Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

jedi outcast

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja j0sa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

j0sa

New Member
Olen ajatellut ostaa ko. pelin, löytyiskö keltää kokemust. Siis onko ostamisen arvoinen?

Vau!

Itse pelasin eilen ensimmäistä kertaa Jedi Outcastia ja täytyy sanoa että olen todella tyytyväinen. Loistava peli, varsinkin tällaiselle super-Star Wars fanille! Grafiikka, tarina ja pelattavuus ovat loistavia. Kyllä se Star Wars fiilis on huikea. Kerrankin on tehty hyvä lisenssipeli. Katsotaan miten peli etenee, mutta alkufiilis on siis loistava!

pc:llä tullu pelattua läpi. pelin alku on ihan perseestä... odottakaahan kun saatte lightsaberin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan frozen9999
no varsinkin lopussa kentat on aivan pyllysta

Miksi näin? Valaisetko hieman. Kannattaisiko peli myydä äkkiä eteenpäin? Olen vielä melko alussa ja peli vaikuttaa mielestäni todella hyvältä. Ovatko loppukentät liian vaikeita, vai mikä niissä mättää?

Metacriticin...

...keskiarvo on tällä hetkellä pelille 83 pistettä sadasta. Ei kai se niin kauhean huono voi olla... Keskiarvoa vetää hienosti alaspäin Totalgamesin ja TechTV:n surkeat pisteet. TechTV:n antamat 40/100 taitaa kylläkin olla alakanttiin.

IGN sanoo seuraavaa:
"The best Star Wars experience on the Xbox to date because of an excellent porting job of an already outstanding PC game."

No, makuasioita. Minä, kuten suurin osa arvostelijoista pidämme pelistä.

Ps. Anteeksi, että häiritsen täällä palstalla näillä Jedi hommilla. Jengiä näyttää ainoastaan kiinnostavan Splinter Cell tällä hetkellä. Harmi, etten oikein välitä hiippailusta. Action uppoaa paremmin. SC on varmasti loistava peli, mutta ei sovi minulle...

Re: Metacriticin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiki10
...keskiarvo on tällä hetkellä pelille 83 pistettä sadasta. Ei kai se niin kauhean huono voi olla... Keskiarvoa vetää hienosti alaspäin Totalgamesin ja TechTV:n surkeat pisteet. TechTV:n antamat 40/100 taitaa kylläkin olla alakanttiin.

IGN sanoo seuraavaa:
"The best Star Wars experience on the Xbox to date because of an excellent porting job of an already outstanding PC game."

No, makuasioita. Minä, kuten suurin osa arvostelijoista pidämme pelistä.

Se on paras Star Wars experience Xboxilla, koska muut Star Wars pelit ovat ollaat Ps2:lta portattuja lento pelejä ja yksi huonosti toteutettu seikkailu peli.

Mutta siis mielestäni peli on aivan loistava ainakin pceellä.
En usko, että xbox versio olisi ainakaan huonommaksi paljoa mennyt..

Ensimmäiset radat ovat kyllä aivan naurettavan tylsiä, mutta sitten kun saa valomiekan niin hupi alkaa. En minä kyllä tiedä mikä niissä vikoissa radoissa niin pyllystä on.. mielestäni valomiekan jälkeen lähes kaikki radat olivat ihan hyviä. Paitsi oli siellä jotain ärsyttäviä puzzleja, joihin käytin kylmästi apuna walkthroughta (suosittelen, koska peli on aivan täynnä ärsyttäviä jumiutumis kohtia).

Ja ei peliä pois kannata myydä, koska siinä voi valomiekkailla kaverinsa kanssakin (tai bottien).. joten ei se pelaaminen heti lopu.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan tiki10
Miksi näin? Valaisetko hieman. Kannattaisiko peli myydä äkkiä eteenpäin? Olen vielä melko alussa ja peli vaikuttaa mielestäni todella hyvältä. Ovatko loppukentät liian vaikeita, vai mikä niissä mättää?

mina alkasin inhoon tota pelia kun siina oli aivan tuhottomasti sita hyppelya ja pomppimista

Ylös Bottom