Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

King Kong

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tetsuken-jin1
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Tetsuken-jin1

New Member
Lähes kaikki tuntevat vuonna 1933 ilmestyneen klassikkoelokuvan King Kongin. Pitkän ajan on Peter Jackson halunnut tehdä tästä elokuvasta uuden version. Projekti on valmis ja alkaa pyörimään piakkoin leffateattereissa, mutta elokuvan pohjalta luonnollisesti tehtiin peli. Lukemani perusteella King Kong-peli on todella hyvä ja ajattelin pyytää sitä joululahjaksi, mutta ihan vaan haluaisin tietää niiden mielipiteitä, jotka ovat tätä peliä testanneet. Mitä pidätte? Uskoisin olevan erinomainen.

Vastaus: King Kong

Ehdottomasti kokemisen arvoinen peli. Todellista fiilistelyä. Itse olen vielä pelissä hyvin alussa mutta se mitä olen pelannut on kyllä kolahtanut. Upeaa että ei ole HUDia... Tuo kun tapaat Kongin ensimmäistä kertaa on todella massiivisen oloinen scene.. Itse pidän.

Omat kokemukset ovat syksyltä, jolloin pelasin King Kongia ensimmäisen kerran Ubisoftin asiantuntijan ja Harro Grönbergin kanssa. Meininki tuntui hyvältä. Suurinta kritiikkiä annoimme Ubin kaverille kököstä kenttäsuunnittelusta ja turhasta yksinkertaistamisesta puzzlejen kanssa. Hän lupasi viedä palautteemme eteenpäin.

King Kongin lopullinen versio on edelleen kokematta, mutta ajattelin ottaa vahingon takaisin jouluna Xbox 360:lla. Kyseessä on ehdottomasti efektipeli, joka pääsee oikeuksiinsa vasta isolla näytöllä, hyvillä äänillä ja tehokkaalla raudalla. Jo PS2-versio on sen verran tyylikäs, että pelin on pakko olla jotain todella hämmentävää Xbox 360:lla.

Onko se totta, että King Kongissa olisi vielä suomenkielinen tekstityskin? Pelit-lehdessä luki niin. Ei voi kyllä oikeasti sanoa muuta kuin että King Kong-peli kuullostaa aivan mahtavalta.

Janne-94 sanoi:
Onko se totta, että King Kongissa olisi vielä suomenkielinen tekstityskin? Pelit-lehdessä luki niin. Ei voi kyllä oikeasti sanoa muuta kuin että King Kong-peli kuullostaa aivan mahtavalta.

Tuli pelattua kyseinen peli läpi ja voin sanoa sen, että yksi parhaista fps peleistä PS2: lla. Pelistä löytyy se suomenkielinen tekstitys helpottamaan juonen seuraamista, vaikka pääpaino tietysti on sillä räiskinnällä.

Muakin kovasti kiinnostas kyseinen peli. Oon tässä vaan miettynyt, että kummallle se kannattaa hommata pleikkarille vai pc:lle? Olen saanut semmosen käsityksen, että siinä on aika kovat laitevaatimukset. Kellään kokemuksia?

Mitä nyt olen kokeillut Xbox360 kaupassa ja katsellut videoita, alkoi peli minuakin kiinnostamaan :p
Tuo juoni on kiintoisa ja juuri tuollaista FPS peliä olenkin odottanut tulevan Ps2:lle. Onko peli muuten haastava ja kuinka kauan teillä jotka olette läpi tahkonnut on kestänyt, sekä onko peliä pelatessa fiilikset mukana:D? Taidampa laittaa Special collectors editionin pukinkonttiin, vaikuttaa sen verran hyvältä peliltä :)

No, huomenna pääsee pelaamaan, saan GC version, kun tuo ps2 ei ole oikein kunnossa:/

Sain tuon King Kongin ja se on kyllä todella hyvä peli. Taidan mennä aika pian lävitse, kun tällä hetkellä on läpäisty 31%. Kannattaa ostaa, jos ei vielä omista.

