Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Jokin retro laite/ohjelma, jonka erityisesti haluaisit?

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mika73
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Boxattuna Atari 5200 2-porttinen ja 4-porttinen. Nam.
Kaikki Metal Slugit Complete kitteinnä MVS:lle. Tosi nam.
 
Hyväkuntoinen NeoGeo 4-slot -kabinetti johon peleiksi vaikka Last Blade 2, Metal Slug 3, KoF2002 ja Bust-A-Move. Siinä olisi aluksi.

On aika kaukana tämäkin haave, vaimoke nimittäin ilmoitti että tuollaista ei huusholliin hankita ennen kuin sille on oma huone. Hohhoijaa...
 
En ole keräilijä, joka etsii harvinaisia malleja. Siksi kaikkia haluamiani konsoleita on tarjolla sellaisilla hinnoilla, että niistä ei tarvitse unelmoida, vaan ne voi ostaa. (joidenkin hinnat tekevät kyllä pahaa)

Huippukuntoinen klassikkopeliautomaatti sen sijaan on jo sellaista mistä voi lähinnä vain unelmoida. Hirveiden kuljetuskustannusten takia tilaaminen ulkomailta menee sikahintaiseksi ja kotimaan tarjonta on aivan onnetonta. Jollain keinolla se on kuitenkin hankittava... joskus.

Peleissäkään ei harvinaisuus kiinnosta sinällään, mutta kun huippupeli on riittävän harvinainen/kallis, ei viitsi kuin unelmoida. Lähinnä tämä koskee Neo Geon pelejä, kuten Metal Slug.

Rainman: AES on huomattavasti parisuhdeystävällisempi.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Boxattuna Atari 5200 2-porttinen ja 4-porttinen. Nam.
Ikävän taipuvaisia naarmuuntumaan nuo 5200:t. Siksi kannattaa ostaessa pyytää tarkat kuvat koneesta. Itselleni on 2-porttinen tulossa. Yleensä pyrin ostamaan ensimmäisen mallin, mutta huippukuntoisia 4-portteja on todella vaikea löytää inhimilliseen hintaan ja kun ulkonäkö on muuten sama, päädyin 2-porttiin.
 
Saturnille muistikortti. Olen kyllästynyt pelleilemään sen @#¤%" nappiparistomuistin kanssa. Kerran kun siihen muistikortin ostin, se tietenkin hajosi (3rd party).
 
Kyllähän noita riittää. http://www.synchronic.cjb.net/_kirppis_o.html

Esim. Sierran Hi-Res-sarja (7 peliä, joista todella paljon eri versioita),
King's Quest 1 Tandy ja 3 harmaa ja loput puuttuvat KQ-julkaisut (n. 9 kpl),
Ultima I, II, Escape from Mt. Drash,
The Fellowship of the Ring (198?, tan-versio)...
Ehdottomana ykkösenä olisi The Lord of the Rings: Journey to Rivendell -kotelo.

Suomesta vaan näitä mainittuja alkaa olla lähes mahdoton löytää,
niin ulkomailta täytyy aina yrittää.
Harvinaisuus ei kuitenkaan ole varsinainen kriteeri; osa hakemistani peleistäni vain sattuu sellaisia olemaan.

--
http://www.synchronic.cjb.net
 
Jos nyt ihan lähes mahdoton osastolle lähdetään, niin

Commodore C65

Vic20 / C64 Gold/silver malli.

Namco Ms Pacman/Galaga peliautomaatti

Vectrex 3D lasit / valokynä (jälkinmäinen ei kai niin mahdoton)

--

Hieman helpommista.. Hmm..

No vaikka jotain itseltä puuttuvia Vic20 modulipelejä.

Amiga Hollywood Pokerit olisivat myös kivat alkuperäisinä. (muistoja.. muistoja.. )
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Virtual Boy
"Go west, young man" Ameriikan ihmemaasta (eBaysta) noita saa vielä uutenakin. Tällä hetkellä ei näkynyt olevan yhtään myynnissä, enkä ole saatavuutta muutamaan kuukauteen seurannut, mutta ainakin syksyllä bräniköitä koneita oli yleensä useampi kone yhtä aikaa myynnissä. Itse ostin kesällä ja maksoin $75.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex

Rainman: AES on huomattavasti parisuhdeystävällisempi.

Niinpä, mutta fiilis ei ole läheskään sama :( ja sitäpaitsi lompakko laulaa liiaksi noitten suosituimpien pelien kohdalla (esim. MS3 ~$2000 on jo naurettavaa...).

