DarkShadow Well-Known Member 19.01.2009 #2 Vastaus: kattokaa mun gamescore! Voisiko sanoa että kentiesehkämahdollisesti aika turha ketju joka tietääkseni on jo olemassa?
Vastaus: kattokaa mun gamescore! Voisiko sanoa että kentiesehkämahdollisesti aika turha ketju joka tietääkseni on jo olemassa?
TT-2k Päämoderaattori Ylläpitäjä 19.01.2009 #3 Vastaus: kattokaa mun gamescore! juba1996 sanoi: ja sielt NFS: UNDERCOVER. Klikkaa laajentaaksesi... Ja mitähän niin katsomisen arvoista tuolla pitäisi olla, että siitä pitää oikein ketju perustaa?
Vastaus: kattokaa mun gamescore! juba1996 sanoi: ja sielt NFS: UNDERCOVER. Klikkaa laajentaaksesi... Ja mitähän niin katsomisen arvoista tuolla pitäisi olla, että siitä pitää oikein ketju perustaa?
N Ninjux New Member 31.01.2009 #4 Vastaus: kattokaa mun gamescore! Tule takaisin kun kerrot pisteesi sadalla.
T Tonppa KonsoliFIN Alumni 31.01.2009 #5 Vastaus: kattokaa mun gamescore! Nyt on niin turha ketju, että lukkoon. Gamerscoresta on jo oma keskustelualue.
Vastaus: kattokaa mun gamescore! Nyt on niin turha ketju, että lukkoon. Gamerscoresta on jo oma keskustelualue.