Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kengo-Master of bushido

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tobias_Rieper
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tobias_Rieper

New Member
ajattelin aloittaa keskustelun tälläisestä ei niin sanotusta "ei arcade" taistelupelistä.Kertokaapa ajatuksia ja kokemuksia pelistä...

Juu iha positiiviseltä peliltä vaikutti ku eilen testasin sitä. Gore efektit on ihan tyylikkäitä. Pelattavaakin varmasti riittää. Eihän se tietysti mikää Tekken ole, mutta makunsa kullakin. :p

Peli oli lainassa mulla jonkin aikaa, ja pelailin Lähinnä sitä Story modea. Se kyllä ainakin alkoi tylsistyttään melko nopeasti. Hyvän näköinen peli kyllä ainakin oli. Ja tosiaan veri lensi aika iloisissa kaarissa.

Ostin pelin 199mk:lla, ja ihan tyytyväinen olen ollut tähän mennessä.

Karatea harrastaessa on tullut noita miekkatekniikoita, ja Kengossa juuri tuo liikkeiden realistisuus mielyttää.

Tunnelmaa voi leikata veitsellä. Jos samurai-meininki iskee yhtään, kannattaa tuo peli ostaa.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan antisocial
Peli oli lainassa mulla jonkin aikaa, ja pelailin Lähinnä sitä Story modea. Se kyllä ainakin alkoi tylsistyttään melko nopeasti. Hyvän näköinen peli kyllä ainakin oli. Ja tosiaan veri lensi aika iloisissa kaarissa.

Jeps, pelin ilmestyttyä ostin pelin heti, mutta peli ei ollut kovin makuuni ja se story-moden tylsyys alkoi kalvamaan. Hieman kamujen kanssa sitä koitettettiin pelailla, mutta mitään kesto hittiä siitä ei tullut. Ne 5m verikaaret jäivät kyllä legendaarisiksi.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Yoshimitsu
Ostin pelin 199mk:lla, ja ihan tyytyväinen olen ollut tähän mennessä.

Karatea harrastaessa on tullut noita miekkatekniikoita, ja Kengossa juuri tuo liikkeiden realistisuus mielyttää.

Tunnelmaa voi leikata veitsellä. Jos samurai-meininki iskee yhtään, kannattaa tuo peli ostaa.
olen samaa mieltä kanssasi.Siis eihän kaikki pelit voi olla sitä yhtä ja samaa mättöä kuten ttt.Tähän peliin on sisälytetty hieman henkisyyttä, mikä on minusta vain plussaa....

Ylös Bottom