Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kirby pelejä GC:lle

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pepe90
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Pepe90

New Member
Eikö GC:lle ole tulossa Kirbejä!? siis tuo Kirby Air Ride ei oikein jaksaisi kiinnostaa ku se on autoilu peli (like mariokart (joka on hyvä peli) ) mut ois kivempi joku mario sunshine kirby u know...
Siis onko mitään huhuja että muita Kirbejä oisi tulossa GC:lle kuin tuo Air Ride. TAI onko jotain levyjä jossa oisi esim kirby dream land GC:Lle

KIRBYT RULEEE :D

Siis ennen jouluahan liikkui huhuja, että Cubelle olisi tulossa uusi Kirby-peli. No, huhut ovat huhuja...

Nyyh :( !

Minä kaikessa viisaudessani ihmettelen miksei ne tee Kirby pelejä lisää koska vannon että ne saisivat suosiota!
ainakin minä ja luultavasti itse henkilö nimeltä (siis nickname)
Kirby joka täällä bbs:ssä äänessä ollut ostaisi sen. siinä on jo 120euroa nintendolle :D

Vastaus: Kirby pelejä GC:lle

Sain käytettynä 24 euron huokeaan hintaan Mahtipelin Kirby Air Ride. Grafiikka on hyvin samansuuntaista kuin Super Smash Bros. Melee:ssäkin. Kontrollit ovat ultrayksinkertaiset, mitä mainostetaan jo pelin takakannessakin.

Peli on juuri sellainen söpöilypläjäys, jota pelataan seurassa tai varttia ennen nukkumaan menoa haluttaessa rentoutua. Oikein mukavaa vastapainoa hektisille ajopeleille (F-Zero GX) ja huomattavaa keskittymistä vaativille peleille (Metroid Prime 2: Echoes).

En olisi Kirby Air Ridea 65 eurolla ostanut, mutta tuo 24 egeä on ihan passeli hinta.

Kirby GO GO!

---

Muistelisin kuulleeni tässä muutaman kuukauden kuluessa sellaisia tietoja uudestaankin, että Kirbystä olisi tulossa jokin tasoloikan tyylinen peli?

Vastaus: Kirby pelejä GC:lle

Juu oli tuosta uudesta Kirbystä ennen joulua Nintendolta ilmoituskin muutamien screenshottien kera. Niistä oli kyllä vaikea sanoa itse pelistä mitään.

GBA kannattaa hankkia Kirbyn ystävien, koska Dreamland ja Amazing Mirror löytyvät. Tuota uusinta en ole vielä pelannut, mutta pitäisi senkin olla ihan hyvä.

Ylös Bottom