Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Luulenpa että poikkeuksetta saat paremman hinnan kun myyt pelisi esimerkiksi huuto.netissä tai täällä. Peliliikkeet (ainakin ne missä itse olen käynyt) antaa tosi huonosti käytetyistä peleistä. Joskus aikoinaan tarjosin 1.5 viikkoa Medal Of Honorin ilmestymisen jälkeen sitä vaihdossa niin hetken pähkäilyn jälkeen tarjos siitä 20e.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Arcane
Liitän tähän myös oman kysymykseni, eli tietääkseni joihinkin liikkeisiin voi viedä käytettyjä pelejä -> saa rahaa ja he myyvät sen hieman isommalla hinnalla eteenpäin.
Minne kauppoihin voi myydä omia käytettyjä pelejään? Paljonko saa pelistä yleensä, mikäli sen sinne vie? Käykö vaihto toiseen käytettyyn tai mahdollisesti uuteen peliin (välirahalla tai ilman)?
IMO käytetyt pelit kannattaa ostaa yksityisiltä. VPD myy käytettyjä kohtuu hinnoilla, mutta valikoimat eivät vastaa lähellekkään esim. huuto.netin tarjontaa.Lainatun viestin kirjoitti alkujaan pekkajj
Voisiko joku kertoa mistä kaupoista/divareista helsingistä löytyy käytettyjä x-box pelejä??itse en ole löytänyt kuin Dosesta. Kai niitä muuallakin on? Vastatkaa pian!!!![]()