Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokemuksia NTSC-kuutioista?

CubeFreak

New Member
Elikkäs, elikkäs, olisin ostamassa NTSC-GameCubea ja haluaisin kuulla toisten ihmisten kokemuksia laitteista.
Laittakaa tänne myös huonot puolet, kiitos.

Kiitos vielä kerran

CubeFreak
 
11 kuukautta on NTSC-Cubella tullut pelailtua, ja mitä tästä nyt voikaan sanoa. Tarvitsee muuntajan, tai EuroCuben virtalähteen. Ei myöskään toimi kaikissa televisioissa, vaan vaatii(yllättäen) NTSC-tuen. Ainoa huono puoli tässä on, etteivät PAL-pelit toimi, vaan pelit on hommattava ulkomailta, tai käytettynä suomesta. Mutta kolikon toisella puolella on taas se, että pelit saadaan aiemmin NTSC-Cubelle. Ei anna ulos RGB:tä, joten S-Video -piuha on käytännössä pakko-ostos.
 
Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kaba
Ei anna ulos RGB:tä, joten S-Video -piuha on käytännössä pakko-ostos.
Tuo ei ihan tarkkaanottaen pidä paikkaansa. NTSC-GameCube ei anna RGB:tä ulos analogisesta ulostulosta, mutta digitaalisesta ulostulosta tarvittaessa antaa. Eli NTSC-GameCubeen saa RGB-kaapelin, joka vielä kaiken lisäksi antaa paremman kuvan kuin PAL-Cuben analogiseen ulostuloon liitettävät RGB-piuhat.
 
Ahaa.. Olen tainnutkin muuten nähdä tuollaisen piuhan jossain nettikaupassa, kun vähän tarkemmin muistelen.. Reilusti yli 50 euroa oli hintaa, joten ei kiitos :).
 
Tammikuusta astihan minää USA/JAP Cubella olen pelaillut.

Siinähän se Kaba ne huonot puolet luetteli, mutta pääasia on, että saan pelit aikaisemmin kuin euroopasta (ja halvemmalla!).
 
Helmikuun alusta minäkin olen Cubellani pelaillut. Parastahan tuossa koneessa on että saa pelit ajoissa ja halvemmalla. Miinuksina juuri nuo mitä kaba sanoi.
 
Saisinko vielä tietää, että mistä ostitte, oliko toimituksessa ongelmia ja että kauanko toimitus kesti?
 
Cube tuli noin kaksi viikkoa japanin julkaisun jälkeen muistaakseni. Toimitus siis kesti toista viikkoa, mitää ongelmia sen kanssa ei ollut.
 
Ylös Bottom