Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Wiegraf
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

No joo aika hyvin ennustettu:)
Kone pysy kyllä päällä hyvin mutta kun sammutin sen eipä enään sit käynnistynyt onneks sain savet kuitenkin talteen.

Osaatko sanoa pystyykö joku pelikauppa joka huoltaa koneita mahdollisesti korjaamaan tälläistä?
Nordisk Film kun taitaa maksuttaa aika paljon kun takuu on jo mennyt

Jos viet sen expertille/anttila/City market tai joku missä niit nyt yleensäkki myydään niin niilltä varmaan löytyy jonkun näkönen lista hinnoista ja että korjaako ne sen oman PS3 vai vaihtavatko sen jo valmiiksi korjattuun. Jos vaihto valmiiksi korjattuun niin hinta on n.200€
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Jokunen päivä sitten minulle neuvottiin, että rebuilt database voisi auttaa. Luin tuolta FAQ:sta, että sen suorittaminen on omalla vastuulla, eli onko tuossa nyt jotain riskejä?
Ei siinä suoranaisesti riskiä pitäisi olla. Sen se kyllä tekee, että esim. mp3-tiedostoille Pleikkarilla tehdyt ID3-tagitukset katoavat, samoin kuin itse luodut "albumit" (eli hakemistot). Noiden hakemistojen sisältö toki pysyy ennallaan, eli jos on esim. lajitellut kaikki PS1-pelit omaan "albumiin", ei itse peleille käy mitenkään, mutta albumitieto katoaa. Tietokannan uudelleenrakennuksen yhteydessä muistaakseni myös kaikki PSN-viestit katoavat.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Moroo,

mulla lakkas äänet toimimasta. Ääni kytketty vahvariin optisella ja kuva hdmi:llä tykkiin. Toiminut ihan hyvin synttäreistä lähtien (on siis lahjaksi saatu, ei kuittia) mut eilen aloin pelaamaan CODii ja en saanut ääntä tulemaan ps3:sta ollenkaan. Eikös tosta optisetapuihasta pitäs näkyä sitä punaista valoa kun sen ottaa vahvarin päästä irti. Normi valo kyllä tulee hyvin läpi. Taitaa olla vaan rikki..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eikös tosta optisetapuihasta pitäs näkyä sitä punaista valoa kun sen ottaa vahvarin päästä irti.
Ei välttämättä, jos audioulostulon asetus on jostain syystä vaihtunut. Tsekkaa nuo ja kokeile, saatko ääniä ulos HDMI:llä tai Pleikkarin mukana tulleella A/V-kaapelilla.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Joo asetukset on rämpätty moneen kertaan..

Tarvii käydä koittaa vielä toi av-kaapeli. En tiedä mistä toi kone on ostettu, joten tarvii vissiin laittaa postii tonne NF:lle?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

AV-kaapelilla tulee äänet.. Alustus ei auttanut, joten ainoa vaihtoehto NF? Onnex on alle vuoden vanha.

Selvästikään optinen ei saa tietoa tai siis punaista valoa.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Alustus ei auttanut, joten ainoa vaihtoehto NF? Onnex on alle vuoden vanha.
Kyllä se aika vahvasti siltä vaikuttaa, että optinen ulostulo on mykistynyt, ja takuuvaihto on edessä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

JORO400

Onkohan sulla toi vahvarri kuinka kaukana tykistä jos vetäisit HDMI kaapelin ps3 vahvariin ja vahvarilta ulos tykkiin. Itselläni niin mutta minulla ei tykkiä.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Huoh :( eipä nordisk luvannu muuta ku vaihta konsolin 248€ maksua vastaan, joten taidanpa tästä lähtee vähän slim ostoksille:)

Toimiihan sama kovo kun vanhemissa malleissa myös slimeissä?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Huoh :( eipä nordisk luvannu muuta ku vaihta konsolin 248€ maksua vastaan, joten taidanpa tästä lähtee vähän slim ostoksille:)

Toimiihan sama kovo kun vanhemissa malleissa myös slimeissä?

