Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kaiuttimet ps kakkoseen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja wiggerman
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

wiggerman

New Member
Mitä 5.1 kaiuttimia suositellaan ps2 käyttöön. Tarvitsen suht. koht. halvat ja hyvät kaiuttimet jotka voidaan liittää toimivasti ps2 myyntipakkauksen voimin, eli ei mitään uusia kaapeleita tai dekoodereita.

Vastaus: kaiuttimet ps kakkoseen

Halpa ja hyvä ei ole tässä tapauksessa mahdollinen. Tai riippuu tietenkin mikä on käsityksesi halvasta (ja toki myös hyvästä).

Jotain hintaluokkaa näihin "suositelkaa"-viesteihin on aina hyvä pistää, jolloin ihmiset voivat suositella parasta sille summalle.

wiggerman sanoi:
Mitä 5.1 kaiuttimia suositellaan ps2 käyttöön. Tarvitsen suht. koht. halvat ja hyvät kaiuttimet jotka voidaan liittää toimivasti ps2 myyntipakkauksen voimin, eli ei mitään uusia kaapeleita tai dekoodereita.
Suoraan Pleikkariin et 5.1-kauttimia kiinni saa.
5.1-äänet saa ulos vain optisella johdolla eli väliin tarvitaan vahvistin, johon moisen saa kiinni.

Siis jos olet jotain pakettiratkaisua ostamassa, niin niissä tulee monesti kyllä dekooderi mukana. Eihän mihinkään laitteeseen voi lyödä suoraan kiinni 5.1 kaiuttimia. Ainahan pitää olla jonkin sortin vahvistin välissä (olettaen, ettei itse laitteessa mihin kaiuttimet tungetaan ole sellaista sisäänrakennettuna).

5.1 ääniä ps2:sta on mahdoton saada ulos ilman erillistä kaapelia. Optinen johto pitää ostaa.

Itselläni on PS2 kytkettynä optisella kaapelilla Logitechin z-680 settiin.
Hintaa noin 300e ja olen ÄÄRIMMÄISEN tyytyväinen sijoitukseeni, vaikka paljon rahaa se +300 euroakin on.
Jos olet tavis kuten minä eikä sinua kiinnosta maksaa miljoonia, niin näitä uskallan kyllä suositella PS2:n jatkoksi.

Hyvin saa rahoille vastinetta.

Ylös Bottom