Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Klaani "Karvamasut" EI TÄLLÄ HETKELLÄ etsi pelureita MW2:seen

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Casa
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Casa

New Member
Uusi, vasta perustettu klaanimme Karvamasut etsii aktiivisia ja rentoja kavereita kasvavaan porukkaansa. Pelaamista emme ota hirveän tosissamme, kunhan saataisiin pelejä aikaan ja mukava porukka ympärillemme.

Klaanipeleihimme kuuluu COD MW2 ja COD4, mahdollisesti lähi aikoina mukaan tulee NHL 10 ja/tai FIFA 10 ja tulevat klaanipelit valitaan sen mukaan mitä klaanilaiset haluavat pelata.

Ikärajamme on 18v(ei ihan ehdoton). Ikähaarukkamme tällä hetkellä 17 - 31v.

Kiinnostuitko? Jos näin pääsi käymään, niin laita viestiä minulle, jossa kerrot hieman itsestä. Näin saadaankin sitten homma aluilleen.

** KLAANIIN EI HAETA ENÄÄ UUSIA JÄSENIÄ **

Tulevaisuudessa taas ehkä, nyt ei. Älä hukkaa aikaasi kyselemällä paikkaa!

Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Klaani "Karvamasut" etsii pelureita

Terve, olen tässä jo hetken verran etsinyt jotain pientä ryhmittymää joka alkaa tota MW2:sta pelailemaan, ja ilmeisesti sellasen löysin.

tarkotus on myös nhl10 ostaa joten siinä määrin sovin klaaniin hyvin. virallisesti olen boxin omistaja vasta ens viikolla, mutta olen kavereiden kanssa boksia hakannut jo pitkään joten en ole mikään täysi raakile, GT tulee todennäköisesti olemaan Tunkero mutta se ei vielä siis ole varmaa. elikkä mielelläni siis olisin osa karvamasuja ensi viikosta lähtien!

Terve, olen tässä jo hetken verran etsinyt jotain pientä ryhmittymää joka alkaa tota MW2:sta pelailemaan, ja ilmeisesti sellasen löysin.

tarkotus on myös nhl10 ostaa joten siinä määrin sovin klaaniin hyvin. virallisesti olen boxin omistaja vasta ens viikolla, mutta olen kavereiden kanssa boksia hakannut jo pitkään joten en ole mikään täysi raakile, GT tulee todennäköisesti olemaan Tunkero mutta se ei vielä siis ole varmaa. elikkä mielelläni siis olisin osa karvamasuja ensi viikosta lähtien!

Pistin yksityisviestiä tulemaan. :)

Terve. Joo minä etsin myös pelikavereita joitten kanssa vois pelata klaanina tuota Call of duty Moder warfare2. Muutenkin peliseuraa:). "Taitoo" pitäisi olla ja rennolla meiningillähän sitä pelataan:).Ikää on myös riittävästi. Gamertage on Newatti

Edellisellekkin on jo vastattu ja haku jatkuu edelleen. Pari loistavaa kaveria tämän foorumin kautta onkin jo löytynyt ja lisää tarvitaan. Meitä on 5 aktiivista COD MW2-peluria, mutta se ei ihan riitä mukavan joustavaan matsien järkkäilyyn.

Siis jos olet klaania vailla, ikää löytyy se 18 vuotta tai enemmän ja haluat päästä jo viikonloppuna jyrämään muita klaaneja allesi -> ilmoittaudu minulle. Tai jyräämistä ja jyräämistä, viikonloppuna pelasimme harjoitusmatsin ja turpaan tuli 3-2, mutta ainakin meillä oli hauskaa. :)

Vastaus: Klaani "Karvamasut" etsii pelureita MW2:seen

Alkaa tiimi olemaan jo aika hyvin kasassa - 7 COD MW2:sen pelaajaa, mutta vielä muutamalle sotasankarille olisi tilaa. Matsiakin viikonloppuna luvassa, haluatko mukaan?

Termos, täälläkin olisi yksi kiinnostunut pelaaja. MW2:sta aika paljon tullut mätettyä ja olisi kiva puhua suomeakin joskus :D On myös nhl10 ja Waw ja cod4 hyllyssä.
Gamertag: Kuitunen

Termos, täälläkin olisi yksi kiinnostunut pelaaja. MW2:sta aika paljon tullut mätettyä ja olisi kiva puhua suomeakin joskus :D On myös nhl10 ja Waw ja cod4 hyllyssä.
Gamertag: Kuitunen

Moro. Jos tehdään niin että heitän sut kaveri listalle ja illalla tänään taikka vaikka huomenna pistän sulle inviteä niin pelaillaan ja pannaan asiaa aluilleen. Miltäs kuulostaisi?