Janne-94 sanoi:
Sain tuon King Kongin ja se on kyllä todella hyvä peli. Taidan mennä aika pian lävitse, kun tällä hetkellä on läpäisty 31%. Kannattaa ostaa, jos ei vielä omista.
Itse menin jo pelin läpi:) Innostuin hieman pelaamaan, vielä pitäisi kaikki bonukset avata ja pisteitä kerätä :)

Tuli sitten tuo King Kong lahajaks ja menin jo joulupäivänä läpihte. Kyllä kyseessä on loistopeli, ei tule mielhen mitään negatiivista sanottavaa. Hieno kokemus.

Wille__90 sanoi:
Itse menin jo pelin läpi:) Innostuin hieman pelaamaan, vielä pitäisi kaikki bonukset avata ja pisteitä kerätä :)

Joo, uskon, ei ole meinaan mikään erityisen vaikea peli, ja se on osittain hyvä juttu, ettei jää mihinkään jumiin, mutta toisaalta haittana on, että upea pelikokemus jää melko lyhyeksi. Tällä hetkellä on menty läpi noin 70%, ja päivässä pelattu noin pari tuntia. En tiedä sitten pitäisikö mennä eteenpäin pikkuhiljaa, meinaan mahtava peli tuo Peter Jackson´s King Kong kyllä on.

Oletteko muuten säikähtynyt kertaakaan, kun on tullut jotain naaman eteen yllättäen? Itselläni on muutama tällainen, viimeksi eilen. Olin siinä
brontosauruskentässä
ja T-Rex oli lähistöllä, kun kaikki juoksivat karkuun. Kamppailin yhden pikkudinon kanssa, ja kun pääsin siitä eroon, hyppäsi aidan yli dino kimppuun yllättäen! KÄÄK!

Janne-94 sanoi:
Joo, uskon, ei ole meinaan mikään erityisen vaikea peli, ja se on osittain hyvä juttu, ettei jää mihinkään jumiin, mutta toisaalta haittana on, että upea pelikokemus jää melko lyhyeksi. Tällä hetkellä on menty läpi noin 70%, ja päivässä pelattu noin pari tuntia. En tiedä sitten pitäisikö mennä eteenpäin pikkuhiljaa, meinaan mahtava peli tuo Peter Jackson´s King Kong kyllä on.

Oletteko muuten säikähtynyt kertaakaan, kun on tullut jotain naaman eteen yllättäen? Itselläni on muutama tällainen, viimeksi eilen. Olin siinä
brontosauruskentässä
! KÄÄK!
Pelaan vieläkin vaikka kaikki bonukset olen saanutkin, olettekos laittanut tänne netttikoodinne:http://kingkong.ubi.com/uk/home.php
itse laitoin ja olen 3654 listalla:D, sain sieltä myös bonus tilaan lisää sisältöä, mutta nykyiset pisteeni ovat yli 300.000.
Itsekin säikähdin tuossa samassa kohdassa, naaman eteen hyppäsi Venatosaurus(tai mikälie) juuri kun sytytin tulen.

Joo, varmaan ne kimppuun hyppäävät ovat venatosauruksia. Joskus jouluaattona koitin pistää koodia (olin rekisteröitynyt), mutta sitten se sanoi muistaakseni "invalid code".

Menin juuri äsken läpi. Mietin juuri, että King Kong taitaa olla yksi lyhyimmistä peleistä, mitä olen pelannut, kun en eilenkään pelannut kyseistä peliä ollenkaan. Tai no, ei välttämättä. King Kong on meinaan sellainen peli, että sitä tulee helposti pelattua aika paljon. Olen esimerkiksi saattanut päästä jonkun pelin lyhyemmässä ajassa läpi, mutta olen pelannut vain silloin tällöin.

Niin, nyt on sitten vielä ne loput bonukset ja pisteet jäljellä avattavana. Ajattelin mennä pistämään sen koodin King Kong-pelin kotisivulle, mutta jostain syystä kone ei juuri nyt suostu menemään sinne.

Ylös Bottom