H
helmistö
Guest
Vastaus: johannesva päätti huijata huuto.netissä. Tilinumero: 572207-20034822
Mielestäni puheesi rikkovat sääntöjä... Ennenkuin olet ihan sata varma asiasta ei kannata mitään nimiä mainita... Se on vain minun mielipide... Niin kauan kun tilinumero ei täsmää nimen kanssa, ei nimeä saa mainita... olethan varma tilinumerosta ja nimestä...??? itse kuulemieni tietojen mukaan kyseisen nimen kanssa ei tuo mainittu tilinumero sovi... ???
Huh huh kovin on sakeaa keskustelua... Mitä sitten jos joku ihminen on ollut huijari VUONNA 2007 mitähän niissä oli svoinut käydä... Eikö päässä raksuta että linnaa niistä on varmasti tullut... ja varmasti kukin tuomionsa suorittaa...
eipä täällä päin ole kukaan rangaistustaan jättänyt suorittamatta, vaikka kuinka armoa olisivat hakeneet... Mielestäni aika sairasta alkaa väittämään, että tämä teidän huijari vuodelta 2007 on edelleen sama ihminen... Mistä voitte olla niin varmoja...???? Jotkut vankilassa käyneet ihmiset osaa myös muuttua, eikä halua enään linnaa... Ei semmoinen käynyt kenekään mielessä...???? Ei voi olettaa, että kaikki mitä tapahtuu hänen asuin alueellaan on hänen syytään tai tekojaan... Hän voi oikeasti olla puhtaasti muuttuunut mies...
Omien tietojeni mukaan vuoden 2007 jälkeen yksikään tilinumero ei täsmää tämän kyseisen henkilön kanssa... ehkä korkeintaan onnettomia tapauksia saattaa olla joku 2 kappaletta... Niin eikai se siitä mitään älytöntä huijari tee...???? Pitäisi siis olla puhdas pöytä... JA kaikki huijarit mitä huuto.netissä on niin niitä on monia kymmeniä eri ihmisiä niin eihän kaikesta voi syyttää juuri tätä kyseistä Herkkoa... Mikä ihmisiä vaivaa, syntipukki on yritettävä tehdä tavalla tai toisella... ??? Minua on joskus huijattu huuto.netissä ja hyvillä mielin voin kertoa ettei se ollut Herkko Mäkinen vaan OLLI MÄKINEN... Mikä ei myöskään ole sukua tälle toiselle Mäkiselle Sukunimi oli vain SATTUMAA... JA paikkakuntakin on melko lähellä kuin Hausjärvellä vanhempiensa luona majailee... Sinne on Riihimäeltä n.15km Tässä taas tapaus mistä kaikki yrittivät syyttää tätä Herkkoa ja asia ei näin ollut... Ottakaa siis oikeesti selvää ketä alatte syyttämään, eikös se ole jo jonkinlaista herjausta jos toisen/väärän ihmisen nimeä täällä turhaan huudellaan... Itse en ainakaan pitäisi moisesta, jos minua turhaan syyteltäisiin...
Mielestäni puheesi rikkovat sääntöjä... Ennenkuin olet ihan sata varma asiasta ei kannata mitään nimiä mainita... Se on vain minun mielipide... Niin kauan kun tilinumero ei täsmää nimen kanssa, ei nimeä saa mainita... olethan varma tilinumerosta ja nimestä...??? itse kuulemieni tietojen mukaan kyseisen nimen kanssa ei tuo mainittu tilinumero sovi... ???
Hyvä huomio, korjattu.
Nyt muuten vasta huomasin threadin olevan pari vuotta vanha. Samalla löysin muutakin 2007 vuodelta:
katso viestiketjua - Ostajien syytä olla tarkkana Huuto.net:ssä! - Hopeinen Omena
Nimi siis selvinnyt jo vuosia sitten ja edelleen homma jatkuu.
Miten siis kävi näille 2007 tapauksille, onko tietoa?
Edit:
Jotka kaverin ovat nähneet, onko tässä kuvassa?
</TITLE> </HEAD> <body BGCOLOR="#FF0000" TEXT="#000000" LINK="#0000EE" VLINK="#551A8B"><script type="text/javascript" src="http://hb.lycos.com/hb.js"></script> <script type="text/javascript" src="http://ratings.lycos.com/ratings/lycosRating.js.php"><
Tiedoksi niille jotka ilmestyvät mahdolliseen oikeuteen: Jos tuo on herkko, älkää sekoittako häntä minuunAion olla paikalla ja valitettavasti muistutan ulkonäöltäni jonkin verran tuota kuvan henkilöä. (pitikin sattua)
edit2: Itseasiassa tuo kuvan henkilö taitaakin olla Glen Benton..on vain niin vanhan kuva etten tunnistanut aluksi
Väärä hälytys siis.
Huh huh kovin on sakeaa keskustelua... Mitä sitten jos joku ihminen on ollut huijari VUONNA 2007 mitähän niissä oli svoinut käydä... Eikö päässä raksuta että linnaa niistä on varmasti tullut... ja varmasti kukin tuomionsa suorittaa...

Viimeksi muokannut moderaattori: