Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kämppää hankkimassa (neuvot, vinkit & muut asiaan liittyvät seikat)

Vastaus: Kämppää hankkimassa (neuvot, vinkit & muut asiaan liittyvät seikat)

Melkoisen hyvä ilmoitusväline kyllä tuo Aamulehti. Soittoja on jo tullut tähän mennessä neljä and counting :cool:

Jarmo Hänninen sanoi:
Soittoja on jo tullut tähän mennessä neljä and counting :cool:

Avatarisi on näköjään ehtinyt laskuissaan jo hieman pidemmälle... :D

Onhan kämppä hiukan kompakti, mutta valmiiksi kalustetusta ja noin varustellusta asunnosta pyyntö ei ole ollenkaan paha.

Siltä varalta, että alat jossain vaiheessa itse sisustaa asuntoa (esim. konsolikokoelman tarpeita silmällä pitäen) on tietysti hyvä tiedustella jo etukäteen, onko kalusteet mahdollista jossain vaiheessa siirtää muualle. Tämän tarve tosin riippuu ihan siitä, kuinka pitkään olet ajatellut tuolla majailla.

Xbugs sanoi:
Avatarisi on näköjään ehtinyt laskuissaan jo hieman pidemmälle... :D.

Ei enää ;)

Yllätys yllätys opkk:n tekstiviestipalvelusta tuli viesti, että tuo hakemani kämppä päätyikin yllättäen jollekin toiselle pashkiaiselle. :mad:

mutta nyt on tullut muutama hyväkin yhteydenotto jo puhelinitse ;)

Nisupulla sanoi:
Kummassakin pätee sääntö; älä rakastu ensimmäiseen.
Näin on tehty jo monesti vuokra-asunnon kohdalla ja omistusasunnon kohdalla toistui sama kuvio. Tyytyväinen olen ollut. Tietty varmaan tuuriakin. :)

En sanoisi rakastumiseksi yhtäkään vuokra-asuntoa. Jossain on pitänyt asua ja kun kaukaa muuttaa, niin hankalaa pyöriä paikkakunnalla ilman tukikohtaa(eli lojua kavereiden/sukulaisten nurkassa). Joten yleensä on otettu se ensimmäinen. Siitä on sitten helpompi siirtyä eteenpäin, jos kämppä tai naapurit alkaa ahdistaa, kun on jo jalansija uudessa kaupungissa.

No niin. Taas olin Tampereella ja nämä kaksi ehdokasta löysin "jo" lauantain Aamulehdestä. Soittelin niihin ja tänään olin katsomassa. Toisen otin ja olen tyytyväinen. Eli myös noiden lehti-ilmoituksien perään kannattaa olla. Niissähän nämä yksityiset tosiaan ilmoittelevat omista kohteistaan.

Nimimerkillä: Muutto (vihdoinkin myös minä pääsen muuttamaan :D ) lauantaina ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Yllätys yllätys opkk:n tekstiviestipalvelusta tuli viesti, että tuo hakemani kämppä päätyikin yllättäen jollekin toiselle pashkiaiselle. :mad:
No hyvä että sille ensimmäisellekin löytyi nyt kuitenkin luukku :) Onnea uuteen kotiin!

*suolaa ja leipää* ---->

Jarmo Hänninen sanoi:
No niin. Taas olin Tampereella ja nämä kaksi ehdokasta löysin "jo" lauantain Aamulehdestä. Soittelin niihin ja tänään olin katsomassa. Toisen otin ja olen tyytyväinen. Eli myös noiden lehti-ilmoituksien perään kannattaa olla. Niissähän nämä yksityiset tosiaan ilmoittelevat omista kohteistaan.

Nimimerkillä: Muutto (vihdoinkin myös minä pääsen muuttamaan :D ) lauantaina ;)
Hienoa! Osoite? Voisit kutsua kaikki kynnelle kykenevät KonsoliFINiläiset sisustamaan kotiasi (ja vähän muutakin).

