Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kattokaa kaverin pelit ja vehkeet

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja coma
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Tämäkin juttu on meille "sisäpiiriläisille" aika vanhaa kamaa, mutta täytyy kyllä sanoa, että kieltämättä kateeksi käy..

- Esa
 
Hmm, nyt tuntuu aika pieneltä tuo minun oma "pelikone kokoelma", jossa on mahtavat neljä konsolia.

Täytyy vain toivoa, että kyseisten laitteiden omistaja on joku minun kaukainen sukulainen, ja minä perin nuo laitteet. :p

Vielä pieni kysymys: Kenen ylläpidossa olevan huoneesta tuo kuva oli?

Ja nuo varmaankin ovat työsuhdekonsoleita, joita Jore on jakanut kaikille muille PS2FINin ylläpidossa oleville. ;)
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Lastsoul
Ja nuo varmaankin ovat työsuhdekonsoleita, joita Jore on jakanut kaikille muille PS2FINin ylläpidossa oleville. ;)

No mulle riittää PS2 mainiosti, tosin ton telkan voisin ottaa käyttööni. Kaman kerääminen nostalgiasyistä ei kuulu mun intohimoihini :D Mutta juu, onhan tossa kaverilla ihan pop kokoelma noita peliroippeita.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Jore


No mulle riittää PS2 mainiosti, tosin ton telkan voisin ottaa käyttööni. Kaman kerääminen nostalgiasyistä ei kuulu mun intohimoihini :D Mutta juu, onhan tossa kaverilla ihan pop kokoelma noita peliroippeita.

Taidat olla oikeassa, tavallaanhan tuo on sairasta. Joskus harrastus taitaa hieman nousta päähän, ja sen jälkeen koti on täynnä tonttuja, kukkaruukkuja, tai vanhoja konsoleita. Tietenkään niistä ei voi luopua, koska niiden keräämiseen on käytetty paljon aikaa ja vaivaa, mutta järkevää syytä niiden kaikkien pitämiseen ei ole.

Tuo telkkari voisi kyllä olla ihan kiva.
 
No eipä kaveri ainakaan suomalainen ole. Pistorasia on nimittäin ulkomaalainen (jenkki?).

Joo ja irkissähän tää näytettiin pitkän aikaa sitten.
 
joo irkissä tuli keskusteltua.
Ehkä noi ei oo ton joka ton kuvan on laittanu tonne. Haluu vaa lesoilla.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan AnKh
joo irkissä tuli keskusteltua.
Ehkä noi ei oo ton joka ton kuvan on laittanu tonne. Haluu vaa lesoilla.

Nuo on varmasti jonkun jenkin kamppeet siellä kyllä on hullumpaakin nähty. Ei sosialistisessa suomessa kyllä kenelläkään rehellisellä ole tuollaisia pelejä ja vehkeitä ;). Amerikkalaisen unelman toteutuminen. :D

Ettekös ole lueskelleet jenkkilän newssejä. Siellähän jengi ostaa konsolit heti launchissa ja samalla kun hakee koneen ottaa mukaan kaikki pelit mitä hyllystä löytyy..

Me täällä suomessa vaan maksetaan sosiaalipummeille ja spurguille viinapulloja verojen kautta ja näin ylläpidetään hyvinvointiyhteiskuntaa.
 
kani: mieluumin maksan spugeille sen 350 kuussa mun verovaroista kuussa kuin odotan niiden rippaavan mun kämpän. Jenkeissä asuneena paikallinen "pikku"rikollisuus ei oikein iskenyt. Jos ei Suomen tsydeemit iske, aina voi kokeilla taitojaan/ahkeruuttaan muualla. Tosin ne eivät useinkaan riitä kv. markkinoilla :(
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kani


Ei sosialistisessa suomessa kyllä kenelläkään rehellisellä ole tuollaisia pelejä ja vehkeitä ;).

Ei vai? Sattumuisin tiedan muutamia tyyppeja Tampereen seudulta joilla on viela suuremmat kokoelmat. Kesalla olin eraissa partyissa, jossa oli esilla aika jannaa tavaraa Japanista mm. MSX2.
 
Ettei nyt vaan olisi varastettua kamaa..? Minulle tuo kuva oli uusi, Esa ja muut veijarit tietävät varmaan minua paremmin.
 
Originally posted by Legomancer
Ettei nyt vaan olisi varastettua kamaa..? Minulle tuo kuva oli uusi, Esa ja muut veijarit tietävät varmaan minua paremmin.

Heh ei kai aina jos jollain jannulla on enemmän kamaa kuin itsellä (ja muilla) tarkota että ne olisi varastettua? Todennäkösesti tuo tyyppi on vain innokas peluri joka ei ole myynyt mitään koneistaan ja peleistään pois matkan varrella.
 
Voi myös olla pitkän linjan peliarvostelija, ja saanut koneita sitä mukaa kun niitä on julkaistu (tai vaikka ostanut vanhat tavarat ja myöhemmin päätynyt arvostelualalle).
Voihan se myös olla vaikka pelikauppias, joka saa tavarat hyvään hintaan.
Tietysti tyyppi voi myös olla kovan luokan pelaaja, joka vain haluaa satsata keskivertokansalaista enemmän.
 
Originally posted by Griever
Tietysti tyyppi voi myös olla kovan luokan pelaaja, joka vain haluaa satsata keskivertokansalaista enemmän.
Jep, kummasti jää rahaa harrastuksille, kun pihistää vähän muualta, heh.

Esim. meikäläinen on sinnitellyt ilman autoa jo pidempään, duunimatkat bussilla ja silleen. Rahaa säästyy ainakin parin pelin verran kuussa ;)
 
Legomancer ja muut
No ompas nyt ihmeellistä jos joku on viitsinyt keräillä vähän koneita. Harrastus mikä harrastus. Satun itse tuntemaan esim. peliplaneetan Mikon www.pelikonepeijoonit.net Tampereelta, jolla on varmaa kolmekertaa noin paljon koneita. Ja itselläninkin on melkein jo samalla lailla kaapit täynnä. http://sivut.koti.soon.fi/kahonen2/index.html
Ja heti lonkalta pystyisin luettelemaan kymmenen suomalaista jätkää lisää joilla on nurkissaan moinen kasa. Suurin osa vanhoista pelikoneista on severran halpoja, että työssäkäyvällä on varsin hyvin varaa niitä ostaa. Ei tarvi varastaa! Ethän sä tollasella kasalla saa edes puolikasta hyvästä autosta. Ja me keräilijät harvemmin ollaan mitään 12v teinejä vaan antaudumme harrastuksellemme täysin vuosia. Loppuun voisin sanoa, että miettikää kun myytte vanhoja pelikoneitanne pois, koska joskus niitä tulee kuitenkin ikävä.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom