Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kausi kesken NHL2002:ssa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kaippari
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
K

kaippari

Guest
Kertokaapas tilanteita kausistanne, eli:

- Joukkue, jolla pelaatte(drafteja paljonkin?)
- Pelatut pelit
- Sarjatilanne
- Pistepörssin tilanne
- Ylivoima %
- Alivoima %

jne.

San Josella olen nyt 17 peliä pelannut(keskivaikea taso, 10min erät) ja tilanne jokseenkin seuraava:

- 9 voittoa, 5 tappiota, 3 tasuria(21pts) Olen kuitenkin playoffeihin menossa..

- Pistepörssissä näkyy Kapasen Sami olevan keulilla tällä hetkellä. Tekevät muuten hirveästi pojoja nuo tietokoneen pelaajat.
Damphousse korkeimmalla sijalla omasta tiimistäni(15.) eli 6 maalia + 10 syöttöä

- Ylivoima on ollut tosi kehnoa: ~30 kertaa yv:llä, joissa 0 maalia!
Täytynee vähän harjoitella sitä lisää :D

- Alivoima on liigan 3. parasta tällä hetkellä. Prosenttiluku taisi olla ~95-96%

- Yhden treidauksen olen tehnyt. Vaihdoin Harveyn päikseen Minnesotan Marian Gaborikiin. Aika kohtuullinen vaihto tulevaisuutta ajatellen ;)

Kausi jatkuu taas, kun kerkeää sitä jatkamaan :cool:

Pelaan Dallas Starsilla, pelejä ollut 29 (keskivaikea, 10min erät).

24-1-2-2, pisteitä 52.

Pistepörssiä johtaa Mike Modano lähes ylivoimaisella 84 pisteellä (M 43/S 41).

Ylivoima on liigan parasta 32.6% (YVM 15/YKV 46).
Alivoima on taas liigan huonointa 85.9% (PAVM 2/PYVM 14/AVK 99).

Treidasin Lukovichin Eatoniin.

Coloradolla olen pelannut. Keskivaikealla tasolla (säädelty vaikeammammaksi, 10 min).

29 peliä, jotenkin näin 23 voittoa, 3 tappiota, 2 tasuria, 1 jatkoaikatappio.

YV liigan paras noin 45%,
AV liigan huonoin n. 85%

Eniten YV ja AV maaleja liigassa.

Sakic johtaa pistepörssiä lähes 2:n pisteen keskiarvolla. Foppa muistaakseni 2. tai 3. ja Hejduk 2. tai 3. Blake johtaa puolustajien pistepörssiä mm. 9yv maalia. Roylla ja Aebischerillä kummallakin kaksi nollapeliä.

En treidaa pelaajia, pelaan oikeilla rostereilla. Tai siis tietysti treidaan sitten, kun oikeastikkin treidataan.

Ei ole tullu kyllä GTA3:n jälkeen NHL:n koskettua, mutta hyvä se kyllä on ja viimeistää olympialaisten aikaan palaan Suomen juokkueen pariin...

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Morden

Pistepörssiä johtaa Mike Modano lähes ylivoimaisella 84 pisteellä (M 43/S 41).

Tuolla menolla Modanolla on +100 maalia ennen kauden loppumista ja siihen playoffit vielä päälle :D

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan J-Dub

En treidaa pelaajia, pelaan oikeilla rostereilla. Tai siis tietysti treidaan sitten, kun oikeastikkin treidataan.

Juuh, mutta kyllähän oikeastikin kauppoja tulee kesken kauden. Pidän tietenkin cpu treidauksen päällä, etten ihan pikkukiprua hasekiin vaihtaisi ;)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaippari

Juuh, mutta kyllähän oikeastikin kauppoja tulee kesken kauden. Pidän tietenkin cpu treidauksen päällä, etten ihan pikkukiprua hasekiin vaihtaisi ;)

Tietysti teen keskenkauden treidejä mitä tapahtuu oikeasti esim. Tenkrat (Predators??), Kjelberg Anaheimiin, Krivokrasov Anaheimiin...

Pelaan myös oikeilla ketjuilla ainakin suurinpiirtein.

Vaihdoitko Allisonin LA:han ja Murrayn(?) + Stumpelin(?) Bostoniin?

Itse pelaan kanssa oikeilla ketjuilla, tosin Rathjen jouduin jättämään pelaavasta kokoonpanosta pois, koska miehellä on edelleen vaikeuksia saada sopimusta Sharksien kanssa.

Tämä + seuraava kausi menee varmaan ihan ok, mutta alkaa pari miestä olemaan jo niin vanhoja, että pitäisi löytää muutama nuori kolli tilalle kauden jälkeen ;) Tosin Gaborik siellä jo on.

Vaihdoitko Allisonin LA:han ja Murrayn(?) + Stumpelin(?) Bostoniin?

Itse pelaan kanssa oikeilla ketjuilla, tosin Rathjen jouduin jättämään pelaavasta kokoonpanosta pois, koska miehellä on edelleen vaikeuksia saada sopimusta Sharksien kanssa.

