Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kevään ja kesän 2004 pelihankinnat

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Solid Snake
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Solid Snake

Active Member
Eli mitäs pelejä pitäisi hankkia. Kaikki alustat mukaan lukien. Itse en oikein ole keksinyt mitään ja joku peli pitäisi nyt väkisin toivoa syntymäpäivä lahjaksi, niin annetaanpa vinkkejä.

Kannattaa vilkaista Konsolifinin uusimmat arvostelut ja tehdä valintoja vähän sen mukaan. Esimerkiksi Pleikkarin viimeisimmistä peliarvosteluista löytyy mm. Metal Arms, Rainbow Six 3 ja muitakin kiinnostavia julkaisuja, jotka ovat saaneet hyvät arvosanat. GBA:llekin on tullut vaikka mitä hyvää pelattavaa, kuten Mario & Luigi Superstar Saga, Advance Wars 2, FF Tactics jne.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan feldon
Kannattaa vilkaista Konsolifinin uusimmat arvostelut ja tehdä valintoja vähän sen mukaan. Esimerkiksi Pleikkarin viimeisimmistä peliarvosteluista löytyy mm. Metal Arms, Rainbow Six 3 ja muitakin kiinnostavia julkaisuja, jotka ovat saaneet hyvät arvosanat. GBA:llekin on tullut vaikka mitä hyvää pelattavaa, kuten Mario & Luigi Superstar Saga, Advance Wars 2, FF Tactics jne.

Itseasiassa mietin Boktai peliä, mutta en taida hankkia, kun GBA on lähinnä matkakäytössä ollut, enkä usko että ulkona tulee niin hirveästi pelattua. Olen katsellut arvosteluja kyllä, mutta ei kauheasti ole ollut kiinnostavia pelejä siksi tein tämän threadin.

Joo,mulla vähän sama homma.Tuntuu ettei mitään kiinnostavaa ole tullut ulos moneen kuukauteen,lähinnä juuri PS2 ja Cube osastoilla.GBA:lla viimeksi taisi olla FF tactics,ja sen parissa olenkin viihtynyt hyvin tähän päivään asti.Niin,tuo black hole rising on kanssa kova.Mario ja luigi olisi varmaan ihan jees,mutta kun sitä ei tunnu mistään saavan käytettynä.

Pokemon: Colosseum olis seuraav hankinta tässä ihan pian.
Ja Harvest moon olis hankinnassa.
Viewtiful joe kans pitää hankkia...siinä ny vähäks aikaa.....

Ylös Bottom