Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kaiuttimia osamaksulla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Chip
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Chip

New Member
Elikkäs opiskelijabudejetilla ollaan liikkeellä, joten osamaksu on kova sana!
Eli esim. hobby hall ja anttila, löytyykö niistä siedettäviä kaiuttimia?onko muita samaksua tarjoavia paikkoja tiedossa..?

asun kuitenkin kerrostalossa joten ei aivan vimosen päälle tarvitse olla...

tietty monissa elektroniikkaliikkeissäkin on mahdollista saada korotonta maksuaikaa..

Kiitos!

edit: lähinnä etukaiuttimia on hakusessa!

Vastaus: Kaiuttimia osamaksulla?

Eikös tässä olisi ihan hyvät setit, oikein testivoittajakin :cool:

Jos siis etsit kotiteatteri pakettia?

Tuo Hobby Hallin myymä Audio Pro -setti on sangen toimiva kompromissi hinnan, helpon sijoittelun ja kohtuullisen äänenlaadun suhteen, joten täältä toinen suositusääni kyseiselle setille, jos HH:n tarjoama osamaksumahdollisuus on valintakriteerinä korkealla.

Tosin Hobby Hall harvoin on halvin paikka hankkia yhtään mitään...

Alan erikoisliikkeistäkin saa "osamaksun" monesti ilman perinteistä korollista diiliä jos tuntee myyjän. Itse olen ainakin maksanut hifiä 2-3 kk osissa, kun on tullut hankittua kaikenlaista samasta paikasta. Kertaostosta voi tietenkin aina tinkiä paremmin...

"Harmillista kun ei ole tosiaan nyt tuota koko summaa enkä halua lähteä tekemään korkeakorkoista sopimusta tähän hätään. Pitää varmaan sitten katsoa hankintoja muualta..." ;)

edit: pitääpä miettiä tuota AP:n Cinema settiä makuuhuoneeseen - ei ole hinnalla pilattu.

Kiitos vastauksista!

kyllähän tuo Audio Pro olis varmaan ihan pätevä setti, mutta lähinnä siitä olisin kiinnostunut siitä, että osaako joku sanoa onko noilta sivuilta löytyvistä pääkaiuttimista mitkään kuuntelukelpoisia..?

tarvii ehkä marssia paikalliseen liikkeeseen ja neuvotella kaverilta hyvä hinta ja maksuehdt :p

Sarine sanoi:
Ootko La Gamma Syntesikseen menossa?

een.. pitäis ehkä Tiiriön Teknisille mennä, kun kaveri on siellä töissä..

mutta tarvis varmaan mennä tonne Syntesikseen, jos sieltä löytyis subbariin jonkinlaiset jalat..niistä otetaan myös vinkkejä vastaan!! sellaset pitäis löytää!

Chip sanoi:
mutta tarvis varmaan mennä tonne Syntesikseen, jos sieltä löytyis subbariin jonkinlaiset jalat..niistä otetaan myös vinkkejä vastaan!! sellaset pitäis löytää!
Jos satut olemaan Kaupan ja Hallinnon alalla koulussa (HML, kuten minä) niin täälä on sellaisia naulakon ripustin "nappeja" ne ovat erittäin käteviä mm. keskusyksikön nostamiseen muutamalla sentillä ylöspäin :) Itse tekemällä säästyy rahaa paljon.

Syntesis ei varmaankaan ole mikään kovin halpa paikka..

Ylös Bottom