Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFP oma foorumi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja HC76
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

HC76

New Member
Zodiac oli ystävällinen ja avasi meille klaanilaisille oman foorumin. Tämä foorumi olisi ainoastaan CG:n kautta rekisteröityneille KFP-klaanilaisille tarkoitettu. KonsoliFIN-liigakeskustelu ja yleiset höpinät pidettäis edelleen täällä niinkuin ennenkin.

Rekisteröikää itsenne siis tuonne foorumille, ja mielellään omaa PSN nimeä käyttäen, osoitteessa: http://kfp.phpbb.fi/index.php

Tuonne sitten lisäillään haasteet ja muut klaania koskevat jutut. Ulkoasu on vielä hieman keskeneräinen, mutta ymmärtääkseni sitä voi mieleisekseen muokata? Xxhen ainakin väkersi näyttävän bannerin ,ehkä vois jotain vastaavaa tehdä tuonnekkin?

Kalja Zodiac:ille tästä hyvästä! :D

Vastaus: KFP oma foorumi

Hmm... Tuli sitten eilen pelattua ekat SD:t teidän kanssa ja täytyy sanoa että mun kokemattomuus HC-matseista näky kyllä tosi selvästi. Kaks matsia. 8 - 9 kertaa kuolin ja tappoja en tainnu saada ollenkaan, ellei sitä lasketa kun pakitin ampuen ja tapoin samalla tiimikaverin. Sori.

Olin mä kyllä väsynytkin ja sen todistaa viimeistään se kun tokassa matsissa muistelin että mulla on kleikat ykkös-perkkinä. mutta olikin RPG. No tämä johti siihen että otin RPG:n kuin kleikan repusta ja olin asettamassa "kleikkaani" ovennurkalle niin vasta painettuani liipaisinta tajusin mitä hemmettiä oon tekemässä.

No mut hei. eihän tää vaadi ku treeniä. Asia tulee korjaantumaan kyllä.

Olin mä kyllä väsynytkin ja sen todistaa viimeistään se kun tokassa matsissa muistelin että mulla on kleikat ykkös-perkkinä. mutta olikin RPG. No tämä johti siihen että otin RPG:n kuin kleikan repusta ja olin asettamassa "kleikkaani" ovennurkalle niin vasta painettuani liipaisinta tajusin mitä hemmettiä oon tekemässä..

:D Heh, aika hyvä. Eipä tuo mitään, onhan HC kuitenkin aikalailla erilaista peliä kun normi. Treenaillaan lisää.

Hmm... Tuli sitten eilen pelattua ekat SD:t teidän kanssa ja täytyy sanoa että mun kokemattomuus HC-matseista näky kyllä tosi selvästi. QUOTE]

Sama. Hyi mikä pelimuoto tuo hardcore. Olin pelannut varmaan yhteensä 15 peliä sitä ennen eilisiä pelejä kanssanne.

Pitää sanoa, että ihan hävetti, hyi helvetti miten hävetti kun otin näkkäriin koko ajan.

Ei vain osaa mappeja ajatella HC:n kautta ja eihän mulla mitään aseluokkiakaan ole tuota varten. Kaikessa stopping power ja steady aim. Esim kleikkoja ei millään luokalla. En oikein muutenkaan pidä pelimuodoista tai peleistä, joissa kuolee yhdestä laakista. Sama oli Grawissa aikoinaan. Ei kai osaa olla tarpeeksi kärsivällinen kämppiäkseen "sopivasti".

Mieluiten pelaan objektiivimuotoisia pelimuotoja respoilla. Tuo on varmaan jäänne Halo2 pelaamisesta. Voin HC:tä toki pelata mutta mieluiten Ground Waria tai esim. DOminationia.

Mutta asiaan: Codia pelaava Oululainen irl-kaverini JoeBHR haluaisi hakeutua joukkoomme. Jättäisi hakemuksen mikäli tilaa on?

Hmm... Tuli sitten eilen pelattua ekat SD:t teidän kanssa ja täytyy sanoa että mun kokemattomuus HC-matseista näky kyllä tosi selvästi.

Sama. Hyi mikä pelimuoto tuo hardcore. Olin pelannut varmaan yhteensä 15 peliä sitä ennen eilisiä pelejä kanssanne.

Pitää sanoa, että ihan hävetti, hyi helvetti miten hävetti kun otin näkkäriin koko ajan.

Ei vain osaa mappeja ajatella HC:n kautta ja eihän mulla mitään aseluokkiakaan ole tuota varten. Kaikessa stopping power ja steady aim. Esim kleikkoja ei millään luokalla. En oikein muutenkaan pidä pelimuodoista tai peleistä, joissa kuolee yhdestä laakista. Sama oli Grawissa aikoinaan. Ei kai osaa olla tarpeeksi kärsivällinen kämppiäkseen "sopivasti".

Mieluiten pelaan objektiivimuotoisia pelimuotoja respoilla. Tuo on varmaan jäänne Halo2 pelaamisesta. Voin HC:tä toki pelata mutta mieluiten Ground Waria tai esim. DOminationia.

