Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jäsen ja registered user

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
Mitä eroa on jäsenellä ja registered userilla? Toisilla lukee nimen alla jäsen ja muutamilla registered user?

Tuo on juuri niitä juttuja joihin ei kannata kiinnittää huomiota, kun boardin säätö on vielä ihan vaiheessa... :rolleyes:

Solid Snake sanoi:
Mitä eroa on jäsenellä ja registered userilla? Toisilla lukee nimen alla jäsen ja muutamilla registered user?

Me "Registered userit" ollaan vähän Pr0-tyyppejä nääs. Eix ookki näin?

Hurja Guru sanoi:
Näin off-topiccina, palaako oman avatarin lisääminen takaisin?

Heti kun vaan löydän tuon kohdan adminin työkaluista. Löysin jo kertaalleen, mutta en sitä laittanut päälle. Nyt olen listat selannut kahteen kertaan, eikä vielä ole osunut silmään :eek:

No tulee heti päälle, kun tuo rastitus tehtävä vaan tulee vastaan...

Paavi^ sanoi:
Me "Registered userit" ollaan vähän Pr0-tyyppejä nääs. Eix ookki näin?

Niin ollaan.
smoker.gif

Edit: Miksei kuvat näy? :(

Viimeksi muokannut moderaattori:
Nyt on tämäkin hämmennys pois päiväjärjestyksestä ilmeisesti, eli Registered Usereita ei taida enää olla.

Vanha käyttikseni Trevor on edelleen Registered User aka Superjäsen. Muutama kuukausi sitten menetin oikeudet tehdä mitään tuolla tunnuksella, eikä nimimerkkiä näy enää jäsenlistassakaan. Lähetin webmasterille mailia asian tiimoilta, jos vanhan tunnukseni oikeudet olisi mahdollista palauttaa.

Qualtagh sanoi:
Vanha käyttikseni Trevor on edelleen Registered User aka Superjäsen.

Öh? Ei "Registered user" tullut suoraan superjäsenille, kuten itse sen huomasin, sillä ei minulla mitään superjäsenen arvoa ole koskaan ollut, ja silti olin hetken aikaa "Registered user". Indeed.

Qualtagh sanoi:
Vanha käyttikseni Trevor on edelleen Registered User aka Superjäsen. Muutama kuukausi sitten menetin oikeudet tehdä mitään tuolla tunnuksella

Superjäsen titteleitä ei enään ole.

Ja olet vaihtanut sähköpostisi, jolloin BBS lähettää sinulle vahvistuksen sähköpostin vaihdosta. Ja pyytää siinä mailissa vahvistamaan asian klikkaamalla linkkiä. Et sitä ollut kuitenkaan tehnyt, mutta nut tuo homma on kuitenkin kunnossa ja mailasinkin asiasta jo.

Vastaus: Jäsen ja registered user

Mikähän on kun oma avatar ei näy? Pelkkä punainen ruksi. Samoin joidenkin käyttäjien kohdalla on sama juttu, mutta suurin osa avatareista näkyy normaalisti. Tietsikka säätöä vailla?

Vastaus: Jäsen ja registered user

Lionman sanoi:
Mikähän on kun oma avatar ei näy? Pelkkä punainen ruksi. Samoin joidenkin käyttäjien kohdalla on sama juttu, mutta suurin osa avatareista näkyy normaalisti. Tietsikka säätöä vailla?

Näköjään Foorumi ei löydä noita valmiita avataria. Pitää tutkia missä vika, että hakee väärästä polusta.

Ylös Bottom