Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jet Set Radio Future

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Everlast
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Everlast

<A HREF="http://www.pelaajalehti.com" target="_bla
K.a.u.n.i.s ja ei mitään slowdownia ainakaan neljässä ekassa kentässä. Kamera edelleen aika epämääräinen, mutta silti parempi kuin Dreamcastilla..ohjaus kans parempaa ja graffitien tagaaminen on paljon helpompaa kun ei tarvitse muuta tehdä kuin painaa oikeata triggeriä.

...ja ne musat....aaaaijajaji mitä herkkua, mm. Public Enemyä on samplattu aj ties mitä 70-luvun funk levyjä. Pelillisesti homma on kyllä ihan samanlaista kuin aikaisemmin, mutta paremmin homma kyllä kulkee kuin DC:llä.

Originally posted by Everlast
K.a.u.n.i.s ja ei mitään slowdownia ainakaan neljässä ekassa kentässä. Kamera edelleen aika epämääräinen, mutta silti parempi kuin Dreamcastilla..ohjaus kans parempaa ja graffitien tagaaminen on paljon helpompaa kun ei tarvitse muuta tehdä kuin painaa oikeata triggeriä.

...ja ne musat....aaaaijajaji mitä herkkua, mm. Public Enemyä on samplattu aj ties mitä 70-luvun funk levyjä. Pelillisesti homma on kyllä ihan samanlaista kuin aikaisemmin, mutta paremmin homma kyllä kulkee kuin DC:llä.

uuh no voi hittolainen, ihme että äijä pääsee jo etukäteen testaileen helmiä. Kyllä käyp katteeks! :) Graffat näyttää kyllä todella upeilta, etenkin lisätyt efektit,wow. Itse surkuttelen kun hyviä pelejä tulee enemmän kun laki sallii, kaiken maailman Gun Valkyriet,Jet Setit,Morrowindit sun muut pitäs ostaa, ja rahapussi ei kuitenkaan ole pohjaton.

Ootko muuten kokeillut JSRF:n multiplayeriä? miten pelittää jaetulla ruudulla? ja lupaatkin kans sitten kertoa millanen on Gun Valkyrie jos pääset sitä etukäteen testimään ;) Se kiinnostaa mua melkeimpä enemmän kuin JSRF.

A: Ei kai siinä joudu käyttämään Y nappia?

B: Miten onko edellisen pelin mainion maalaustekniikan (liika?)yksinkertaistaminen tehnyt pelistä ontomman, vai löytyykö vieläkin sisältöä vaikka pelin yhtä parhaista (ja innovatiivisimmista) elementeistä tehtiin helpommaksi massoille?

Originally posted by Lootus
A: Ei kai siinä joudu käyttämään Y nappia?

Siis tarkotatko todella Y-nappia? Sehän on yksi Xboxin pädin neljästä ns.perusnapista (A,B,Y,X), eli todella moni peli käyttää sitä. Vai sekotitko napit ja tarkoitat mustaa ja/tai valkoista nappia siellä oikealla ylhäällä?

Tarkoitan ihan Y-nappia (tarkistin vielä ennen alkuperäisen viestin lähettämistä sen Xboxfinin sivuilla olevasta ohjaimen kuvasta jota tuskin on muuteltu =)

Tarkoitan ihan Y-nappia (tarkistin vielä ennen alkuperäisen viestin lähettämistä sen Xboxfinin sivuilla olevasta ohjaimen kuvasta jota tuskin on muuteltu =)

heh. No saanko jatkaa tyhmien kysymysten kyselyä? ok, kysytään... :) Eli mikäs sua Y-napissa "pelottaa"? Itselläni peukalo laskeutuu täydellisesti juuri Y-napin kohdalle, alempiin nappeihin joutuu vähän koukistamaan. Musta ja valkoinen nappi ylhäällä on kieltämättä vähän kaukana. Kämmenet mulla taitaa olla keskikokoa, tai ehkä keskikokoa vähän pienemmät.

Mitä nyt Xbox-secret room tapahtumasta muistan niin, minulla kun taas kaikki muut napit menevät ihan ok-tavalla sormien alle (musta ja valkoinenkin pienellä käden liuttamisella), eli ne siis löytää aikalailla ilman että katsoo alas ohjaimeen (musta ja valkoinenkin), mutta Y-nappi jäi täysin tästä porukasta ulos ja jos tahdoin painaa sitä, piti joko katsoa ohjainta tai sitten siirtää kättä jo valmiiksi niin että sormi ylettyy sinne.

Toisinsanoen se ei yksinkertaisesti ollut sormien liikeradan ulottuvissa, vaan piti siirtää koko kompleksia (joka tunnetaan myös nimellä käsi =). Tämä taas aika pahasti rikkoo minun tapauksessani illuusiota, jos joutuu vähän väliä katsomaan ohjainta ja siirtämään kättä oikeaan kohtaan.