Mutta asiaan: Codia pelaava Oululainen irl-kaverini JoeBHR haluaisi hakeutua joukkoomme. Jättäisi hakemuksen mikäli tilaa on?

Tilaahan meillä on ja kun ei muita kelpoisuusvaatimuksiakaan ole kuin 30v niin mukaan vaan ja hakemusta Pappojen foorumille!

Eihän tuossa HC:ssäkään aina ihan laakista kuole ja noin puolet papoistakin on hirveitä AD/HD hirviöitä ja juoksentelevat ympäri kentää murhanhimoisina vastustajia lahtaamassa. Stoppin Powerinhan voi HC:ssä vaihtaa vaikka Juggernauttiin niin ei ihan heti osumasta välttämättä kuole! Kleikkojakaan ei kaikkien tarvi käyttää, vaan hyvä vaihtoehto on vaikka Bomb Squad.

Porukalla voitais vaikka uusien jamppojen kanssa harjoitella enemmän tuota TDM:ää niin pääsevät vähän jyvälle tuosta meiningistä ilman, että tarttee odotella muiden pappojen kuolemista vanhuuteen S&D:ssä!?

Tilaahan meillä on ja kun ei muita kelpoisuusvaatimuksiakaan ole kuin 30v niin mukaan vaan ja hakemusta Pappojen foorumille!

Eihän tuossa HC:ssäkään aina ihan laakista kuole ja noin puolet papoistakin on hirveitä AD/HD hirviöitä ja juoksentelevat ympäri kentää murhanhimoisina vastustajia lahtaamassa. Stoppin Powerinhan voi HC:ssä vaihtaa vaikka Juggernauttiin niin ei ihan heti osumasta välttämättä kuole! Kleikkojakaan ei kaikkien tarvi käyttää, vaan hyvä vaihtoehto on vaikka Bomb Squad.

Porukalla voitais vaikka uusien jamppojen kanssa harjoitella enemmän tuota TDM:ää niin pääsevät vähän jyvälle tuosta meiningistä ilman, että tarttee odotella muiden pappojen kuolemista vanhuuteen S&D:ssä!?

Ei hooseessa sinänsä mitään vikaa ole. Korostinkin vain tottumattomuuttani kys. pelimuotoon. SD:kin oli hiukan hakemista kun en kauheesti oo sitäkään pelannu niin kohde oli aina hiukan hakusessa samoin kuin hyvät puolustuspaikat. Hoosee TDM vois tosiaan olla hyvä treeni tota SD:ta ajatellen. Ja juu, perkit pitää miettiä uusiks. Ja rooli. Sniputtajaks ei musta ainakaan oo, en osuis ees entisen yksiön seinään vaikka seisosin keskellä sitä yksiötä.

Headsetti on. ikävä kyllä se on usb-mallia joten joutuu venaa kunnes usb-äänikortti on tullu postissa. siihen asti mua saa ihan vapaasti opastaa jos joku niin tahtoo tehdä.

Toimivaksi todettuja perkkejä HC modeen:

1. Claymoret / 3 x Frag
2. UAV Jammer / Juggernaut (jos tuntuu että kuolee liian helposti)
3. Extreme Condition (S&D) / Deep Impact (TDM)

S&D special nadeksi Smoke (ellei ole 3 x fragejä käytössä)

Toimivaksi todettuja perkkejä HC modeen:

1. Claymoret / 3 x Frag
2. UAV Jammer / Juggernaut (jos tuntuu että kuolee liian helposti)
3. Extreme Condition (S&D) / Deep Impact (TDM)

S&D special nadeksi Smoke (ellei ole 3 x fragejä käytössä)

Aikalailla samaa settiä itekin pyöritän. Vaihtelee vähän aseesta riippuen, paitsi kakosessa on aina UAV jammer ja ekana useimmiten fragit. Rynkyn kaverina yleensä fragit ja Extreme Condition, Snipulla ja G3:lla sohiessa kleikat ekassa perkissä ja viimeisessä Deep Impact. Ainoa poikkeus taitaa olla konepistooli, jossa pyörii claymoreja ja Dead Silencea. Koopee vaimentimella tietty. Toimiva setti etenkin sokkeloisemmissa kartoissa kuten Vacant, Wet Work ja uusista Broadcast. Ei oo yhteen kertaan jääny kun puukotan vastapuolen kaveria lapaluiden väliin.

Onkohan yhtään Pappapurkin adminia linjoilla? Mä rekisteröidyin sinne noin kaksi viikkoa sitten mutta vieläkään ei ole tullut ilmoitusta, että olisi tunnus vahvistettu. Noin viikko sitten laitoin meiliä siihen osoitteeseen, josta tuli se ilmoitus rekisteröitymisestä.

Vai oonko mä vaan liian hätänen?

Jostain syystä näköjään päässyt hukkumaan toi rekisteröitymisilmoitus, eikä kukaan ollut huomannut aktivoida tunnareita. Normaalisti noi aktivoidaan alle päivässä, mutta toi on jotenkin lipsahtanut.

Ylös Bottom