IGN tarjoilee pelistä pienen ennakon kuvien kera. Ilmeisesti graafinen ilme on kohentunut, mutta ennen kaikkea mukana on vaihtelevampia ympäristöjä. Maasto ilmeisesti muokkaantuu ainakin ajoneuvojen toimesta hieman. Onneksi myös animaatiot on pantu remonttiin.
Tekoälyä hiotaan siinä määrin, että sen pitäisi käyttäytyä paljon järkevämmin taisteluissa. Vihulaiset suojautuvat, organisoivat puolustustaan ja hyökkäystään sekä käyttävät paremmin ajoneuvoja.
Ricon temppujakin on kehitetty. Vakiona sankari voi ampua edelleen köyden, jolla kiinnittyä autoihin, taloihin, vihollisiin - mihin vain. Autojen kanssa kikkailu on sekin kehittyneempää. Rico voi väistellä vihollistulta auton katolla kikkaillessaan, eikä enää tarvitse seistä jäykkänä maalitauluna.
Vihulaisten kurittamisen pitäisi olla hauskempaa, sillä pelaaja voi välitä haluamansa ruumiinosan, johon tähdätä. Niin aseita kuin ajoneuvojakin voi parantaa lisäosien avulla.
Kaikkein olennaisimpana uudistuksena kuitenkin Avalanche Studios yrittää eliminoida tylsiä hetkiä poistamalla pelimaailmasta "kuolleita" alueita. Pelaajan pitää saada aikaan kaaosta, jolloin saariston järjestöt saavat lisää valtaa. Näin pelaajalle avautuu mahdollisuuksia hyökätä pahan hallituksen laitoksia vastaan. Linnoitusten valtaaminen puolestaan avaa uusia tehtävämahdollisuuksia.
Pelin etenemisen pitäisi olla pitkälti kiinni pelaajasta ja tämän päätöksistä. Tavoitetta kohti voi pyrkiä joko yksin tai järjestöjen avustuksella. Päätehtäviä tukemassa on peräti tuhatkunta aktiviteettia.
Tämmöistä pientä tietopakettia tuolta ennakosta sain äkkiä poimimalla väsättyä. Suht lupaavalta vaikuttaa. Ykkösosassa oli potentiaalia sen verran, että toivottavasti jatko-osasta on parantamaan edeltäjän suoritusta.
Tekoälyä hiotaan siinä määrin, että sen pitäisi käyttäytyä paljon järkevämmin taisteluissa. Vihulaiset suojautuvat, organisoivat puolustustaan ja hyökkäystään sekä käyttävät paremmin ajoneuvoja.
Ricon temppujakin on kehitetty. Vakiona sankari voi ampua edelleen köyden, jolla kiinnittyä autoihin, taloihin, vihollisiin - mihin vain. Autojen kanssa kikkailu on sekin kehittyneempää. Rico voi väistellä vihollistulta auton katolla kikkaillessaan, eikä enää tarvitse seistä jäykkänä maalitauluna.
Vihulaisten kurittamisen pitäisi olla hauskempaa, sillä pelaaja voi välitä haluamansa ruumiinosan, johon tähdätä. Niin aseita kuin ajoneuvojakin voi parantaa lisäosien avulla.
Kaikkein olennaisimpana uudistuksena kuitenkin Avalanche Studios yrittää eliminoida tylsiä hetkiä poistamalla pelimaailmasta "kuolleita" alueita. Pelaajan pitää saada aikaan kaaosta, jolloin saariston järjestöt saavat lisää valtaa. Näin pelaajalle avautuu mahdollisuuksia hyökätä pahan hallituksen laitoksia vastaan. Linnoitusten valtaaminen puolestaan avaa uusia tehtävämahdollisuuksia.
Pelin etenemisen pitäisi olla pitkälti kiinni pelaajasta ja tämän päätöksistä. Tavoitetta kohti voi pyrkiä joko yksin tai järjestöjen avustuksella. Päätehtäviä tukemassa on peräti tuhatkunta aktiviteettia.
Tämmöistä pientä tietopakettia tuolta ennakosta sain äkkiä poimimalla väsättyä. Suht lupaavalta vaikuttaa. Ykkösosassa oli potentiaalia sen verran, että toivottavasti jatko-osasta on parantamaan edeltäjän suoritusta.