Joo kyllä mä teen kaikki pienimmätkin treidit (toi on tietysti isoin kauden aikana). Tossa treidissä meni Eloranta ja Allison L.A:han ja Murray ja Stümpel Bostoniin.

Ja tietysti tein myös lähes kaikki tulokkaat, jotka saa peliaikaa. Kaikki ei mahtunut, kun saa tehdä vain 100 pelaajaa.

Coloradolla olen pelannut. Keskivaikealla tasolla (säädelty vaikeammammaksi, 10 min).

29 peliä, jotenkin näin 23 voittoa, 3 tappiota, 2 tasuria, 1 jatkoaikatappio.

YV liigan paras noin 45%,
AV liigan huonoin n. 85%

Eniten YV ja AV maaleja liigassa.

Sakic johtaa pistepörssiä lähes 2:n pisteen keskiarvolla. Foppa muistaakseni 2. tai 3. ja Hejduk 2. tai 3. Blake johtaa puolustajien pistepörssiä mm. 9yv maalia. Roylla ja Aebischerillä kummallakin kaksi nollapeliä.

Ei ole tullu kyllä GTA3:n jälkeen NHL:n koskettua, mutta hyvä se kyllä on ja viimeistää olympialaisten aikaan palaan Suomen juokkueen pariin...

Jos pelaat oikeilla kokoonpanoilla, niin mitäs ihmettä se Forsberg tekee joukkueessasi...?

-Gizmo-

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gizmo

Jos pelaat oikeilla kokoonpanoilla, niin mitäs ihmettä se Forsberg tekee joukkueessasi...?

-Gizmo-

No joo kyllä loukkaantuneet pelaajat vaikka olis koko kauden pois jätän peliin.

NHL2001 kausi on kylläkin kesken..

Columbus Blue jackets! Tähtipelaaja taso!

13voittoa 7tappiota 2tasapeliä
28p muistaakseni

5min erillä

2Yv osumaa

Treidasin ville Peltosen(Nas) ja Antti laaksosen(Min) joukkueeseen ja nyt onkin sitten kova ykkösketju :)

Kyllä sitä ollaan "hieman" tutisemassa tällä joukkueella jos vastassa on esimerkiksi Colorado,Detroid tai vaikka Philadelphia:)

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan WoPe

Kyllä sitä ollaan "hieman" tutisemassa tällä joukkueella jos vastassa on esimerkiksi Colorado,Detroid tai vaikka Philadelphia:)

Mutta sehän tekeekin voitosta makeamman, kun joskus pääsee yllättämään tuon tasoisen joukkueen ;) Itse vasta "rakennan" omaa joukkuetta, koska tuskin Damphousse, Graves + kumppanit enää montaa kautta joukkueessani pelaa.

Vähän harmittaa tuo treidauksen helppous. Kuka olisi niin typerä, että vaihtaisi esim. Gaborikin(kehittyvyys: ~96) johonkin rivimieheen? No minua ei tuo vaihto harmita lainkaan :D

Tällä menolla kausi on ohi ~2viikon päästä, joten sitten näenkin tuon draftauksen. Olikos nhl2002:ssa mahdollista uusia pelaajien sopimuksia?

Vähän harmittaa tuo treidauksen helppous. Kuka olisi niin typerä, että vaihtaisi esim. Gaborikin(kehittyvyys: ~96) johonkin rivimieheen? No minua ei tuo vaihto harmita lainkaan :D

Tällä menolla kausi on ohi ~2viikon päästä, joten sitten näenkin tuon draftauksen. Olikos nhl2002:ssa mahdollista uusia pelaajien sopimuksia?

Joo tottahan se on että makeamman voiton saa.. :)

Joo helpoks on tehty treidaukset esim NHL2001:ssä kikka.. ottaa vaikka pelaajan jonka kokonaisuus on 64..
vaihtaa sen aina johonkin jolla kokonaisuus on paria suurempi esim 66 sitä rataa jatkaa kunnes sulla on 94 pelaaja.. toi on tavallaan epäreilua ja tavallaan ei joten en ole viittiny käyttää sitä sen enempää.. mielummin pelaajan hieman huonommalla joukkueella että saa rakentaa joukkuetta paremmaksi ja että maalintekemiseen pitää tehdä töitä..

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Gizmo

-Gizmo-

Just toi on paha ku ei voi päivittää kokoonpanoja. PC:llä sais joka kuussa päivitetys rosterit.

Jep, Foppa on kuntouttamassa kroppaansa vammoilta(=tuhlaamassa dollareitaan:D), mutta ei ole lopullisesti lopettanut. Olisi kiva, jos voisi poistaa turhat pelaajat pelistä.

Ei ole lopettanut tauolla vaan, koska ei ole täydessä pelikunnossa niin ei pelaa.
Sano hurrilehdes ettei pelaa toistaseks koska nhl:ssä on niin väkivaltasta peliä ja se on sen takia loukkaantunu monta kertaa (~30 kertaa). Huhujen mukaan se tekis comebackin ennen olympialaisia...

Ylös Bottom