Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

JamLegend - kitarapeli netissä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja SVC
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

SVC

New Member
Netin ilmainen kitarapelisivusto JamLegend tarjoaa biisejä pelattavaksi joko näppiksellä tai kitaraohjaimella. Kuuluisimpia radiohittejä on turha etsiä, mutta kyllä tuolla silti aikaa saa vierähtämään... Pelaamaan pääsee rekisteröitymättä, mutta tunnuksen tekemällä pääsee pitämään listaa huippupisteistään ja jopa nostattamaan omaa tasoaan ahkeralla pelaamisella. :)

Onko kukaan muu kokeillut JamLegendiä? Mielestäni ilmaiseksi nettipeliksi aika onnistunut räpellys, vaikka lauluja voisikin olla enemmän.

Vastaus: JamLegend - kitarapeli netissä

Olin kuullut tästä joskus aiemmin, kun oli joskus betavaiheessa vasta. Eikös tähän pitäisi tulla rummut ja bassokin? Ainakin omasta mielestäni oli jossain puhetta sellaisesta.
Enivei, nyt oon sivulle rekisteröitynyt nimellä Kahvi, tosin tällä hetkellä sivulla taidetaan jotain bugeja poistella, kun kokoajan tulee virheilmoituksia/valkoinen ruutu/ilmoitus siitä että nyt korjailemme jotain.

Kokeilin just ja ihan karseen vaikee! Vaikeampi kuin guitar hero expertil! siis tuplasti vaikeempi!

Saa olla aikas tarkka kun painaa. Itse olen pelannut GH3 ja siinä voi painaa nuotin missä tahansa kohdassa, kun taas tässä pitää olla nuotti prikulleen siinä rinkulassa :(
Ihan hyvä peli sinänsä ja kyllähän siinä saa ajan kulumaan, ei siinä mitään.

Kokeilin just ja ihan karseen vaikee! Vaikeampi kuin guitar hero expertil! siis tuplasti vaikeempi!

No en pysty allekirjottaa. Tässä on niin prikulleen oikein noi tahdit, että kunhan temmossa pysyy niin kyllä tuo sujuu. GH:ssa on jossain kappaleissa ne nuotitukset niin päin pyllyä, että siinä pitää luottaa silmiin, eikä korviin ja se vasta vaikeeta on.

Ylös Bottom