Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kannattaako Live tilata tässä vaiheessa ulkomailta?

Jarzaman

New Member
Tuli hommattua kaapelimodeemiyhteys ja aloin harkita Live-palveluun siirtymistä jo nyt. Toimiiko ulkomailta ostettu Live-paketti millaisella varmuudella Suomessa, vai kannattaako odotella suosiolla Suomen virallista julkaisuajankohtaa?
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarzaman
Tuli hommattua kaapelimodeemiyhteys ja aloin harkita Live-palveluun siirtymistä jo nyt. Toimiiko ulkomailta ostettu Live-paketti millaisella varmuudella Suomessa, vai kannattaako odotella suosiolla Suomen virallista julkaisuajankohtaa?

Selaamalla tätä BBS, olisit saanut selville että toimii. Ainut ongelma on, että joudut valitsemaan maaksi esim Ruotsin. Koska Suomea ei vielä tuolta löydy. Mutta tuo ei menoa haittaa.

Ja voit sen esim ostaa myös Suomesta, sillä osassa Suomalaisista verkkokaupoista tuota Live -pakettia on ollut myynnissä jo.

Esim täällä juttua aiheesta....
 
Kiitoksia tiedoista. Lukaisin kaikki viestit ennen tämän viestin postaamista, mutta kuitenkaan missään viestissä ei viitattu suoraan paketin toimintavarmuuteen, vaan lähinnä tilaamisen ja maksamisen ongelmiin.

Eli jos siis oikein ymmärsin, niin ulkomailta tilattu Livepaketti toimii täysin varmasti eikä ongelmia tule vastaan? Jos näin, niin laitan välittömästi tilaukseen.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarzaman
Eli jos siis oikein ymmärsin, niin ulkomailta tilattu Livepaketti toimii täysin varmasti eikä ongelmia tule vastaan? Jos näin, niin laitan välittömästi tilaukseen.

Kyllä, kun hommaat tuon paketin Euroopasta. Säätämistä tosin "voi" ilmetä (Jota ilmenee, vaikka Liven sitten aikanaan ostaa Suomestakin), mutta Live -paketti kyllä toimii.
 
Suosittelen, että tilaat mieluummin suoraan Suomesta kuin ulkomailta. Paketti tulee varmemmin perille ja säästyt mahdollisilta lisämaksuilta (tulli jne.).

VideoPeliDivari
Puolenkuun Pelit

VideoPeliDivarissa ei nähtävästi kirjoitushetkellä ollut noita Starter Kittejä myynnissä, mutta eiköhän sinnekin niitä lähiaikoina tule.
 
Tein pientä hintavertailua ja totesin, että halvimmalla saa Englannin Amazonista (59 e postikuluineen ja veroineen). Olen tilaillut liikkeestä aikaisemminkin ja olen ollut tyytyväinen.

Pitäisi ehtiä jo tälle viikolle.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jarzaman
Tein pientä hintavertailua ja totesin, että halvimmalla saa Englannin Amazonista (59 e postikuluineen ja veroineen). Olen tilaillut liikkeestä aikaisemminkin ja olen ollut tyytyväinen.

Pitäisi ehtiä jo tälle viikolle.

Englannin Amazonista ei edes tietääkseeni tule tavaroiden hinnan päälle tullia, koska se sijaitsee ihan Englannissa eikä Jerseyn saarilla kuten Play.com.
 
Ylös Bottom