Minun Galaxy S -luuri kaivaa jostain itse tiedot jos kyse on häirikkösoittajasta, joihin se kai myös puhelinmyyjät laskee. En yhtään tiedä mistä se ne hakee mutta ihan hiton hyvä ominaisuus.
Pitänyt kyllä joskus tarkistaa että miten tuo toimii ja mistä se tietonsa nappaa.
Kaivais varmaan omakin galaxy ja sillä vois myös suoraan estää ne numerot, mutta kun mun aktiivikäytössä on edelleen vuoden 2012 nokian 808 niin ei siinä tuollaisia ole.
Siinä sentään toimii edelleen kaikki mitä mä käytän ilman vittuilua kun taas galaxy ei viimeksi saanut edes kameraa auki, koska joku google play systeemi oli jäänyt päivittämättä.
Miks tuo estää kameran toiminnan. Se on kamera. Sen ei oletuksena pitäs tarvita mitään päivityksiä, mutta näin google käski tehdä kun kirjoitin android camera failed error hakuun ja johan lähti toimimaan.
Mulla kyllä on kaikki päivitykset automaatilla, mutta kerran heti lukitusruudun avaamisen jälkeen menin painamaan jotain ennen kuin edes näin mitä siinä oli, koska jostain ihmeen syystä joku on todennut sen hyväksi ideaksi, että heti lukituksen avaamisen jälkeen äärimmäisen herkän kosketusnäytön ruudulle tulee joku valinta.
Mitä jos mä saisin ihan rauhassa aktivoida sen sieltä notifications valikosta? Sitä vartenhan se valikko on olemassa? Ai ei vai. Okei.
Mä en ole koskaan päivittänyt tuota noksua ja siinä on aina toiminut kaikki mukisematta.
No ei sillä tietenkään enää vaikka pahemmin nettiä selata, mutta kamera sentään toimii kuten pitää ja ottaa muuten edelleen parempia kuvia mitä mun galaxy joka keinotekoisesti terävöittää kuvia aivan julmetusti.
Myös mp3 soitin löytyy vakiona toisin kuin mun galaxysta enkä halua edes kuvitella millainen savotta on löytää perus soitin joka ei väkisin kaiva netistä mitään kansikuvia tai muuta paskaa vaan ihan yksinkertaisesti soittaa ne biisit mitä mä olen luuriin laittanut ja vielä mieluiten aakkosjärjestyksessä, koska mulla on ollut samat biisit luurissa jo varmaan pian 10 vuotta ja ne soi aina samassa järjestyksessä.
Ja koska mun luurin käyttö on niin vähäistä niin vielä 13 vuotta julkaisun jälkeen mun tarttee ladata tuo 808 vain kerran viikossa.
Lisätään rant listaan vielä se kuinka tuo galaxy välillä ilmoittaa "following applications have been put to deep sleep, because you haven't used them for a while".
No jos mä en käytä niitä niin miksi ne ilmeisesti on sitten yleensäkään syöneet jotain resursseja?
Just tänään mä käytin tässä koneella paintia kun pienensin sen kuvan minkä postasin ja vähemmän yllättäen se ei tälläkään hetkellä syö resursseja, koska se ei ole käytössä joten mihin android tarttee jotain deep sleep tilaa?
Paras oli kun muutama viikko sitten se ilmoitti kuinka voin poistaa sovelluksen ja saada 250mt lisää tilaa, koska en ole käyttänyt sitä pitkään aikaan.
Kyseessä oli samsung notes jota en ole koskaan käynnistänyt ja luuri on kesällä kaks vuotta vanha. Siis ei jumalauta. Kestikö ihan oikeasti melkein kaks vuotta tajuta etten ole käynnistänyt sovellusta kertaakaan. On siinä kunnon älypuhelin.
Edit:
Facebook
Ei suinkaan sen takia kuinka siellä on idiootteja sillä jokainen voi päättää kenet kaveriksi lisää.
Mutta kun niitä kavereiden postauksia ei pahemmin enää näe kaiken muun paskan seasta.
Just äsken selasin omaa feedia läpi ja lista oli tällainen.
Kaverin postaus
sotamuseo ja historia
jj's bbq
Konkurssi huutokauppa
Hidasta elämää
Tieteen kuvalehti
Kahvi
Ilta sanomat
Ilta sanomat viihde
Turun sanomat
Ilta sanomat
Hyrsylän mutka
Kotona
Kotivinkki
Ja viimein toinen kaverin postaus
Mä en siis seuraa mitään noista muista enkä ole koskaan edes klikannut mitään niiden postauksia, koska ne vituttaa tarpeeksi jo muutenkin.
Eikös koko facebookin idea pitäisi olla se kavereiden yhteydenpito. Ai niin se oli joskus. Tyhmä minä. Nykyään se on random matskun pakkosyöttäminen ja sun tietojen myynti eteenpäin.