syytä päättää tällä erää tähän.

- Esa
 
Ainut fps, josta olen tykännyt on Goldeneye.. ja nyt kysyisin mitä fps-peliä suosittelisitte cubelle?

-Metal of honor
-Nightfire
-Timesplitters2

mulla on semmonen käsitys ollu että Time Splitters2 olis aika ylivoimainen noihin kahteen verrattuna, mutta onko asia sittenkään näin?
Ja mistä löytyy peli iloa pisimmäksi aikaa?, eli paljon avattavaa ja bonusta?
Ja ehkä tärkeimpänä MISTÄ LÖYTYY PARAS MONINPELI?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Ainut fps, josta olen tykännyt on Goldeneye.. ja nyt kysyisin mitä fps-peliä suosittelisitte cubelle?

-Metal of honor
-Nightfire
-Timesplitters2

mulla on semmonen käsitys ollu että Time Splitters2 olis aika ylivoimainen noihin kahteen verrattuna, mutta onko asia sittenkään näin?
Ja mistä löytyy peli iloa pisimmäksi aikaa?, eli paljon avattavaa ja bonusta?
Ja ehkä tärkeimpänä MISTÄ LÖYTYY PARAS MONINPELI?

Timesplitters2 on hauska, siinä on paljon avattavaa ja bonusta, sekä siinä on tosi hyvä moninpeli. Paljon on hahmoja ja erilaisia aseita. Huumori on oikealla tavalla mukana. Karttaeditori on toimiva ja tarpeeksi monipuolinen, tosin ulkokentät ja suuret kentät eivät onnistu. Ainoa asia, josta en pidä pelissä, on se ettei siinä voi hypätä! Todella typerä ratkaisu. Botit kyllä loikkivat...

Nightfireen en ole tutustunut, mutta Metal of honor on totista sotavääntöä. En tykännyt siitä yhtään. (huom. olen pelannut ainoastaan PS2-versiota) On siinä sellainen sodassa olon tuntu, jos sitä hakee.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Peukku
Ainut fps, josta olen tykännyt on Goldeneye.. ja nyt kysyisin mitä fps-peliä suosittelisitte cubelle?

-Metal of honor
-Nightfire
-Timesplitters2

mulla on semmonen käsitys ollu että Time Splitters2 olis aika ylivoimainen noihin kahteen verrattuna, mutta onko asia sittenkään näin?
Ja mistä löytyy peli iloa pisimmäksi aikaa?, eli paljon avattavaa ja bonusta?
Ja ehkä tärkeimpänä MISTÄ LÖYTYY PARAS MONINPELI?
Mielipiteeni ei ehkä ole paras mahdollinen, koska en ole MOH:ia tai Nightfirea pelannut.
TimeSplittersia sen sijaan olen pelannut, ja sitä voin kyllä suositella. Mielestäni GoldenEye ja Perfect Dark ovat edelleen parhaat FPS-pelit. TS2:n ensimmäinen taso on kuin suoraan GoldenEyesta, ja moninpeli on todella hauskaa, vaikkakin sen nopeus tekee siitä jotenkin kevyen tuntuisen verrattuna N64:n mahtipeleihin.
Bonuksena vielä täysin customoitavissa oleva ohjaus.:)
 
TS2:ta ja Nightfireä pelanneena voin sanoa että Nightfire voittaa niin yksin- kuin moninpelissäkin. TS2:n moninpeli oli liian nopea, ja peliin pääsi kuolemien jälkeen ihan liian äkkiä. TS2 myös yltyi liialliseksi sinkohipaksi, mistä en pitänyt. Nightfire taasen iski tunnelmansa ja pelattavuutensa takia ihan kympillä. MOH: Frontlineä en ole pelannut, mutta kuulemma sen moninpeli on aika huono.
 
Aaha..Eli Timesplitters2 hyvä
ja, jos on kokeillut myös Nightfireä niin toteaa sen todennäköisesti paremmaksi..
Bond tunnelma kyllä kieltämättä sopii fps-peleihin.. ja realistisemman näkönen grafiikkakaan ei oo räiskinnässä pahaksi.
Taidan ostaa kummankin
:D
 
Itse kokeilin Nightfirea tossa ihan hetki sitten ja kyllä aikamoista ybershittiä on EA:n pojat vääntänyt. Ratojen suunnittelu ja aseiden hallinta/modelit/animaatiot ovat amatöörimaista työtä. Muutenkin pelattavuus hipoo roskakorin älykkyysosamäärän tasoa.

Timesplitters 2 on hyvä peli. TS2 pesee NF:n 100-(-50). Ja tosiaan, Nightfire on lyhyt peli. Kaveri läpäisi sen n. 5 tunnissa. Rahastusta koko peli. Ei kiitos.
 
Ylös Bottom