Lainatun viestin kirjoitti alkujaan FolioMies
Noh hmph. Tuntuu aina, että olen ainoa joka pitää juuri IV-Skull&Bones-Stoned Raiders -tuotannosta eniten. Temples of Boom (III) ja Black Sunday iskee, myös mutta ei niin kovaa. Maaliskuussa muuten uusi levy CH:lta. Mitäs vikaa Soul Assasineissa? Ehkä vähän lyhyt tuo Vol. I, mutta tosi tiukkoja biisejä jotkut. Tämä vol II on kyllä paljon parempi.
edit
Väittäisin, että olet niitä ainoita

. Pakko se on uskoa, että joku Skull & Bonesista ja Stoned Raidersista pitää. Sehän on vaan sun etu, jos koko tuotanto miellyttää. Tuosta uudesta levystä en tiennyt, kiitos siitä - pitäähän se katsoa ainakin läpi ja voi olla taas munkin mielestä hyvä. Nimilevy, Black Sunday ja Temples toimivat edelleen kuin väärä raha. Bändin tosin löysin vasta Black Sundayn ilmestyessä ja se on se bändi mistä aloin pitää. IV on mielestäni vielä hyvä, mutta bändi on muuttunut niin paljon, heavy-biisit eivät iskeneet ja B-Real ei räppää enää yhtä hyvin.
Soul Assassins I:ssä on oikeastaan ihan hyviä biisejä (tosin lyhyt kuten sanoit), tuo pahempi noista olikin osa II. Huomasin senkin löytyvän hyllystä, syytä en tiedä itsekään. Oot ihan oikeassa, että mitäs vikaa näissä on... ei oikeastaan mitään... ei vain mun makuun (CH:n uudet taas ovat juuri huonoja mun mielestä

). Muggs osaa asiansa, eikä sen suhteen mitään valittamista. Levyt eivät vaan ole sellaista musaa mistä pidän, biisit joissa on Dre, Eiht, King Tee ja vaikka Kurupt ovat hyviä - tuossa ekalla on pari aivan helmeäkin.
II:ssa on sama vaiva kuin ekassa, mutta tässä niitä hyviä hetkiä on vielä vähemmän - levyt kuulostavat NY-tuotoksilta, joka johtuu varmaan vierailijoista. Yllättäen pidin Dilated Peoplesin biisistä, mikä ei normaalioloissa ole mahdollista. Hyvin tuotettua, mutta vaikka digipakin kansipaperit antavatkin odottaa tylyä levyä, niin mulle tämä kahden rannikon yhdistäminen ei onnistunut. Mobb Deep tulee aina ihan hyvin lyriikoiden puolesta, jos Biggie olisi ollut vielä elossa niin ei olisi epäilystäkään laadusta. Levyt eivät ole mitä CH on tai oli ja muutenkin levyt on liian jokaiselle jotakin. Tälläkin levyllä Muggs osoittaa taas taitonsa, mutta tyyli ajaa mut pois. Levyarvostelijana antaisin 8, mutta puolueellisena yksilönä vain 6.
Gangster75: ilmeisesti Eazy-E toimii ja joku jo ehdotti rap-aiheista joulubiisiä. Tähän täytyy mainita vielä "5150: Home 4 tha Sick" -ep:ltä löytyvä Eazyn "Merry Mutha****** Xmas". Huh huh.. eiköhän taas maistu perinteiset joululaulut...
Pikku G:stä ei jaksa sanoa muuta kuin, sen olevan pop-musiikkia. "Me ollaan nuoriso", on jollotus joka on kaukana rapista.
edit: keskenjääneitä lauseita ja kirjoitusvirheita taas