Muuten ohjain olikin ihan hyvä mielestäni, mutta tuo vaan rikkoo pahasti koko ohjaimen toiminnot, kun jotkut pelintekijät voivat luulla että siinä on 4 ihan (intensiivisen) pelin aikanakin käytettävää kasvonappia, vaikka todellisuudessa niitä on vain 3. SIKSI se minua kiinnostaa kovasti, niin paljon kuitenkin pidin ensimmäisestä Jet Setistä =) Mutta taitaa olla aika hiljasta noitten vastailujen suhteen muutenkin kyseiseltä henkilöltä?

mutta Y-nappi jäi täysin tästä porukasta ulos ja jos tahdoin painaa sitä, piti joko katsoa ohjainta tai sitten siirtää kättä jo valmiiksi niin että sormi ylettyy sinne.

Toisinsanoen se ei yksinkertaisesti ollut sormien liikeradan ulottuvissa, vaan piti siirtää koko kompleksia (joka tunnetaan myös nimellä käsi =). Tämä taas aika pahasti rikkoo minun tapauksessani illuusiota, jos joutuu vähän väliä katsomaan ohjainta ja siirtämään kättä oikeaan kohtaan.

Noh toivotaan että tää vaan liittyy samaan ilmiöön joka on mainittu myös konsolien ohjaimet-threadissa, eli tuo että joutuu katsomaan pädiin on vain tottumiskysymys ja johtuu vähäisestä käytöstä ja käsien tottumisesta erilaiseen ohjaimeen.

Omista peleistäni Halossa ja NHL2002:ssa käytetään Y-nappia, ja kyllä olen jo oppinut katsomatta kyseisen napin löytämään. :) Ja Xboxille tulee myös paljon erilaisia third-party-pädejä, sekä myös adapteri jolla Dualshokin saa kiinni Xboxiin. Eli jos pidemmän pelaamisen jälkeen Y-nappi on vieläkin hakusessa, vaihtoehtoja viralliselle pädille kyllä on.

Ja taitaa tuo Everlast olla niin kiireinen pelimies ettei täällä aina ehdi ihan heti vastailla...mutta annettakoon se hänelle anteeksi. ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code

Ja Xboxille tulee myös paljon erilaisia third-party-pädejä, sekä myös adapteri jolla Dualshokin saa kiinni Xboxiin. Eli jos pidemmän pelaamisen jälkeen Y-nappi on vieläkin hakusessa, vaihtoehtoja viralliselle pädille kyllä on.

No ei ihan ojasta allikkoon, mutta en minä nyt mihinkään DS2:seen suostuis vaihtamaan (kaikki napit toki löytää helpolla, jossen nyt muuta hyvää keksittävää löydä siitä =). Kuten sanottua, Xboxin ohjain sentään on käteen muuten ihan mukava, se on vaan tuo 3 kasvonapin vähäisyys joka minua häiritsee =) Kun joku (pelintekijä) saattaa käyttää sitä "haamunappia" pelissään. Itseasiassa tämän takia en edes harkitse Xboxia, ennen kuin hinta on 1500 kieppeillä ja löytyy Ego ja Stridentti JSRF:n lisäksi, mieluiten vielä japski-ohjainkin.

ennen kuin hinta on 1500 kieppeillä ja löytyy Ego ja Stridentti JSRF:n lisäksi, mieluiten vielä japski-ohjainkin.

No jos olet JSRF-fani, sua lykästi, nimittäin sitten kun Xbox on 1500mk:n kieppeillä, voit jo todennäkösesti pelata boxilla JSRF2:sta tai jopa kolmos-osaa. ;)

No jos olet JSRF-fani, sua lykästi, nimittäin sitten kun Xbox on 1500mk:n kieppeillä, voit jo todennäkösesti pelata boxilla JSRF2:sta tai jopa kolmos-osaa. ;)

Ikävä kyllä epäilen, että en. Smilebitillä kun tuntuu olevan sen verran projekteja työn alla, sitten lisätään vielä alkuperäisen JSR:n "myyntimenestys" ja jos se toistuu, niin tokkopa heti tulee uutta. En myöskään usko Xboxin kestävän kauaa nykyisellä hinnallaan, ei se Microsoftinkaan markkinointiosasto nyt sentään kaikkivoipa ole.

Ohjaus

Toivottavasti JSRF menestyy, mutta en oikein usko siihen. Pelin subject matter on aika erikoinen, mutta kyllä sen parissa viihtyy todella hyvin jos pelille vain mahdollisuuden antaa.

Ohjaus toimii hyvin vaikkakin Xboxin padi on edelleen laitteen heikoin esitys etenkin nappien suhteen.

Re: Ohjaus

Originally posted by Everlast
padi on edelleen laitteen heikoin esitys etenkin nappien suhteen.

