Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Killzone 2 - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jryi
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Alkaa ärsyttää vähitellen ne pelaajat jotka ei koita objekteja vaan jäävät tyylin respaan sniputtelemaan. Sitten siihen vielä verhoutuminen päälle :mad:.
pitäkää ne päät alhaalla:D
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itsekkin päätin tänään tulla tätä hiukan jyystään, mutta into loppu tyystin kun melkein jokainen vihu istui pyrannyksen huipun toisessa päässä snipun kanssa ja aina kun pyrki sillalle tai johkin muualle tuli helposti kuula ottaan. Noita pitäs kyllä rajoittaa jotenkin.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Itsekkin päätin tänään tulla tätä hiukan jyystään, mutta into loppu tyystin kun melkein jokainen vihu istui pyrannyksen huipun toisessa päässä snipun kanssa ja aina kun pyrki sillalle tai johkin muualle tuli helposti kuula ottaan. Noita pitäs kyllä rajoittaa jotenkin.
Pakko ne snipa tehtävät on joskus tehdä.
Pyrhus mikälie sopii avoimuutensa takia ehkä parhaiten siihen hommaan. Toinen taitaa olla se visarin vasara.
Suuressa mapissa tietysti on haittapuolena se vihollisten levittäytyminen laajalle alueelle. Periaatteessa menee spawnin lähellä kämppäämiseksi jos haluaa enemmän tappoja tarkkuuskiväärillä.

Ystävämme amerikkalaiset valittivat pelin ilmestyttyä tunnottonta ohjausta, nyt kun sitä muutettiin alkoi uusi valitus. Kuulemma liian noboystävällinen. Itse en huomannut mitään eroa. Kai GG lisää kohta bettyt ja juggernautin jenkkien pyynnöstä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Yksinpeli läpi. 7 h 53 minsaa se vei normaalilla vaikeustasolla, ja takataskussa on nyt hieman vajaa kolmannes pelin Trophyista. Parit helpot voisi vielä suht. nopeasti ottaa, jos vaan jaksaisi. Ehkä joskus myöhemmin...

Peli selvästi parani vielä loppua kohden, ja etenkin puolivälin jälkeen meno alkoi olla todella eeppistä paikoitellen. Itse lopputaistelu ei kuitenkaan ollut erityisen mieleenpainuva, jos ei nyt mitenkään huonokaan. Juonen suhteen on yhdyttävä monien muiden mielipiteeseen, eli eihän se erityisen loistokas ollut. Hahmoista Rico alkoi lopussa suorastaan tympiä jatkuvan "fuck fuckity fuck" -asenteensa kanssa. Kyllä karuista äijistä Solid Snake on edelleen ylivoimainen ykkönen.

Moninpelipuoleen tuskin jaksan erityisen syvällisesti paneutua, mutta varmaan sitäkin tulee muutama rundi silloin tällöin otettua. Jos ei muuten, niin pitääpä ainakin nöyränä, kun on se pelikentän heittopussi. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

kyllä otti lujille oppia tämä ohjaus. mutta nyt olen onnellisesti koukussa killzone 2 moninpeliin!!! :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Moninpelipuoleen tuskin jaksan erityisen syvällisesti paneutua, mutta varmaan sitäkin tulee muutama rundi silloin tällöin otettua. Jos ei muuten, niin pitääpä ainakin nöyränä, kun on se pelikentän heittopussi. :)

Kannattaa paneutua, sillä tässä on nyt kenties sen puolen paras esitys mitä nähty tähän mennessä. Mielipideasia toki tämäkin, mutta kyllä tälläistä uhoa on nyt ilmassa. Erittäin monipuoliset säädöt hostaajalle tehdä mieleisensä pelit ja pelaajille kaikinpuolin toimiva ympäristö, jota ainakaan vielä eivät liiemmin glitsipetterit ja xiittijaakot ole pilaamassa. Sekin päivä kuitenkin vielä koittaa, jolloin kranut lentelee heti aloituksissa kattojen yli ja jengi piilottelee rakennusten materiaalien sisällä ym. Neitsyys on sikäli siis säilytetty ja tämä kannattaa hyödyntää ennenkuin on myöhäistä.

