Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kiintolevyn vaihto-ongelma

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja MayDay
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

MayDay

New Member
En pikaisella haulla löytänyt mitään apuja! Olen tehnyt varmuuskopioinnin usb-tikulle kiintolevystä, uusi levy sisään, valittaa ettei voi käynnistää käyttöjärjestelmää..sit painan start+select etsiäkseni päivitystietoja toiselta levyltä(usb), mutta väittää ettei mistään löydy vaikka pitäs usb-tikulla olla...?!?!?!?!?!

Vastaus: Kiintolevyn vaihto-ongelma

En pikaisella haulla löytänyt mitään apuja! Olen tehnyt varmuuskopioinnin usb-tikulle kiintolevystä, uusi levy sisään, valittaa ettei voi käynnistää käyttöjärjestelmää..sit painan start+select etsiäkseni päivitystietoja toiselta levyltä(usb), mutta väittää ettei mistään löydy vaikka pitäs usb-tikulla olla...?!?!?!?!?!
Oletko alustanut levyn?

Oletko alustanut levyn?

Siis ei pääse etes alustamaan, kun pleikka sanoo heti tuon "käyttöjärjestelmää ei voida ajaa oikein. paina PS-näppäintä yrittääksesi uudelleenkäynnistystä.
Jos järjestelmää ei voida uudelleenkäynnistää tällä tavoin, sinun täytyy alustaa kovalevyn järjestelmäosio ja asentaa käyttöjärjestelmä uudelleen..."
Pitääkö mun PCssä ensin alustaa se ja luoda järjestelmäosio? käykö ulkosen kovon kotelossa?

Ropleema selvis heti, kun tajusin googlettaa itteni playstationin firmware-lataussivulle.....:)

Voisitteko hieman valotta minua? Hankin tuossa 160GB-sata-levyn, jossa on vistat ja muut härpäkkeet sisällä, ja tarkoitus olisi kiskaista se pleikkarin ytimiin kiinni. Mahdollisuutt alustaa uutta levyä ei ole, PS3:han luultavasti hoitaa asian? Kannattaako/pystynkö ottamaan tallennukset ja demot vanhalta kiintolevyltä talteen?

Voisitteko hieman valotta minua? Hankin tuossa 160GB-sata-levyn, jossa on vistat ja muut härpäkkeet sisällä, ja tarkoitus olisi kiskaista se pleikkarin ytimiin kiinni. Mahdollisuutt alustaa uutta levyä ei ole, PS3:han luultavasti hoitaa asian? Kannattaako/pystynkö ottamaan tallennukset ja demot vanhalta kiintolevyltä talteen?
Jos ei ole mahdollisuutta alustaa, niin pystytkö edes poistamaan nykyisen Vista-osion?

Varmuuskopiotyökalulla saat näppärästi talteen niin pelitallennukset kuin oikeastaan kaiken muunkin.

Ylös Bottom