Sain tänään käsiini UPEAN PC:n Warcraft 3:n Collector's Editionin. Mukana on itse pelin lisäksi mm.
- Warcraft 3 collector's edition manual.
- Soundtrack CD (yli 65min minuuttia Warcraft-musiikkia)
- 160 sivuinen "The Art of Warcraft" kirja (A4-kokoinen), jossa on ennennäkemättömiä kuvia Warcraft 3 maailmasta, sekä taidetta jokaisesta pelin kehitysvaiheesta. Siisti!
- Cinematic DVD - sisältää mm. trailereita ja videot pelistä DVD:lle paranneltuina.
- Neljä 8 x 10 kivipainantakuvaa (yksi per rotu)
- Paketilla on kokoa 32x26x7cm. Se näyttää hyllyssä nahkakantiselta kirjalta. Painoa hulppeat pari kiloa.
Kehu siis oma upein Collector's Editionisi - mitä sisältöä, minkälainen paketti jne. Koneella ei ole väliä.
Minulla on tässä oma lehmä ojassa, aion täten saada selville, missä Collector's Editioneissa OIKEASTI on jotain hienoa ja erilaista.
Muita Erikoispainoksia hyllyssäni:
* Ultima IX Dragon's edition,
* Warcraft Battle Chest (1+lisäosa+2),
* Gabriel Knight LE,
* Let's Go by Bus LE,
* Sonic 2 10th Anniversary Edition,
* Sakura Wars Complete Box (itse asiassa tämä kamppaileekin aika tasaväkisesti tuon WC3:n kanssa ... hintaa oli tosin 4x tuohon WC3:een verrattuna)
* jne.
-=Pacdam=-
- Warcraft 3 collector's edition manual.
- Soundtrack CD (yli 65min minuuttia Warcraft-musiikkia)
- 160 sivuinen "The Art of Warcraft" kirja (A4-kokoinen), jossa on ennennäkemättömiä kuvia Warcraft 3 maailmasta, sekä taidetta jokaisesta pelin kehitysvaiheesta. Siisti!
- Cinematic DVD - sisältää mm. trailereita ja videot pelistä DVD:lle paranneltuina.
- Neljä 8 x 10 kivipainantakuvaa (yksi per rotu)
- Paketilla on kokoa 32x26x7cm. Se näyttää hyllyssä nahkakantiselta kirjalta. Painoa hulppeat pari kiloa.
Kehu siis oma upein Collector's Editionisi - mitä sisältöä, minkälainen paketti jne. Koneella ei ole väliä.
Minulla on tässä oma lehmä ojassa, aion täten saada selville, missä Collector's Editioneissa OIKEASTI on jotain hienoa ja erilaista.
Muita Erikoispainoksia hyllyssäni:
* Ultima IX Dragon's edition,
* Warcraft Battle Chest (1+lisäosa+2),
* Gabriel Knight LE,
* Let's Go by Bus LE,
* Sonic 2 10th Anniversary Edition,
* Sakura Wars Complete Box (itse asiassa tämä kamppaileekin aika tasaväkisesti tuon WC3:n kanssa ... hintaa oli tosin 4x tuohon WC3:een verrattuna)
* jne.
-=Pacdam=-
Viimeksi muokannut moderaattori: