Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Kojo

KonsoliFIN Alumni
Koitetaan saada vaikka tähän ketjuun aikoja jotka sopivat kaikille.

Jahbaz tarjoaa vk 4 ottelulle seuraavaa kellonaikaa:
Sunnuntaina 2.3 klo 16-18.
Onnistuuko kenellekkään tuollainen kellonaika?

Itse olen duunissa.

Heitän vastapalloa Jahbaz:ille ja tarjoan sunnuntaita 2.3 heidän matsin jälkeen joka alkaa klo 20, eli meidän matsi voisi alkaa klo 21-22.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Tuo sunnuntain myöhäisempi käy loistavasti!

T: Lepi
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Sopiiko papparaisille F.G vs KFP liigamatsi sunnuntaina 2.3 kello 21.00?
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

KFP vs zD Red sunnuntaina 2.3 klo 22

Mukana:
1. Lepi
2. Zodiac
3. HC
4. RedBacon78
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Eli pelataanko tuo F.G vs KFP matsi ja milloin? Pitäs olla su mennessä pelattu ja teillä on jo näköjään sovittu su matsi.
En viittis montaa kertaa vongata tuota matsia, ku ei sillä oo mitään merkitystä.

Me ollaan hävitty nää pelit. Meen kattoo mistä bussit lähtee...:D
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Eli pelataanko tuo F.G vs KFP matsi ja milloin? Pitäs olla su mennessä pelattu ja teillä on jo näköjään sovittu su matsi.
En viittis montaa kertaa vongata tuota matsia, ku ei sillä oo mitään merkitystä.

Me ollaan hävitty nää pelit. Meen kattoo mistä bussit lähtee...:D

En kyllä ole oikea henkilö näistä matsien sopimisista puhumaan, mutta jos me saadaan porukka kasaan tohon meidän ekaan matsiin niin kai tämän voisi siihen perään sovittaa? Nämä KFIN matsin ei normalisti tunnu kestävän kun sen 30 min about.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Offtopic pikkasen, mutta pelaaminen ei onnistu sitten. Kirjautumisessa PS Networkiin ongelmia, ei hajuakaan mistä johtuu. Resetoin ja buuttasin kytkimen ja PS3:n, ainoa mitä enoo tehny ni enoo riisuutunut alasti, hieronut itseäni valaanrasvalla ja tanssinut sadetanssia takapihalla. On tosiaan nk. mitä-vittua-olo.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Peliä vaan, riippumatta siitä monta pelaajaa saadaan verkkoon.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

En viittis vongata, ku bussit lähtee...:D

Hey, Käppänät. Pitäs jotaki kommentoida Finnish.GerbeRankkaCorporaatiolle, kun noin kauniisti pyytelevät meitä viimeisille hitaille. Tästähän voi tulla mukava matsi kun ei oo enää kummallakaan joukkueela paineita jatkoon pääsystä...

Ehdotukseni: SixPackki Sessarit, ja nautiskelua ilman kiirettä.

Mikäs päivä sopisi meille? Jotakin pitää kommentoida, ettei Nappaaja yksin tuolla huutele.

Meikälä ainakin tälläviikolla aikaa hyvin.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Hey, Käppänät. Pitäs jotaki kommentoida Finnish.GerbeRankkaCorporaatiolle, kun noin kauniisti pyytelevät meitä viimeisille hitaille. Tästähän voi tulla mukava matsi kun ei oo enää kummallakaan joukkueela paineita jatkoon pääsystä...

Ehdotukseni: SixPackki Sessarit, ja nautiskelua ilman kiirettä.

Mikäs päivä sopisi meille? Jotakin pitää kommentoida, ettei Nappaaja yksin tuolla huutele.

Meikälä ainakin tälläviikolla aikaa hyvin.

Mulle sopii myös, mieluusti klo22 jälkeen. - saa natiaiset unten maille ja emäntäkin on ehtinyt katsomaan jo "PAKKO STANA NÄHDÄ" -ohjelmansa. :)

Tänäänkin onlinessa klo2300 alkaen.
 
Vastaus: KFP:n Liigaotteluiden sopimiset

Nytkun olen sairaslomani kärsinyt niin en tohdi pelailla enää 23 jälkeen kovinkaan. Muutenkin vaikeuksia heräillä aamusin 7 aikaan.

Mutta 23 asti olen yleensä käytettävissä. Viikonloppusin voi sitten mättää myöhempäänkin.
 
Ylös Bottom