Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

KFS-logoa paitaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja magGyver
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

magGyver

New Member
Ajattelin teettää KFS tai SVER -aiheisen hupparin joten löytyiskö keneltäkään hienoa KFS-logoa painettavaksi esim. mustaan huppariin? Netistä löytyy ainakin noita SVER-logoja mutta mitään KFS-logoa ei sattunut silmään.

Oon paitahommaa pohtinut jo pitempään. Oisko kiinnostusta useammalla t-paidalle tai hupparille sopivilla logolla? Jos kriittinen piste ylittyy, niin voisi värkätä vaikka Spreadshirtiin tsydeemit sopivilla logolla.

Vastaus: KFS-logoa paitaan?

Jos valmis tuote olisi asiallinen eikä liian yliampuva, niin olisin kyllä kiinnostunut hankkimaan t-pai(toja)dan.

ei mikään huono idea tää paita juttu. KFS tai MAG logo. kyl mulle kelpais :D

Itse kans joskus Spreadshirtin kautta tilailin paidan pari ja se nyt ainakin oli suht edullinen mesta.
Hupparista mikäli mahdollista niin mieluummin vetoketjullinen kun nuo umpinaiset on suoraan sanottuna aika perseestä. Aina on joko liian kuuma ja sit kun ottaa pois niin tulee kylmä. Vetoketjulla saa sopivasti vähän säädettyä tuota lämpöä ;)

-Z

Hupparille meikäläisen ääni jos jotain kimppatilasuta ollaan tekemässä :) Eli mukana ollaan jos asiallisen näköinen saadaan aikaiseksi.

Minä taas voisin olla kiinnostunut t-paidasta, jos siihen joku hieno KFS logo saadaan. MAG-logo ei niin paljon houkuttele.
Mites, voiko tuon KFS-logon tehdä itse siis jollain photoshopilla ja saada sen kuvan sitten t-paitaan / huppariin ?

Noitahan photoshop text effect tutoriaaleja on netti pullollaan, että aika vaivattomasti luulisi ainakin jonkinlaisen räpellyksen aikaseksi saavan.

Ehdottomasti mukana jos vain joku saa aikaiseksi järkevän logon :p

Olen mukana, huppari ja t-paita kummatkin käy, ja nimenomaan KFS-logolla varustettuna. Eikös näitä logoja jotkut ole jo värkänneetkin tässä vuosien varrella?

voesin kyl semmose sver hubbarin laittaa.

saatan jonku version logosta vääntää, jos kerkeen.

Toi neljäs näyttää parhaalta, mutta noi silmät näyttää liikaa jollain paintilla päälle laitetulta..

Ylös Bottom