Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Juhlahetki ...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pacdam
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pacdam

New Member
Sain tänään Dragon Riders - Chronicles of Pernin (PAL).

Se on sitten siinä ;) Olen valmis ... alle vuodessa.

-=Pacdam=-

Onneksi olkoon! Eikä maksanut paljon :D

Kröhöm, minullakin oli osani, joten jos shampanjaa tarjoillaan, niin yksi lasillinen tänne ;)

Dodiih..

Saas nähä saanko minä vuoteen oman kokoelman valmiiksi =)
kohta ollaan puolessa välissä oman kokoelman kohdalla..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan veloxneb
Kröhöm, minullakin oli osani, joten jos shampanjaa tarjoillaan, niin yksi lasillinen tänne ;)
Niin, minäkin myin huonoja pelejä hänelle. Minulle myös shampanjaa! ;)

Seuraavaksihan Sir Pacdam kerää kaikki PAL Saturn-pelit, vai mitä? :)

Kiitokset kaikille, jotka ovat osaltaan osallistuneet kokoelman kasaamiseen. Veloxnebille erityiskiitokset siitä, että jaksoi useampaan kertaan raahautua Jyväskyläläiseen peliliikkeeseen, soittaa ja ostaa minulle sieltä pelejä. Kennedylle kiitokset toiseksi viimeisen pelin (Midway's Greatest Arcade Hits vol 1) toimittamisesta. Markus ja Tonppa ainakin ovat minulle jonkun pelin myyneet - kiitokset teillekin. Muut saavat tasapuoliset kiitokset tuesta ja kannustuksesta ;)

Mitäkö seuraavaksi - tammi-helmikuun vaihteessa lisään kokoelmaani Pacdam Jr. v1.0:n, sen parissa varmasti aikaa vierähtää jatkossa ihan kivasti. Saturnin pelejä en taida jaksaa alkaa keräilemään, kun niitä on kasassa vasta alle 10 -> Liian iso urakka. Jospa nyt vaan ostelisi kaikki kiinnostava USa- ja JAPsi pelit talteen Dreamcastille ... White-labeleita tietysti voisi alkaa keräämään.

-=Pacdam=-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Pacdam
Mitäkö seuraavaksi

Ehdotuksena olisi vielä hommata Planet Ring peli =D
ei näy listallasi sellasta..

Pacdamilta viesti.. On kaapissa.

Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom