Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kahden pelin kansikuvat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Arcane
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Arcane

Active Member
Tässä pitäisi alkaa varmaan jo vanhemmille toivomuslistaa rustailemaan.

Siinä vain on se, että vanhemmat eivät oikeen osaa ostaa pelejä, mikäli en pistä pelien kansien kuvia mukaan listaan. Nyt tarvitsisin sitten parin pelin kansien kuvat (siis niissä kansissa missä niitä myydään), jotta osaisivat vanhemmat ostaa kyseiset pelit.

Eli näiden pelien kansi kuvia toivoisin:

TimeSplitters 2
(olen nähnyt kaksi erillaista kansikuvaa, enkä tiedä kumman takana levyä myydään)
Splinter Cell
(Koska tuon julkaisulistan kansikuvasta ei varmaan ole täyttä varmuutta, voisi joku näyttää oikean kuvan sitten kuin Splinter Cell on ilmestynyt kauppoihin).

Juuh, olisin siis tosi kiitollinen, mikäli pistäisitte linkit kuvien luo.

Sitten vielä vähän kysymyksiä TimeSplitters 2:sta.

1. Onko kenttäeditori monipuolinen?

2. TimeSplitterssissahan nuo tyypit ovat eri aikakausilla, jossa on kaikenlisäksi omat aseet. Montakohan aseita löytyy, ja mitä eri aikaikausia on? Onko kenttäeditorissa aikakauden valitsemis mahdollisuus?

3. Minkäslaiset näppäimet pelissä on?

Kiitos paljon. Minulta löytyykin tuo pelit lehti.

Vielä kaivattaisiin vastauksia TimeSplitterssia koskeviin kysymyksiin.

Timesplittersiin:

1. ? en tiedä, mutta PS2 kaverini ainakin ovat saaneet tehtyä kunnollisia kenttiä, joten pakko kai sen on olla aika hyvä. Parempi näin, kuin ilman.

2. Kenttäeditorissa tuskin on aikakaudenvalitsinta, mutta aseita löytyy revolvereista, tommyguneista ja muista plasmarifleen aj P90 versioon, SBP90:n, Ak:ta unohtamatta (soviet)

3. Näppäimet kannattaa konffata itselleen sopiviksi, itse en ole koittanut muita, kuin ps2 näppäimiä. Miltä nyt itsestä tuntuu. (näppäimet voi vaihtaa valikosta, jokainen erikseen (ainakin ps2 versiossa.))

Näin.

Mun mielestä toi timesplitterssin kenttäeditori on kaukana monipuolisesta. Mutta voinhan olla väärässäkin, ei oo nimittäin jaksanu kauaa värkätä kyseisen pelin kans ku tuli läpi pelattua. Johtuu siitä ****SAA***VIT*** tähtäyssysteemistä.

Ylös Bottom