Ite en kyl tiedä toimiiko kyl nyt luulis et toimii. mä olin viemäs expetil korjattavaks niin ne olis ottanut vaan 200€ ja lähettäny korjatun uuden konsolin.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Ongelmani.
Kyseessä on ilmeisesti jonkin sortin softavika.
Voin ladata storesta vain yhtä tuotetta kerrallaan, jos yritän laittaa toisen lataukseen niin plege hyytyy ja noin min kuluttua heittää virhekoodin. Ilmoitan koodin myöhemmin.
Vika/ominaisuus jatkunut noin kuukauden.
Kun pleikkarin sitten käyttää sammuksissa niin on ongelmia kirjautua sisään.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Toimiihan sama kovo kun vanhemissa malleissa myös slimeissä?
Kyllä toimii, mutta levy on pakko formatoida ennen kuin sitä voi toisessa PS3-järjestelmässä käyttää.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Kyllä se aika vahvasti siltä vaikuttaa, että optinen ulostulo on mykistynyt, ja takuuvaihto on edessä.

Kaveri kävi oman ps3 kans ja se pelitti.. piru..

Ja mun tuurii, NF:stä tuli automaattinen viesti että ovat lomalla :mad:
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

JORO400

Onkohan sulla toi vahvarri kuinka kaukana tykistä jos vetäisit HDMI kaapelin ps3 vahvariin ja vahvarilta ulos tykkiin. Itselläni niin mutta minulla ei tykkiä.

Sitä käyttäisinkin, jos olis sellanen vahvari, mut kun on niin iäkäs Sony ettei ole hdmi:tä. Harman Kardonia olen kyllä aatellu.. Kun vaan raaskis ostaa
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eli mun ongelma nyt ei ihan suoranaisesti (ehkä) ole vika pleikassa, mutta ikinä ei voi olla liian varma. :D kun pistän pleikan päälle sen jälkeen kun olen käynnistänyt näyttöni (BenQ FullHD kiinni HDMI:llä), niin kuva näkyy venyneenä, eikä näyttö muuta sitä ennen kuin käynnistän näytön uudelleen:
162411t.jpg

Tässä kuva käynnistyksen jälkeen:
2q8y6mv.jpg

Eli onko ominaisuus/vika näytössä vai pleikassa?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Eli onko ominaisuus/vika näytössä vai pleikassa?
Uskoisin syyn olevan näytössä. Se ei jostain syystä tunnista Pleikkarin sille tarjoamaa näyttötilaa, vaan arpoo jotain hatustaan.
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tapahtuuko tuo ilmiö tosiaan kaikkien demojen kanssa? Toimiiko pelit normaalisti? MAGin beta on jo lakannut toimimasta, joten se voi ihan sen puolesta käyttäytyä oudosti.

Tapahtuu kaikkien demojen kanssa. Just latasin Unchartedin demon ja ei pelitä..
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Tapahtuu kaikkien demojen kanssa. Just latasin Unchartedin demon ja ei pelitä..
Entä toimiiko mikään oikea peli, PSN:stä ostettu tai BD-levyllä tuleva? Entä miten sujuu DVD/BD-elokuvien toisto? Mikä televisio, millä lailla Pleikkari on siihen liitetty ja millaiset videoulostulon asetukset on valittu?
 
Vastaus: Keskustelu PS3-ongelmista (Lue FAQ: PlayStation 3 -ongelmat ennen kuin kysyt mitään!)

Entä toimiiko mikään oikea peli, PSN:stä ostettu tai BD-levyllä tuleva? Entä miten sujuu DVD/BD-elokuvien toisto? Mikä televisio, millä lailla Pleikkari on siihen liitetty ja millaiset videoulostulon asetukset on valittu?

Istuskelen tässä luennolla niin en pääse noita asetuksia tarkistamaan. Oikeat pelit toimivat, tai siis ainoa peli jonka omistan, MW2. Leffat rullaa niin Usbin kautta kuin levyltäkin.
Demotkin siis toimi aiemmin ja mitään asetuksia en ole välissä muuttanut.
Philipsin full hd -telkku johon Ps on hdmillä kytketty.
 
Ylös Bottom