Hankinnassa tuokin on. Lisäksi ajattelin viimeinkin hankkia NeoGeo CD:n ja täydellisen kokoelman pelejä sille ja jatkaa Pocketin pelien kerryttämistä rauhalliseen tahtiin.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Itse ostin kesällä ja maksoin $75.


Niin rahalla saat vaikka ensimmäisen pelikoneenkin..
75$ + 20-30$ postit + tullaus.. ei kiitos.

Tarkotus saada inhimilliseen hintaan.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Kennedy
Niin rahalla saat vaikka ensimmäisen pelikoneenkin..
75$ + 20-30$ postit + tullaus.. ei kiitos.

Tarkotus saada inhimilliseen hintaan.
Niin joo.... Aika henk. kohtaista mikä on inhimillinen hinta. Kyse on myös koneen kunnolle asetettavista kriteereistä. Ottaen huomioon, että kone oli uusi, oli hinta ihan kohtuullinen. Itse hankin vain lähes täydellisessä kunnossa olevia laitteita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Hex
Ikävän taipuvaisia naarmuuntumaan nuo 5200:t. Siksi kannattaa ostaessa pyytää tarkat kuvat koneesta. Itselleni on 2-porttinen tulossa. Yleensä pyrin ostamaan ensimmäisen mallin, mutta huippukuntoisia 4-portteja on todella vaikea löytää inhimilliseen hintaan ja kun ulkonäkö on muuten sama, päädyin 2-porttiin.

Jep, mm. metallilevy on kyllä todella herkkä naarmuuntumaan. Mä olen samaa mieltä tosta hinnasta. Kyllähän noita saa mutta hinnat ovat yleensä aivan törkeitä. Pitää katella pikkuhiljaa.. kyllä se vielä...
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Rainman
Hyväkuntoinen NeoGeo 4-slot -kabinetti johon peleiksi vaikka Last Blade 2, Metal Slug 3, KoF2002 ja Bust-A-Move. Siinä olisi aluksi.

On aika kaukana tämäkin haave, vaimoke nimittäin ilmoitti että tuollaista ei huusholliin hankita ennen kuin sille on oma huone. Hohhoijaa...

Sain pari viikkoa sitten DedicatedJapaneseCabin (4-slot) himaan josta kyllä käytiin hellavääpelin kanssa to-del-la pit-kä neuvottelu.
Tää mun cab ei tosin ole koskaan missään baarissa ollutkaan eli on TODELLA hyväkuntoinen namupala.
Yritä vaan sinnikkäästi taivutella vaimokettasi, "vois niitä huonompiakin harrastuksia olla kuule" on hyvä sloukani taistelussa hyväksyntään ja armoon! Tsemppiä!

:cool:
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Sain pari viikkoa sitten DedicatedJapaneseCabin (4-slot) himaan josta kyllä käytiin hellavääpelin kanssa to-del-la pit-kä neuvottelu.
Tää mun cab ei tosin ole koskaan missään baarissa ollutkaan eli on TODELLA hyväkuntoinen namupala.
Ei sinulla olisi heittää kuvia tuosta kabinetistasi? Itseänikin on kiinnostanut pitkän aikaa kabinetin osto (tällä hetkellä omistan vain supergunin), mutta ne on niin helvetin rumia mitä suomessa myydään (joku AR-1000, hyi helvetti). Joku pieni 25" Neo Candy olisi todella hieno :), mutta kun ei löydy Suomesta :(
 
Sun meiliosoitetta ei näköjään saa jotta kuvat voisi lähettää (niitä kyllä löytyy).
Tässä kuitenkin täsmälleen samanlainen pieni ja siro pirulainen!

http://www.arcadeflyers.com/?page=flyerdb&subpage=thumbs&id=2031

Kyselin tästä Neo-Geo.comin rautagurulta ja olin kuulemma ensimmäinen kellä tämmöinen on kotosalla josta hän on kuullut?!? :eek:

Tuo on puurunkoinen ja majaillut aikoinaan mm. ahvenanmaalla.

"25" tuumanen Baby (candypeltiläjä) on kans tulossa, kaveri ottaa sen hoteisiinsa.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Wiking
Sun meiliosoitetta ei näköjään saa jotta kuvat voisi lähettää (niitä kyllä löytyy).
Asia korjattu, joten jos vain viitsit laittaa kuvia tulemaan... :)
 
Ylös Bottom