Legionnaire
New Member
Niin juu kertokaas nyt kaikki mahdollinen xboxin importtaamisesta. Mitä hyötyä mitä haittaa ja onko parempi venata että täältä Suomesta saa xboxin vai kannataako tilata ulkomailta. Bai te wei tää oli mun eka viestini.

Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Niin juu kertokaas nyt kaikki mahdollinen xboxin importtaamisesta. Mitä hyötyä mitä haittaa ja onko parempi venata että täältä Suomesta saa xboxin vai kannataako tilata ulkomailta. Bai te wei tää oli mun eka viestini.
no herrajjestas kun on kiireLainatun viestin kirjoitti alkujaan Legionnaire
Code kerros, että paljon makso toi xboksis + tulli ja mitä tarkalleen tilasit? En jaksa ettiä tuolta vanhalta boardilta kun ei ole aikaa. On meinaan Xboxin osto ihan lähellä. Mitäs muuta pitäis tietää tuosta tilaamisesta?
nimim. Ei jaksa odottaa...![]()
Niin juu kertokaas nyt kaikki mahdollinen xboxin importtaamisesta. Mitä hyötyä mitä haittaa ja onko parempi venata että täältä Suomesta saa xboxin vai kannataako tilata ulkomailta.
jaa...onko itselläsi ntsc elokuvia ?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Oon kans harkinnu importtaamista, mut tää on ainakin 1 sellanen asia mihin on saatava siunaus, ennen kuin tilaan yhtään mitään.
1 Toinen USA XBOXin haitta, mitä ei ole vielä mainittu ja lievästi kalvaa meikäläisen mieltä suhteen on NTSC. Siinäkun on vähemmän juovia käytössä, kun PAL järjestelmässä niin kuva on sitten paskempi. Ero on pieni, mutta kyllä se silti harmittaa. =(
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan jonjes
no herrajjestas kun on kiire![]()
vaikka en olekaan Code niin vinkkinä yritä nyt kiireiltäsi ehtiä edes klikkaamaan oheista linkkiä jossa herra Code erittäin seikkaperäisesti selostaa tilaamiseen liittyneet tapahtumat
http://www.xboxfin.com/artikkelit/xbox_tuli_taloon_00.shtml
jaa...onko itselläsi ntsc elokuvia ?
itse en laadullista eroa ole koskaan omin silmin nähnyt...
kysehän on siitä että PALlilla on parempi resoluutio, mutta toisaalta NTSC päivittää kuvaa useammin (30 kuvaa sekunnissa vs. 25 kuvaa sekunnissa) joten esimerkiksi liikkuvat kuvat liikkuvat "pehmeämmin"...
lienee makuasia kumpi on parempi. paperilla PALlin resoluutio/kuva on parempi.
Ja jos ainoa syy miksi Xboxia ei importtaa on PAL-kuvan ns.parempi laatu...makes me wonder. On niitä parempiakin syitä, mut kukin tietysti tyylillään.
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Toi NTSCn ja PALlin kuvanlaatu ero on ns. "paskan haile" enkä usko, että kukaan sen perusteella jättää importoimatta, eikä ole kukaan tainnut myöskään niin kertonut tekevänsä?
no mites tällä logiikalla sitten toimii 100Hz telkkarin kanssa ?Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gimble
Eli PAL 60 Hz moodilla saadaan niin optimi kuva kun telkulle voidaan saada. Eli parempi kuvanlaatu, kun NTSC järjestelmässä + pelit pyörii yhtä "pehmeästi" kun NTSC järjestelmässä, koska ruutu päivittyy 30 kertaa/s.
meneekö kaikki ihan sikinsokin, vai miltä se näyttää![]()
Ei mene sikinsokin ja hyvältä näyttää!
Juu no itse en noista tarkemmin tiedä ja tärkein syy viivyttelyyn on just toi gimblen mainitsema kysymys yhteensopivuudesta.
Niin juu, eli keillä kaikkilla on xbox tai ketkä ovat tilanneet semmoisen?
Älä helvetissä!Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Mulla on Xbox! taitaa tosin olla tullu jo selväks tähän mennessä kaikille...heh.
Mitä viddua! Mites Max päyne!? Et oo sitä aatellu tilata? On kuulemma ihan sairaan hyvä! Kyllä pitäis ehdottomasti mennä lapselliseten rullaluistelupelien edelle.Elikkä tässä mun "setuppi":
Tilaus-harkinnassa:
Oddworld
Airforce Delta Storm
Mad Dash tai Simpsons Road Rage
Lähitulevaisuuden (tammi-helmikuu) mahdollisia tilauksia:
Wreckless
Jet Set Radio Future
Sega GT 2
aijai...kalliiksi tulee![]()
Mitä viddua! Mites Max päyne!? Et oo sitä aatellu tilata? On kuulemma ihan sairaan hyvä! Kyllä pitäis ehdottomasti mennä lapselliseten rullaluistelupelien edelle.Vai ookko spolannu jo sen PC:llä?
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Code
Ja hei comeoon...ei JSRF oo lapsellinen, ootkos pelannut JSR:ää DC:llä? aika magee peli!![]()
Code kerros, että paljon makso toi xboksis + tulli ja mitä tarkalleen tilasit? Mitäs muuta pitäis tietää tuosta tilaamisesta?