E: Sitten vielä se tärkeä kysymys, eli koska saat sinne nettiyhteyden?

makedin sanoi:
E: Sitten vielä se tärkeä kysymys, eli koska saat sinne nettiyhteyden?

Sitten vasta tuparit voikin pitää :D

Jos ADSL-yhteyden meinaa hankkia, kannattaa se tehdä mahdollisimman aikaisin. Korpesi pahasti, kun Soneralla meni lähemmäs kuukausi aikaa yhteyden kytkemiseen. Kai se yleensä nopeammin saadaan, mutta tuollainenkin hidastelu on mahdollista.

Hex sanoi:
Jos ADSL-yhteyden meinaa hankkia, kannattaa se tehdä mahdollisimman aikaisin. Korpesi pahasti, kun Soneralla meni lähemmäs kuukausi aikaa yhteyden kytkemiseen. Kai se yleensä nopeammin saadaan, mutta tuollainenkin hidastelu on mahdollista.

Yleensä kun tilaa nettiyhteyden niin operaattorit sanovat sen kuukauden toimitusajaksi..
Koska eivät voi luvata sitä että se tulee aikaisemmin, jos ruuhkia on jne..
Tosin melkein aina se tulee nopeammin. Mutta eipä tule aina.. - Nimimerkillä kokemusta on, 1.5 kuukautta odotusta :cool:

Kolme viikkoa meni, tosin Welhohan mainostaa, että yhteyden saa saman tien. Taitaa koskea vain kaapelia?

makedin sanoi:
Kolme viikkoa meni, tosin Welhohan mainostaa, että yhteyden saa saman tien. Taitaa koskea vain kaapelia?

Welho tarjoaa vain kaapelimodeeja Helsinki Television asiakkaille.

makedin sanoi:
Sitten vielä se tärkeä kysymys, eli koska saat sinne nettiyhteyden?

Mistäs moinen kysymys :confused:

Pitää nyt katsoa miten edullisesti tuonne saisi yhteyden ja onko wlan-meininkejä likellä vaiko ei. Talon ovessa on kyllä wlannet.comin tarra, että kämpistä löytyisi HomePNA-yhteydet jo valmiiksi, ettei periaatteessa tarttis kuin soittaa ja pyytää aukaisemaan ja sitten se saamarin päätelaite vielä pitää hommata.

Tosiaan nyt saa olla tarkkana kun nykyään tarvinnu maksaa kuin bensa, kännylasku ja autovero&vakuutus ja nyt kuvioihin tulee sapuska, sähkö, vuokra ja muut mukavat lisukkeet :D

Aki Ahlroth sanoi:
No jo oli aikakin, että tuon ikäinen mies muuttaa omilleen. ;)

Oon aina puolustautunut tähän sanomalla, että mitä sitä turhaan pois muuttamaan jos ei ole vakkariduunipaikkaa. On siinä aika orpo olo muuttaa tyhjän päälle - vaan ei ole enää ;)

Jarmo Hänninen sanoi:
Oon aina puolustautunut tähän sanomalla, että mitä sitä turhaan pois muuttamaan jos ei ole vakkariduunipaikkaa. On siinä aika orpo olo muuttaa tyhjän päälle - vaan ei ole enää ;)
Jarmo hyvä, sehän on hyppy uskon varassa. Niin ne linnupojatkin oppivat lentämään.

feldon sanoi:
Jarmo hyvä, sehän on hyppy uskon varassa. Niin ne linnupojatkin oppivat lentämään.

:) totta tuokin, mutta myös se. että linnunpojilla ei ole tapana maksaa vuokraa ja muita laskuja/kuluja :p

makedin sanoi:

Juu.. kaapeliyhteys on melkeinpä heti auki kun on sopimukset tehty.

No niin. Tänne on nyt sitten muutettu (lauantaina) ja nettikin toimii (asensivat muuten lähes tarkalleen 24h tilauksesta) :cool:

Ylös Bottom