Moro. Jos tehdään niin että heitän sut kaveri listalle ja illalla tänään taikka vaikka huomenna pistän sulle inviteä niin pelaillaan ja pannaan asiaa aluilleen. Miltäs kuulostaisi?

Joo kyllä käy. Laita invaa vaan niin tuun pelaileen. :)

pitäis eka vaa toi mw2 hankkii :)
mw1 olis kiinnostusta liittyä klaaniin :P

moro!! tässä olis yksi kiinnostunu pelamaan samas klaanis eli nimi merkki: kuningaslefa

Uusi, vasta perustettu klaanimme Karvamasut etsii aktiivisia ja rentoja kavereita kasvavaan porukkaansa. Pelaamista emme ota hirveän tosissamme, kunhan saataisiin pelejä aikaan ja mukava porukka ympärillemme.

Klaanipeleihimme kuuluu COD MW2 ja COD4, mahdollisesti lähi aikoina mukaan tulee NHL 10 ja/tai FIFA 10 ja tulevat klaanipelit valitaan sen mukaan mitä klaanilaiset haluavat pelata.

Ikärajamme on 18v(ei ihan ehdoton). Ikähaarukkamme tällä hetkellä 17 - 31v.

Kiinnostuitko? Jos näin pääsi käymään, niin laita viestiä minulle, jossa kerrot hieman itsestä. Näin saadaankin sitten homma aluilleen.

kiinnostusta olis tossa nimi merkki: kuningaslefa

Moikka, mulla olis klaani nimeltä 3RDROUND ja me pelattaisiin mw2. Jos teille sopisi klaanimatsi niin ottaisitko yhteyttä? Tämä meidän klaani on ihan tuore ja kokemusta klaanimatseista ei ole paljoa. Minä osaan tehdä matsit ja tarjoudun tekemään ne. Jos innostuit lähteä e-mailia osoitteeseen sanimikaela@gmail.com. - KIITOS -:)

Dodiih, en nyt ole huomannut vähään aikaan seurata tätä keskustelua, kun hommat ovat pyörineet jo hyvin porukallamme. Matseja on ollut useita, olemme Livegamerssin COD MW2 liigassa mukana jne. Voittoja ja tappioita on tilillemme kertynyt.

Otan kuningaslefaan yhteyttä ja ilmoitan samalla että rekry jatkuu. Meidän kaksi vakipeluria lähtemät ensi viikolla suorittamaan asepalvelusta, joten klaanimme riveihin tulee iso aukko johon kaipaamme täydennystä, että pelailu sujuisi jatkossakin hyvin.

Peleinä emme ole pelanneet muuta kuin tuota COD MW2:sta tähän mennessä. NHL 10:ssä on klaanin sisäinen turnee myös käynnissä ja tuohon pääsee vielä mukaankin. Emme ole "himoproo"-pelureita, vaan rennosti pelaamisen ottavaa ja suhteellisen aktiivisia. Klaanimme ikähaarukka tällä hetkellä on 17 ja 31 välillä. Keski-ikä jonkin verran yli 20.

Jos kiinnostus klaaniimme liittymiseen heräsi, laita privaattiviestiä. Olen hieman huono seuraamaan tätä keskustelua.

olen kiinostunut klaanistanne ja haluaisin liittyä mukaan.pelaan aktiivisesti mw2 ja jonkin verran nhl10. ikää on 17

Tää kuulostaa kyl meikän jutulta tämä klaani. En jaksa ottaa tätä peliä niin tosissaan. Ikää on 20 vuotta ja olen klaaniton tällä hetkellä. Vaatimuksena on tosiaan omista käsin vain se, että saa suomalaista peliseuraa ja silloin tällöin klaanimatsia. Pelaatteko Gamebattlesissa, Consolegamingissa, Clanbasessa? yms.?

Meikästä viel sen verran tosiaan ton 20 vuoden iän jälkee, et peliaikaa kertynyt melkein 7d ja kolmas prestige loppupuolella. Kills to deaths ratio aivan sama ja sitä rataa. En tiiä paljon on, jotai 1,3 - 1,4, mut en seuraa niin joo.

Puhelias tyyppi olen, joten ei varmaa pahitteeksi olisi.

Vastaus: Klaani "Karvamasut" EI TÄLLÄ HETKELLÄ etsi pelureita MW2:seen

Moro.
Semmosta asiaa, että onko teillä karvamasuilla halukkuutta haastaa toista mw2 klaania?

Nimittäin me haluaisimme pelata toista klaania vastaan.
Klaanin nimi on Modern Warfare Hämeenkyrö [MWHK].

Meille kavisi TDM, Domination, Demolition, Sabotage, Search and destroy..

Ilmoitelkaa, jos on halukkuutta!

Ylös Bottom