Kun on pari päivää leikitellyt näillä slow-motion hidastuksilla, huomaa miten paljon menee verkkopeleissä ohi silmien. Pelintekijä on kuoruttanut kakun yksityiskohdilla, jotka ansaisisivat lisäkiitokset, mutta kun niitä ei välttämättä ehdi huomata.. Mahtaa jotakuta koodaria hieman harmittaa :p

Noista pelaajalukumääristä. Itselle enempi on parempi, kun se sallii siten pelaajat, joiden ei tarvitse välttämättä osallistua suoraan toimintaan kärjessä, vaan sallii siellä sivulla hääräämiseen hahmoluokan ominaisuuksilla, jotka eivät yksinomaan ole ampumista tai muuta pisteiden maksimointia. Tämä voi olla vaikka pioneeri, joka keskittyy hyvän puolustuksen rakentamiseen turreteillaan tai taktikko, joka etsii hyviä spawnipisteitä tiimille. Suuret pelaajamäärät ovat aina palvelleet tälläistä pelaajatyyppiä ja ehkä osaksi siksi Battlefielditkin ovat tulleet niin suosituiksi. Hostaaja voi skipata pienet kentät, joissa katto ja seinät tulee liian nopeasti vastaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Moninpelipuoleen tuskin jaksan erityisen syvällisesti paneutua, mutta varmaan sitäkin tulee muutama rundi silloin tällöin otettua. Jos ei muuten, niin pitääpä ainakin nöyränä, kun on se pelikentän heittopussi. :)

Mulla sama. Pitänee jossain vaiheessa kokeilla, mutta mulle kyllä loistava yksinpeli riittää hyvin. Olisi hauskaa pelata läpi toisen kerran, mutta uusia pelejä (ja vanhojakin) puskee edelle. Ehkä jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

MItä enemmän tätä pelaa niin sitä enemmään huomaa miten älyttömän laginen tämä peli on. Melee tappoja tulee 5 metrin päästä, porukka warppailee, tapot tulee joskus ihan älyttömällä viiveellä ja nurkan taakse kuolee joskus jopa melkein parin sekunnin viiveellä. Saisivat ihan suosiolla laittaa sen region lukon päälle kun tässä tuo region mahis kuitenkin on, nyt sillä ei ole mtään merkitystä kun kaikki vaa hakee matsit world wide asetuksella ja peleihin joinii porukkaa esim. Australiasta ja Lähi-Idästä.

Niin ja vielä kysymys, pitäiskö kaverin kuolla yhdestä melee iskusta vai jotuuuko sitä hakkamaan enemmänkin? Itse en ainakaan saa koskaa yhdellä iskulla tappoa vaikka pääsisin yllättämään ja lyömään suoraan selkään...
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Kannattaa paneutua, sillä tässä on nyt kenties sen puolen paras esitys mitä nähty tähän mennessä.
Myönnän toki sen, että jo pelkästään kaksi ekaa pelituntia onlinessa on olleet paljon miellyttävämpiä kuin "siinä toisessa suositussa verkkoräiskinnässä" koskaan. Kyse on kuitenkin peliajan priorisoinnista; kun backlogista löytyy n. 100 oikeasti täysin pelaamatonta peliä, kiinnostaako sitten vähäisiä pelitunteja upottaa jonkin pelin moninpeliin. Etenkin kun tietää, ettei siinä koskaan tule olemaan erityisen hyvä. Suurin osa jo pelkistä ribboneista jää saamatta, kun ei taidot riitä.

Mutta se tästä. En jaksa kerta toisensa jälkeen itkeä peliaikani vähyyttä ja moninpelitaitojeni huonoutta. :)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

MItä enemmän tätä pelaa niin sitä enemmään huomaa miten älyttömän laginen tämä peli on. Melee tappoja tulee 5 metrin päästä, porukka warppailee, tapot tulee joskus ihan älyttömällä viiveellä ja nurkan taakse kuolee joskus jopa melkein parin sekunnin viiveellä. Saisivat ihan suosiolla laittaa sen region lukon päälle kun tässä tuo region mahis kuitenkin on, nyt sillä ei ole mtään merkitystä kun kaikki vaa hakee matsit world wide asetuksella ja peleihin joinii porukkaa esim. Australiasta ja Lähi-Idästä.

Niin ja vielä kysymys, pitäiskö kaverin kuolla yhdestä melee iskusta vai jotuuuko sitä hakkamaan enemmänkin? Itse en ainakaan saa koskaa yhdellä iskulla tappoa vaikka pääsisin yllättämään ja lyömään suoraan selkään...

Yks melee vie käsittääkseni puolet energiapalkista. Ite ainakin olen joutunut lyömään kahdesti äijää jolla on täydet palkit.

Tuo lagi on totta. Pelasin yhden in-game matsin ja siellä kaksi pelajaa wrappasi 10metriä kerrallaan ja tappoivat porukkaa itse kuolematta.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

MItä enemmän tätä pelaa niin sitä enemmään huomaa miten älyttömän laginen tämä peli on. Melee tappoja tulee 5 metrin päästä, porukka warppailee, tapot tulee joskus ihan älyttömällä viiveellä ja nurkan taakse kuolee joskus jopa melkein parin sekunnin viiveellä. Saisivat ihan suosiolla laittaa sen region lukon päälle kun tässä tuo region mahis kuitenkin on, nyt sillä ei ole mtään merkitystä kun kaikki vaa hakee matsit world wide asetuksella ja peleihin joinii porukkaa esim. Australiasta ja Lähi-Idästä.

