Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kammottavia foorumeita

The Chaos Cell

New Member
!!!kammotavia FOORUMEITA!!!

kävin äsken tilt:n sivuilla ja "puoli vahingossa" menin ekaa kertaa foorumi osioon ja järkytyin!!!
kauheeta kielen käyttöö joka treadiss, tapeltii turhasta (pc jyrää, konsolit o perseestä jne, jne.) ja muutenkin koko foorumi oli täynnä super peeloja.

(toivottavasti tää paikka ei tuu samanlaiseksi...)

kysymys on tää, onko tää ainut "asiallinen" peli foorumi paikka??? ja paikka jossa on kunnon moderaattorit??

[off-topic]
[onko XBnet.org tulossa takas koskaan??]

Re: Re: Re: !!!kammotavia FOORUMEITA!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan The Chaos Cell
hmm..
oon iteki kyll super peelo, mutta liika on liikaa.:D

[[[tietääkö kukaan ton XBnet.org:n kohtalosta??]]]

Yhdyn kanssasi ensimmäiseen väittämään. Kysymykseen en osaa vastata, sillä XBnetillä ei ole _mitään_ tekemistä KonsoliFINin kanssa, kysy sieltä?

Re: Re: Re: Re: !!!kammotavia FOORUMEITA!!!

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Unreal-Hawk
Kysymykseen en osaa vastata, sillä XBnetillä ei ole _mitään_ tekemistä KonsoliFINin kanssa, kysy sieltä?

Tiedän ettei ole mutta kun sivuilla ei ole mitään, niin aattelin (joo mun "aivoilla") että joku tääl tietää jotaki mitä on käyny.

Re: !!!kammotavia FOORUMEITA!!!

kävin äsken tilt:n sivuilla ja "puoli vahingossa" menin ekaa kertaa foorumi osioon ja järkytyin!!!
kauheeta kielen käyttöö joka treadiss, tapeltii turhasta (pc jyrää, konsolit o perseestä jne, jne.) ja muutenkin koko foorumi oli täynnä super peeloja.

(toivottavasti tää paikka ei tuu samanlaiseksi...)
Ihan hyvä kannanotto. Toivottavasti te, rakkaat lukijat ja kävijät, nyt ymmärrätte, mikä on meidän moderaattoreiden tehtävä.

The Chaos Cell: Ei kannata suotta kikkailla noiden ylimääräisten välilyöntien ja -merkkien kanssa. Tärkeämpää on keskittyä viestien sisältöön, kuin ulkoasuun. Kyllä sinusta vielä kunnon jäsen tehdään ;)

Kamaliin pelifoorumeihin (suomalaisiin) kuuluvat ehdottomana kuninkaana Tilt.tv ja Play (tosin ei yllä läheskään tiltin mittoihin).

Myös Peliplaneetta on joskus hieman peelohko (=uusi sana?) paikka.

Olen samaa mieltä asiasta että Tiltin foorumi on kaikkea muuta kuin asiallinen pelifoorumi. No ottaen huomioon käyttäjien iän, mitä muutakaan voisi odottaa.

Eurogamer.net foorumit ja kommentti alueet ovat yleensä asiallisia.
GameFAQs.com löytyy peeloj, mut ne suht nopeest moderoidaan pois.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Vagrant
Olen samaa mieltä asiasta että Tiltin foorumi on kaikkea muuta kuin asiallinen pelifoorumi. No ottaen huomioon käyttäjien iän, mitä muutakaan voisi odottaa.

Ja sen, ettei uuden tunnuksen luominen vaadi oikeastaan mitään. Banni on periaatteessa tehoton.

Ja Pelit.fi:ssä on ihan hyvä foorumi.:p

Voi herranjestas, Tilt.tv:n foorumit on jotain aivan hirveätä...

Mutta ei nyt heti muisti mieleen yhtä tasokasta foorumia kuin tämä (minut lahjottiin sanomaan tämä ;) )

Mutta ihmettelen ettei tuo Tilt.tv:n väki ole vain heittänyt uusia foorumeja pystyyn, tappaisivat vanhan ja kokonaan uudet kehiin, sais edes jokseenkin siistit (ens alkuun)...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arisalmi
Mutta ihmettelen ettei tuo Tilt.tv:n väki ole vain heittänyt uusia foorumeja pystyyn, tappaisivat vanhan ja kokonaan uudet kehiin, sais edes jokseenkin siistit (ens alkuun)...
Noh, Tilthän on ensisijaisesti kaupallinen media, joten etuahan siitä on että on laaja kannattajakunta. Muista toki että Tiltin kannattajakuntaan kuuluu ensisijaisesti pikkupeeloja :rolleyes:

Tiltin foorumin moderointi ei varmaan ole niin yksinkertaista. Kysesssä on kuitenkin erittäin tunnettu pelifoorumi, ja sivuilla on esillä useita mainoksia. Tiukempi moderointi voi viedä potentiaaliset asiakkaat muualle. Käyttäjäkunnan keski-ikä on varmaan huomattavasti alempi Tiltin foorumilla kuin täällä, eikä tarkoituksena varmaan ole tehdäkkää siitä mitään aikuisten foorumia. Vanhemmille on vaikeampi myydä mainoksilla jotain "M:I operation surma"-tyylisiä pelejä. Jos Tilt olis suunattu enemmän vanhemmalle väelle, niin varmana moderinti olis tiukempi, mutta silloin joutuis Tiltissä tekemään muitakin muutoksia.

