Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kingdom Hearts 2!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Maiza
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Maiza

New Member
Heippa! Kaipaisin apua kigndom hearts 2:seen. Olen siellä Hollow Bastionissa 2 kertaa (silloin kun kaupungin yllä on se musta pilvi). Olen käynyt siellä ihme tornisssa/rakenuksessa jonka kautta pääsi sinne tietokonemaailmaan. Ongelma on se että olen tulossa pois sieltä rakennuksesta ja tulee vastaan niitä "oransseja" nobodyja. No ne ekat 4 on suht. helppoja, mutta sitten kun niitä tulee lisää mä kuolen aina! Oon yrittäny summonoida stitchiä/pikku kanasta mutta silti. Onko neuvoja? Mitä asetta kannattaisi käyttää? Potionit on vähän vähissä joten nekään ei oikein auta. Kiitokset vastanneille! :)

Vastaus: Kingdom Hearts 2!

No ainakone tekee sen hyökkäyksen että ne nappaa kiinni niin paina nopeasti kolmiota.
Ja aina kun iskee normaalisti niin( paina neliötä jos olet asettanut abilityn guard tai counter guard.)
Ja kun on enkat vähissä muutu formiin niin saat enkat täyteen ja kannattaa valita wisdom form koska ne ei pärjää pitkän matkan hyökkääjille.;)

Vastaus: Kingdom Hearts 2!

Itse laittaisin myös kysymyksen... Olen siellä ihme Hercules paikassa (en muista nimeä) suorittamassa Cerberus Cupia. En pääse sitä veljeni kanssa millään läpi kun aina pysähtyy semifinaali kohtaan. Apuja tähän kiitos...

Huomasin myös että tämä on vanha aihe mutta ketjuihinhan saa laittaa samaa peliä koskevia kyssäreitä?

Ylös Bottom