K
kaippari
Guest
Kertokaapas tilanteita kausistanne, eli:
- Joukkue, jolla pelaatte(drafteja paljonkin?)
- Pelatut pelit
- Sarjatilanne
- Pistepörssin tilanne
- Ylivoima %
- Alivoima %
jne.
San Josella olen nyt 17 peliä pelannut(keskivaikea taso, 10min erät) ja tilanne jokseenkin seuraava:
- 9 voittoa, 5 tappiota, 3 tasuria(21pts) Olen kuitenkin playoffeihin menossa..
- Pistepörssissä näkyy Kapasen Sami olevan keulilla tällä hetkellä. Tekevät muuten hirveästi pojoja nuo tietokoneen pelaajat.
Damphousse korkeimmalla sijalla omasta tiimistäni(15.) eli 6 maalia + 10 syöttöä
- Ylivoima on ollut tosi kehnoa: ~30 kertaa yv:llä, joissa 0 maalia!
Täytynee vähän harjoitella sitä lisää
- Alivoima on liigan 3. parasta tällä hetkellä. Prosenttiluku taisi olla ~95-96%
- Yhden treidauksen olen tehnyt. Vaihdoin Harveyn päikseen Minnesotan Marian Gaborikiin. Aika kohtuullinen vaihto tulevaisuutta ajatellen
Kausi jatkuu taas, kun kerkeää sitä jatkamaan
- Joukkue, jolla pelaatte(drafteja paljonkin?)
- Pelatut pelit
- Sarjatilanne
- Pistepörssin tilanne
- Ylivoima %
- Alivoima %
jne.
San Josella olen nyt 17 peliä pelannut(keskivaikea taso, 10min erät) ja tilanne jokseenkin seuraava:
- 9 voittoa, 5 tappiota, 3 tasuria(21pts) Olen kuitenkin playoffeihin menossa..
- Pistepörssissä näkyy Kapasen Sami olevan keulilla tällä hetkellä. Tekevät muuten hirveästi pojoja nuo tietokoneen pelaajat.
Damphousse korkeimmalla sijalla omasta tiimistäni(15.) eli 6 maalia + 10 syöttöä
- Ylivoima on ollut tosi kehnoa: ~30 kertaa yv:llä, joissa 0 maalia!
Täytynee vähän harjoitella sitä lisää
- Alivoima on liigan 3. parasta tällä hetkellä. Prosenttiluku taisi olla ~95-96%
- Yhden treidauksen olen tehnyt. Vaihdoin Harveyn päikseen Minnesotan Marian Gaborikiin. Aika kohtuullinen vaihto tulevaisuutta ajatellen
Kausi jatkuu taas, kun kerkeää sitä jatkamaan