Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFP rekrytoi (HC S&D)

Vastaus: KFP rekrytoi (HC S&D)

Huomasin tuossa kun katselin ketjuja että teillä olisi jonkinlaista halua saada IRC kannu pystyyn!?

Voisin itse laittaa pystyyn QuakeNet servulle.

Kannun nimi vaan tähän ja porukat paikalle niin ei aikaakaan kun Q:t ja muut on sielä.

Tosi, en ole itse kuin 18v. Joten laitan vaan kanavan pystyyn ja annan masteri/ownerit jollekkin muulle ja häippäsen kannulsta ;)

Edit: ja siis laitan auto opit ja muut welcome messaget tietenkin myös.
 
Vastaus: KFP rekrytoi (HC S&D)

Huomasin tuossa kun katselin ketjuja että teillä olisi jonkinlaista halua saada IRC kannu pystyyn!?

Voisin itse laittaa pystyyn QuakeNet servulle.

Kannun nimi vaan tähän ja porukat paikalle niin ei aikaakaan kun Q:t ja muut on sielä.

Tosi, en ole itse kuin 18v. Joten laitan vaan kanavan pystyyn ja annan masteri/ownerit jollekkin muulle ja häippäsen kannulsta ;)

Edit: ja siis laitan auto opit ja muut welcome messaget tietenkin myös.


En oikein tiedä miten muut papat on irkkiin valmiita tulemaan. Itselleni se on tuttua ja lähes jokapäiväistä. Kiitos kuitenkin tarjouksesta mr. arucard. Palaamme asiaan jos tarvetta ilmenee.
 
Vastaus: KFP rekrytoi (HC S&D)

IKÄ 14
Voisin tulla teille pelaan jos huolitte vaikka clan tagilla KFJR
bla bla bla



Mut mulla tosiaan hc klaani hakuses
 
Vastaus: KFP rekrytoi (HC S&D)

IKÄ 14
Voisin tulla teille pelaan jos huolitte vaikka clan tagilla KFJR
bla bla bla



Mut mulla tosiaan hc klaani hakuses

Niin. Tämä on sillä tavalla hankala kysymys, kun toi ikä 14 ei ole lähelläkään sitä 30-vuotta. Kun kuitenkin KFP-yhteisönäkin on "pappojen" juttu. Tosi ikävä sanoa ei kahdesta syystä. Syy yksi: Teiniksi sulla on hyvin pää hartioiden välissä. Syy kaksi: Olisit hemmetin hyvä vahvistus meille. Pelitaitosi tiedetään kyllä.

Sori Susi. :)
 
Ylös Bottom