Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kännykät

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Smirre
Aikoinaan Nokia Datasuite (kaapeli ja ohjelma) maksoi noin 1000mk, että eikös nuo hinnat ole tullut jo ihan kivasti alaspäin?
Voihan sitä noinkin ajatella. Totta puhuen veikkasin kaapelin enimmäishinnaksi korkeintaan 20. Minkälaista piuhaa se oikein on ja mihin porttiin sitä lykitään, kun kehtaavat tuollaisia hintoja pyytää??

Kahden vuoden takuu puhelimessa on aina hyvä juttu. Tuosta firmware-päivityksestä pitääkin sitten käydä kysymässä jostain liikkeessä joka hallitsee ne hommat.
 
Minulla on Siemensin ME45 ja soittoäänenä Space Quest III tunnari. :)
Ja datakaapeli tulee paketissa kaupan päälle.
 
Nokian datakaapeli maksaa ~30 euroa, Siemens ei enää toimita minkään mallinsa kanssa datakaapelia. Joskus nokian datasuite oli tosiaan naurettavan kallis :p nykyään käsittääkseni imuroitavissa.
 
Tuota Siemenssin (M50 jne...) virallista datakaapelia saa 17. Tässä nytkin surffi hoidetaan GPRS:säna :)

3 n k ! n E
 
täl hetkel käytän Nokia 6150, mut löytyypä multa myös Nokia 3310.. Ainoo vaa et 3310 o aika huonos jamas-> näyttö pitäs uusii, antenni uusiks ja akkukin puuttuu ;)
 
Vastaus: Kännykät

Mulla on ollut Nokia 6101 jo varmaan 4 vuotta, kunnes se pari päivää sitten meni rikki. Tippui lattialle, mikä ei todellakaan ollut ensimmäinen kerta, eikä sen jälkeen enää näyttänyt kuvaa. Äänet kuuluu, mutta molemmat näytöt aivan pimeenä :D

Tällä hetkellä vanhan Nokia 3510i käytössä, kunnes hankin uuden. Olen vähän katsellut noita vaihtoehtoja, enkä oikein osaa päättää. Haluaisin kännykän joka olisi pieni ja näppärä, mutta siitä löytyisi hyvät tai melko hyvät ominaisuudet.

Minkä te valitsisitte?

a) Käyttää Nokia 3510i:tä siihen asti kunnes iPhonen tulee myyntiin Suomeen
b) Ostaa heti Nokia N81:n
c) Ostaa heti Sony Ericsson W910i:n

Muitakin ehdotuksia saa heittää, mutta nuo kolme kännykkää ovat näyttäneet hyviltä vaihtoehtoilta. Kenelläkään kokemuksia ko. kännyköistä?
 
Vastaus: Kännykät

Käyttää Nokia 3510i:tä siihen asti kunnes iPhonen tulee myyntiin Suomeen

Saahan iPhonea jo huudosta ja modaamalla toimii Suomessakin. Itse ostaisin ellen olisi vielä vuoden Elisan kytkyvanki. Ja takuut yms. ei tietenkään toimi eli viisasta varmaan odottaa. Käy ihmeessä kaupoissa kokeilemassa ja pyydä myyjiä esittelemään puhelimia. Ota se mikä tuntuu parhaalta. :)
 
Vastaus: Kännykät

N73 Music Edition. Todella hyvä kännykkä ja tyytyväinen olen ollut. Helppo päivittää puhelimen ohjelmisto niin ku muutki kännykät ja muutenkin teemoja ja pelejä löytää paljon netistä. Biisit soi todella hyvin ja kamerakin on ihan ok, 3.2 megapixel.

Ainut paska juttu täs on ollut tuo tatti.. Painautunu jotenki liian syvälle tai muuta skeidaa siel välis ettei liiku enää kunnol.. Tota etukuortakaa ei kait saa auki niin ei voi oikeen asialle sitten kait mitään. Tosi hyvin pelittää ja en takuulla oo vaihtamassa ainakaa ihan heti uuteen :)
 
Vastaus: Kännykät

Nokia E90 ollut jtn 6kk. Kerran huollossa käyneenä kun viskasin sen takkia päälel laittaessa asfalttiin :p Sekin lysti maksoi 180e
 
Vastaus: Kännykät

Viime kuussa tuli hankittua Nokia 6267. Oon pidempään jo halunnukin simpukan. Ennen oli Nokia 6610i.

Lisäksi tuli tuossa pari päivää sitten käytyä Stockmannin Hulluilta päiviltä nappaamassa kahden gigan MicroSD-kortti tuolle kännykälle ja kaksi kahden gigan SD-korttia, omansa Wiille ja digikameralle. :)
 
Vastaus: Kännykät

Oli Sony Ericssonin K800i, mutta sanoi itsensä irti. Kävin sitten eilen ostamassa Nokian 5310 Music Expressin ja ekaa latausta juuri suoritan. Ei ainakaan koolla pilattu, 9,9 milliä paksu. :)
 
Vastaus: Kännykät

nokia 5610 ollu jo pari kuukautta. buginen ja hidas. ei tullut yllätyksenä että softa kusee nykypuhelimissa
 
Vastaus: Kännykät

Itselläni löytyy HTC TyTn tasku-PC/kännykkä. Puhelin on siis työsuhdepuhelin, mutta sillä soitan kaikki puheluni.....
Mielestäni tässä puhelimessa parasta on kosketusnäyttö enää ei tulisi mielenkään ostaa puhelinta missä kosketusnäyttöä ei ole :)

Kuva
 
Vastaus: Kännykät

Sony Ericsson K850i on nykyinen luuri. Erittäin hyvä, vaikkei aivan yhtä viimeistelty kuin legendaarinen edeltäjänsä K800i.

Jokohan paavin pää on kääntynyt 5:ssä vuodessa ja on hommannut epäonnen kilkuttimen? :D
 
Vastaus: Kännykät

Tällä hetkellä Nokian 6288, jonka ulkonäöstä pidän erityisesti.
On niitä toki muitakin ollut :D
Nokiaa kuitenkin aina, täytyy pitää yllä sitä suomalaisuutta :rolleyes:

EDIT: Kännykkämerkeistä voisi tehdä äänestyksen! Minä kun tykkään noista äänestyksistä.. :D
 
Vastaus: Kännykät

Käytössäni on tällä hetkellä Sony Ericssonin W 580i matkapuhelin. Puhelimessani on todella selkeä ja nopea käyttöliittymä, toimii hyvin musiikkisoittimena, toimii Macin kanssa saumattomasti isyncin avulla pienen säädön jälkeen ja ottaa sähköpostit vastaan mallikkaasti. Luurissa ei ole 3g:tä, mikä on joillekin suuri puute. Itse en juurikaan kännykällä nettiä selaa, enkä tiedostoja lataile, joten edgellä pärjään ihan hyvin. Eipä ainakaan akku kulu turhaan.
 
Vastaus: Kännykät

Sony Ericssonin K530i käytössä. Tuli se tossa vuoden vaihteessa ostettua. Mukaan tarttui myös kahden gigan Memory Stick Micro ja HPM-82 Walkman kuulokkkeet. Olisi pitänyt ostaa Bluetooth napit, kun toi johto tuppaa irtoilemaan puhelimesta. Muuten oikke kelpo luuri ollut. 3g:kin toiminut hyvin. Pitää kesäksi ottaa mobiili laajakaista käyttöön jotta läppärillä surfailu luonnistuu ulkoakin (ja töissä.. krhlhöhöhhhhmmmm).
 
Ylös Bottom