Nämä oli sitten ihan minun omia mietteitä Tiltin sivustosta.

edit: Dark santa sitten oli samoilla linjoilla kanssani, minuutin aikaisemmin ja sama idea lyhyesti.

Tilt ja peliplaneetta ovat tosiaan peelo´s heaven. Hyi icke. Arvatkaa monesti olen sinne kirjoittanut reccaamisen jälkeen...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tiukempi moderointi voi viedä potentiaaliset asiakkaat muualle. Käyttäjäkunnan keski-ikä on varmaan huomattavasti alempi Tiltin foorumilla kuin täällä, eikä tarkoituksena varmaan ole tehdäkkää siitä mitään aikuisten foorumia. Vanhemmille on vaikeampi myydä mainoksilla jotain "M:I operation surma"-tyylisiä pelejä. Jos Tilt olis suunattu enemmän vanhemmalle väelle, niin varmana moderinti olis tiukempi,

Eeeei välttämättä, sämpylät on Aaaina pyöreitä.

on muute mun eka aihe jossa on 3 moden vastaus, eikä mulle oo tullu bannii, tai aihetta siirretty, tai mitä muuta "negatiivistä"... :rolleyes:

Ei kai joku ole käynyt siellä konsolifinin foorumeilla? L0L vain täytyy sanoa

EDIT: Väärä foorumi

Asiallisia ja hyväkäytöksisiksi todettuja foorumeita:

KonsoliFIN ;)
Pelit.fi
Eurogamer
Pelaajaboard (uudistuksen jälkeen, suht vähän käyttäjiä = vähän peeloja)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Slash80
Tiltin foorumin moderointi ei varmaan ole niin yksinkertaista. Kysesssä on kuitenkin erittäin tunnettu pelifoorumi, ja sivuilla on esillä useita mainoksia. Tiukempi moderointi voi viedä potentiaaliset asiakkaat muualle.

Tiltin moderaattorit ovat (usein) pitkäaikaisia jäseniä, jotka käytöksellään ovat ansainneet moderaattorin oikeudet, aivan kuten monilla muillakin keskusteluyhteisöillä.
Sormi on tyylitajuisella modella jopa Tilt.tv:n verkkosivuilla aivan yhtä armoton kuin muillakin yhteisöillä, mutta tasottoman/epäkypsän/yms. tekstin tulvamäärä on niin valtava, että moderaattorit masentuvat ja hukkuvat tätä nykyä hyvinkin nopeasti. Palkkaa ei luonnollisesti makseta, ja Tilt.tv:n tasoisesta paikasta on enää tätä nykyä turha kovin suuria motivaattoreita löytää; uskokaa tai älkää, mutta on tuokin paikka aikoinaan ollut ihan hedelmällistä maata kelpo keskustelulle.
Tiltin käyttäjäkunta on keski-iältään kovin nuorta, totta. Mutta tästä koituu myös sellaista, että jo teini-ikään ehtineet nuoret (joita tässäkin keskustelussa esiintyy) tuntevat itsensä huomattavasti kypsemmiksi ja tasokkaammiksi keskustelijoiksi, kuin loppujen lopuksi edes todellisesti ovat. Mahdolliselle asialliselle keskustelulle ei siis jää oikeastaan mitään tilaa.

Mutta hei entä tämä keskustelu. Tekeekö isot kirjaimet ja sinnepäin-soljuvat kieliopit meille kesän? :rolleyes:
No sama se, mä meen ottaan mehuu.

BT

Viimeksi muokannut moderaattori:
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Belarus_Traktor

Mutta hei entä tämä keskustelu. Tekeekö isot kirjaimet ja sinnepäin-soljuvat kieliopit meille kesän? :rolleyes:
No sama se, mä meen ottaan mehuu.

BT

No, enpä näin lähtisi väittämään, mutta onhan tämä kieltämättä mieluisempi lukea. Valitettavasti monilla muilla foorumeilla joutuu lukemaan kaiken näköistä merkkimössöä, jossa kuluu ikä ja terveys että ottaa selvän.

sämpylät on Aaaina pyöreitä.

Muista Waasan muhkusämpylät!(sori oli pakko pistää vähän tsoukkii)
heh...

Mun mielest tilt.tv on kokonaisuudessaan niin surkee et en käy pahemmin siellä. Tää on oikeestaan ainut pelisivu millä käyn.

Ylös Bottom