Makuasia, makuasia. ;) Noh myönnän toki että neljä perus-nappia ovat ehkä hitusen liian "kovat", eli jos pelissä pitää hakata ns.hulluna nappeja (mm.NHL2002) sormet voivat vähän kipeytyä. Lisäksi musta+valkonen nappi ovat lievästi kaukana, mutta perusnapit ovat enemmän kuin kohdallaan ja liipasin-namiskojen hyvyydestä en viitsi edes aloittaa :). Muutenkin pädi sopii käteeni kuin hanska. Mutta todellakin, kaikki kunnia erilaisille mielipiteille (ja käsille).

Mut toivotaan että MS:n markkinointi-lihakset saisivat peliä myytyä vähän enemmän kuin Sega aikoinaan. Vaikeeta tulee olemaan kuitenkin...pitäis kai olla joku Tony Haukka kannessa luistelemassa niin voisi auttaa.

Asiasta kolmanteen, JSRF tais saada Famitsussa 10,8,8,9 eli aikas mukavasti. Ennustan Gamespotin arvioksi 7.2. :D

Viimeksi muokannut moderaattori:
Re: Re: Ohjaus

Makuasia, makuasia. Noh myönnän toki että neljä perus-nappia ovat ehkä hitusen liian "kovat", eli jos pelissä pitää hakata ns.hulluna nappeja (mm.NHL2002) sormet voivat vähän kipeytyä. Lisäksi musta+valkonen nappi ovat lievästi kaukana, mutta perusnapit ovat enemmän kuin kohdallaan ja liipasin-namiskojen hyvyydestä en viitsi edes aloittaa. Muutenkin pädi sopii käteeni kuin hanska. Mutta todellakin, kaikki kunnia erilaisille mielipiteille (ja käsille).

Mut toivotaan että MS:n markkinointi-lihakset saisivat peliä myytyä vähän enemmän kuin Sega aikoinaan. Vaikeeta tulee olemaan kuitenkin...pitäis kai olla joku Tony Haukka kannessa luistelemassa niin voisi auttaa.

Asiasta kolmanteen, JSRF tais saada Famitsussa 10,8,8,9 eli aikas mukavasti. Ennustan Gamespotin arvioksi 7.2.
Jesh! mitkä pojot:D
päivä päivältä tulee sellanen fiilis et Xbox on must! varsinkin noi Segan pelit! oon samaa mieltä tos Gamespotin pojosta...kun nää jenkkipojat eivät osaa arvostella "omaperäisiä" pelejä, vaan tunkee nenänsä näihin tonihaukka ja jaskamaddeni turhii jenkkifutiksiin:rolleyes:
Siitä padista...jos ostan masiinan...niin ostan mielummin sen japsi padin, se varmaan istuu paremmin mulle...toi jenkkipadi on iso ja kömpelö.
jä vielä padista et jenkkipadi on tarkoitettu näille isoille länsimaalaisille karhunkäpälille ja japsi koirantassuille.
Mut katotaan mitä Sega pelejä tulee Xboxlle...mitä enemmän sitä enemmän harkitsen masiinan ostoa...
Aikaisintaan voisin ostaa XBoxin syksyllä...kaikki rahat menneet kahteen play2 ja matkusteluun: jenkki ja modi pal...ihan yhen pelin takia;...........hehehee!!!
Vielä vähän JSRF:stä et mä olin iha hulluna sen edeltäjäänsä...aivan sairaan makee peli, ei epäilystäkään...pelin paras puoli oli et siinä oli "asennetta", kaikki oli niin coolia:cool:
veikkaisin et JSRF on sama fiilis kuin JSR!

JSRF-movieita

Gamespot Japanissa on korkea-resoluutioinen JSRF-leffapätkä, todella vaikuttavan näköinen!! Leffaa löytyy kolmena versiona, XL-versio on 39 megaa, L-versio 24 megaa ja modeemi-heeboille löytyy M-versio kooltaan 9 megaa. :)

Leffan voi imuttaa vaikka Xboxgamersin kautta täältä.

Suosittelen tuon 39 megaisen katsomista....WOW.

WOW!

Voi Helevetin helv.... meitsi on ihan sanaton:p Kyllä kerrassaan FANTASTINEN demo! voisin vaikka myydä mun play2n ja ostaa ton JSRF ja XBoxin! Kyl toi JSRF on HOT! ei toi Halo yllää samaa luokkaa!

Demo jätti mut funtsimaan? Okei, miten tollaset nulikat spray-purkkien kaa saa noin isoo kaaosta aikaan, valtiollinen hätätila?

He haluavat vain merkitä reviirinsä? ei siinä mitään pahaa oo, eihän?

Ensin, mellakkapolisiit, sitten polisiit, poliisin erikoisjoukot, helikopterit, tankit, taistelukoneet ja koko armeija heitä vastaan:rolleyes: Mitä näillä nulikoilla on heitä vastaan? spray-purkki? Nulikat olettavat hidastavansa heitä spray-purkeilla?
"mä tuhoon ton lentsikan sprayaamalla?" hehehee!!!

Valtio tekee kaikkensa nulikoiden tukahduttamiseen! Uusi sukupolvi on anarkiaa! hehe!

Mut anyways..COOL!

Ylös Bottom