Täällä ei pahoja lagiongelmia ole ollut, mutta ehkä se johtuu osittain myös siitä että pelaan maksimissaan "medium pelejä" eli 9-16 pelaajaa. Mutta onhan se selvä, että jos siellä Australian pojat vetää, niin ongelmia on luvassa. Tosin eilen oli aika mystinen juttu myös suomipelissä kun yks kaveri (Tykkimies) lägäs aivan sikana? Jos tykkimies sattumoisin lukee tätä, niin koitahan nyt saada yhteydet paremmalle tolalle, koska muutoin sun kanssa ei voi jatkossa pelata? :(

Niin ja vielä kysymys, pitäiskö kaverin kuolla yhdestä melee iskusta vai jotuuuko sitä hakkamaan enemmänkin? Itse en ainakaan saa koskaa yhdellä iskulla tappoa vaikka pääsisin yllättämään ja lyömään suoraan selkään...

2 vaatii omien kokemuksien mukaan. Harmi, että ei ole kuten Halossa -> niskaan riittäs yksi, muutoin vähän enemmän.

PS. Tykkimiestä joku tykitti nyrkillä varmaan 5 kertaa niskaan eilen kun se plänttäs ja silti se vaan porskutti. :D Joo siis olihan se ikävää, mutta oli se silti vähän huvittavan näköistä? Ja vastapuolen nillitys huvttavan kuuloista.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Täällä ei pahoja lagiongelmia ole ollut, mutta ehkä se johtuu osittain myös siitä että pelaan maksimissaan "medium pelejä" eli 9-16 pelaajaa. Mutta onhan se selvä, että jos siellä Australian pojat vetää, niin ongelmia on luvassa. Tosin eilen oli aika mystinen juttu myös suomipelissä kun yks kaveri (Tykkimies) lägäs aivan sikana? Jos tykkimies sattumoisin lukee tätä, niin koitahan nyt saada yhteydet paremmalle tolalle, koska muutoin sun kanssa ei voi jatkossa pelata? :(



2 vaatii omien kokemuksien mukaan. Harmi, että ei ole kuten Halossa -> niskaan riittäs yksi, muutoin vähän enemmän.

PS. Tykkimiestä joku tykitti nyrkillä varmaan 5 kertaa niskaan eilen kun se plänttäs ja silti se vaan porskutti. :D Joo siis olihan se ikävää, mutta oli se silti vähän huvittavan näköistä? Ja vastapuolen nillitys huvttavan kuuloista.

En tiedä mikä mun yhteyksissä oli eilen vikana. Normaalisti toimii nettipelit ihan sulavasti, mutta nyt lägäsin näköjään ihan helvetisti. Itsellä näytti siltä, että jotkut (ei kaikki) vastapuolen pelaajat olisivat lägänneet. Lähdin kyllä tuon pelin jälkeen heti pois, kun tajusin että se olin minä joka lägäsin.

Tuo plänttäyskohta oli kyllä kummallinen. Yritin itseasiassa purkaa pommia kolme, neljä kertaa mutta se aina katkaisi sen lopussa (ilmeisesti sen takia koska olin jo kuollut) ja sitten kun lähdin pois pommipaikalta niin kuolin.

Mutta tosiaan en tiedä mikä mun yhteyksissä oli vikana ja pyydän anteeksi kaikilta pelissä olleilta. Toivottavasti ei tule toistumaan.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Mutta tosiaan en tiedä mikä mun yhteyksissä oli vikana ja pyydän anteeksi kaikilta pelissä olleilta. Toivottavasti ei tule toistumaan.

Saatto olla joku tilapäinen häikkä myös pelissä, omalle kohalle osunut kerran vastaavaa mut tosi harvinaista tollanen tässä pelissä. Toinen satunnainen häikkä on se, että joskus ei kuulu voicet toisille. Eilen ilmeisesti oli myös sellaista havaittavissa. Toivottavasti jatkossa pelittää hyvin ja mahdolliset bugit korjataan jos näille löytyy joku syy joka triggeröi ongelman. Saattaa olla esim. että pelaajan keskenkaiken tippuminen tms. aiheuttaa näitä.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan muuten että kuuluuko vastapuolen keskustelut itselle ja miten? Kun muutaman kerran lähitaistelussa tuntunu siltä että se vastustaja ruennu ölisemään jotain taisteluhuutoja ja voitettuani tämän välikohtauksen huudot kuorruttui kirosanoin... Olis kiva tietää että voiko lähellä olevia vihuja provosoida tai hämätä omilla ölinöillä. :D

