Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

kazaasta,winmx jne..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja From Finland
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
eli mitä etsintä ohjelmia muita on kuin kazaa ja winmx?..
pistäkää nyt tiskiin kaikki tuon kaltaiset ohjelmat.

tarvitsen apuanne:D

saakos täällä tollasia ees puhua ku ollaan niin ware vastaista porukkaa...?

ahaa jos ei niin poistan viestin välittömästi..ja eihän tässä sivuista puhutakaan?..mutta jos ei saa puhua edes ohjelmista niin suljen heti.

Eihän niillä välttämättä mitään laitonta tarvi tehdä. Yksi noiden lisäksi tulee mieleen ja se on erittäin helppokäyttöinen ja hyvä, nimittäin Bearshare

Direct Connect on kyllä paras jos haluaa leffoja,pelejä ja musaa. ei kyl välttämättä lyödy jotain tiettyjä biisejä mutta erittäin paljon koko levyjä

pitää vaan olla kamaa jaossa.. jollain 15gb pääsee jo aika hyviin hubeihin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Diamond-Dog
Ihka oikee kauppa on kyllä paras jos haluaa leffoja,pelejä ja musaa. ei kyl välttämättä lyödy jotain tiettyjä biisejä mutta erittäin paljon oikeit levyjä

pitää vaan olla rahaa kukkarossa.. jollain 15 eurol pääsee jo aika hyviin ostoksiin

:)

inertia jos toi ois totta että 15 sais uusia pelejä ja leffoja ni mä en varmaan warettas juuri mitään mutta koitappa saada jostain 15 joku uus peli tai dvd leffa.. just say where and i stop warez

Haha, eli kun on köyhä niin saa varastaa? Eli toisin sanoen jos joku koditon pummi tulisi ja varastaisi teidän auton (oletetaan että taloudessasi on sellanen) niin se olisi ok?

aika huono vertaus kyllä

ja ketä edes kiinnostaa että waretanko mä vai maksanko? jos en warettais en luultavasti ostaiskaan niitä joten turha selittää että peli/leffateollisuus menettää siinä rahaa

edit: veikkaan että aika monelta mr.saynotowarez löytyy jotain esim. mp3sia vaikka ei levyä omistakkaan...

inertia jos toi ois totta että 15 sais uusia pelejä ja leffoja ni mä en varmaan warettas juuri mitään mutta koitappa saada jostain 15 joku uus peli tai dvd leffa.. just say where and i stop warez

Eikö vanhemmat osta pikkupojulle pelejä/elokuvia? Nykyajan nuoriso, kun on tottunut saamaan kaiken...

Ei mullaakaan ole nyt varaa ostaa konsolia joten sovitaanko, että tulen varastamaan sinun laitteesi?

tuo vaitteleminen waresta on ihan turhaa varsinkin jos warettaja ei itte tajua tekevansa jotain vaarin

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Nykyajan nuoriso, kun on tottunut saamaan kaiken...
Alkaako ikä painaa? Puheet "nykyajan nuorista" ja näiden arvomaailmasta eivät oikein istu kaksi- ja kolmekymppisille. Ihan samanlaista se oli silloin 80-luvullakin.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Inertia
Eikö vanhemmat osta pikkupojulle pelejä/elokuvia? Nykyajan nuoriso, kun on tottunut saamaan kaiken...

Ei mullaakaan ole nyt varaa ostaa konsolia joten sovitaanko, että tulen varastamaan sinun laitteesi?

jep jep todellakin tottunut saamaan kaiken on se niin vitun mukavaa ku on rahaa niin jumalattomasti että ei tiedä mihin sitä tunkis
vilkase vaik huvikses tämä

edit: adminit poistakaa vaikka koko aihe.. turha homma

Leffojen osalta www.play.com

itse kyllä vain sen takia etsiskelin muita lataus ohjelmia kun halusin MacGyver:Trail to doomsday elokuvan jostain..
sitä kun ei myydä missään vhs kasettina taikka dvd:nä...

mutta nyt sekin ongelma on hoidettu..ja kokoelmani on täydellinen..:D

Ylös Bottom