Päätin että seuraavaksi talouteen tulee PS5. En jaksa. Jauhoin tunnin Xboxin asiakaspalvelijan kanssa kauppapaikan ongelmista. Hän ei ymmärtänyt. Tämä jäi viimeiseksi:
Näytä liitetiedosto 21190
Kerroin siis hänelle ostaneeni Red Dead Redemptionin minkä jälkeen minulle ilmestyi tarjous, siis tämä:
Näytä liitetiedosto 21191
Minulla ei ollut tätä 100% tarjousta aikaisemmin. En ole ostanut Red Dead Redemptionia kauppapaikalta ennen tätä. Tämä tarjous ilmestyi minulle ostettuani pelin. Sitten kun näin tarjouksen, pyysin rahoja takaisin, tietenkin. Sainkin. Mutta samalla tarjouskin hävisi. Ostin uudestaan, tarjous tuli takaisin. Olkaa kilttejä ja kertokaa mikä tässä kaikessa käy järkeen? En ole oikeutettu tarjoukseen, mitä ei ollut ennen pelin ostoa. Ja Game Pass... Sivusto sanoo ettei onnistu. Xbox sanoo ettei onnistu. Asiakaspalvelija "Olet oikeutettu euron Game Pass-tarjoukseen". Pitäkää tunkkinne.
Edit. Nyt ne palautti minulle rahat tuosta ostoksesta. Mitä en pyytänyt. Ja nyt tuo tarjous, millä sen ostin, umpeutuu, ja seuraavaksi joudun maksamaan täyden hinnan koska rahojen palautuksessa kestää. Ja en ole oikeutettu tuohon 100% alennukseen. MITÄ TÄÄLLÄ TAPAHTUU!