Niin ja noista lagituksista: Tuntuu että sen verran raskas nettikoodi pyörittää tuota että suositusnopeus menee jopa 2mb yhteyteen varsinkin jos haluaa pelata niitä 32hengen mättöjä. Itellä tosi harvoin lagia esiintynyt 10mb:netin ansiosta(johtuu myös niistä medium peleistä mitä suosin)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan muuten että kuuluuko vastapuolen keskustelut itselle ja miten? Kun muutaman kerran lähitaistelussa tuntunu siltä että se vastustaja ruennu ölisemään jotain taisteluhuutoja ja voitettuani tämän välikohtauksen huudot kuorruttui kirosanoin... Olis kiva tietää että voiko lähellä olevia vihuja provosoida tai hämätä omilla ölinöillä. :D

Kaikki lähellä olevat kuulevat toisensa - oli samaa puolta tai ei, lisäksi vielä joukon jäsenet kuulevat toisensa mistä päin kenttää tahansa. Vihollisen kanssa on käyty keskusteluja myös täällä :D Välillä varsinkin tuolla Pelaajaboardin servulla törmäsi tilanteeseen, jossa squadin jäsenet eivät välttämättä ymmärtäneet myös meidän muiden kuulevan heidän keskustelujaan. Kannattaa siis pitää suuta soukemmalla ainakin suomalaisten kesken pelatessa ;)
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

hauskaa kolme kertaa yhtä pelaajaa haulikolla niskaan, ensin todella läheltä, sitten vähän kauempaa ja kolmannen jo aika kaukaa haulikolla. ei kuollut
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Voisi kyllä GG päivittää yhdeksi filteri vaihtoehdoiksi Autobalancen. Ketuttaa joinata peliin jossa ei ole autobalancea ja tiimit on jotakin 7-16. Autobalance tiedon näkee sitä paitsi pelin aikana ei lobbyssa.

Juu kerran oli huvittavaa tuo proxy chat juttu pelaajboard servulla kun snipailin äijiä jotka yritti pläntätä pommeja. Yhdessä vaiheessa kuulu "No hitto kun se snaipperi on siellä!" :D Sitten kartassa näky punanen pallero joka tuli takaa päin, en onnistunut lonkalta vetää.

Minun mielestä melee tappaa 3 iskusta ja se mikä on parempi muihin peleihin verrattuna että sitä pystyy rämppäämään eikä tarvitse odottaa mitään "cooldownia".

Miksi kranuheitin luokitellaan nuubi aseksi, suhteellisen epätarkka, tappaa 2 suorasta osumasta, 3 vieressä posahtaneesta, 3/4s tulinopeus,ainakin sekunnin räjähdys viive, 2 lippaallista panoksia. Ei ole hanu ase.

Juu tuo Ricon gangsta mother f*cker asenne rupes tympii loppu puolella. Muutenkin analogia oli shitlogia enimmäkseen. Huvittavaa oli joissakin kohdissa kun kuulosti siltä että HGH sanoi "Fuck me", muutenkin niiltä tuli vähemmän ärräpäitä yhteensä kuin Natkolta ja ricolta.

Heavilla olisi kiva päästä rellestää MP tai ATAC:illa.
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Olipa taas räimettä kalaservulla ja pahoittelut omille, jotka joutuivat tulilinjalle ja siitä pitääkin vähän kitistä.

Miksi tuo ff on päällä 16 ihmisen peleissä, kun niissä sitä hektistä tulitusta on puolin ja toisin. Kuinkahan monta kertaa ammuin omaa päähän, joka juoksi suoraan eteen, kun ammuin vihollista. Ei näin. Huomasin myös, että olin luultavasti koko pelin ainut medic. Varmaan n. 10 kertaa tuli joku pelastettua ja varmaan saman verran odotettua, että jokohan joku minut pelastaisi, mutta ei.

Mitähän muuta; haulikot on perseestä, pelaajat istumassa vastustajan basessa haulikoiden kanssa on perseestä,
 
Vastaus: Killzone 2 - keskustelu pelistä

Moikka! Itse en ole peliä vielä hankkinut, kun ei PS3 ole mukana täällä Saksan maalla. Olisiko pelaajat täällä vielä tehneet "Killzone 2 Montageja", joita voisi sitten kieli pitkällä katsella. Tuon Nisun yhden lyhyen pätkän bongasin sattumalta, mutta siinä kaikki. Saisi tässä nyt sitten miettiä, miten jaksaa odottaa 25 päivää, että pääsee Suomeen takaisin. :D

Videoita, videoita!
 
Ylös Bottom