Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kameo - Thorn

spoR-

New Member
Eli olen edennyt ilmeisesti pelin viimeiseen vastukseen, mutta jäänyt jumiin. Olen sillä pienellä laavakupolia kantavalla pikkuörkillä (anteeksi kun ei nimi muistu nyt mieleen) ampunut niitä tähdättäviä lava-kiviä tähän thorniin ja hän menettää erittäin vähän energiaa niistä. Kuitenkin olen jotenkin pysytellyt pomon "toiseen vaiheeseen" hengissä jossa thorn hyppii hullun korkealle ja nämä laavapaukut eivät enää tehoa häneen.

Voisiko joku kertoa minulle hyvän taktiikan tähän loppupomoon?
:)

EDIT: meni jo läpi
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Kameo - Thorn

Itse valitsin hommaan 40 Belown, jolla loppuvastus meni todella helposti. Ei muuta kuin sitä lumipallolinkoa kehiin jatkuvasti (toivottavasti löytyy tämä erikoisliike & Spirit up 40 Below:lle?). Thorn häviää hitaasti mutta varmasti, kun linko samalla torjuu kaikki vastahyökkäykset. Kun Thorn on maassa, ammu sitä pahaa siskoa, vai kuka lienikään, Chillan piikeillä.
 
Vastaus: Kameo - Thorn

Itse olen mennyt tämän yksin sekä jo muutamaan otteeseen Co-op moodissa lasten kanssa termitellä, pommilla vaan ja koko ajan ympyrää thornin ympärillä, ei tarvi ees muista hirviöistä välittää on sen verran helppoa, varsinkin kaksin.
 
Ylös Bottom