Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Kokemuksia Samsungin TV:istä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ikoju
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

ikoju

New Member
Katselin tuossa Samsungin 32" 100hz tv:tä, joka oli hinnaltaan vähän bajaa 1000 euroa. Onko kellään kokemuksia Samsungin tv:istä, että minkälaista kuvaa niistä tulee? En ole itse törmännyt koskaan Samsungin tv:seen, mutta tuossa voisi ehkä olla hinta/laatu suhde kohdallaan, mutta en tiedä kun en koskaan Samsungin tv:tä ole nähnyt.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan ikoju
Katselin tuossa Samsungin 32" 100hz tv:tä, joka oli hinnaltaan vähän bajaa 1000 euroa. Onko kellään kokemuksia Samsungin tv:istä, että minkälaista kuvaa niistä tulee? En ole itse törmännyt koskaan Samsungin tv:seen, mutta tuossa voisi ehkä olla hinta/laatu suhde kohdallaan, mutta en tiedä kun en koskaan Samsungin tv:tä ole nähnyt.

Sattumoisin omistan yhden Samsungin television. On ollut pelikaytossa ostohetkesta lahtien ties kuinka kauan. Ostettu kaiketi joskus 84. Surkea televisio, mutta pelikaytossa rittanyt. Rahat kannattaa enemmin sijoittaa jonkin parempaan merkkiin kuten Sony tai Panasonic.

Sony tai Panasonic? Sonyssa maksaa merkki aivan liikaa. Jos ostat saman hintaisen Grundigin saat todennäköisesti paljon paremman television. Panasonic on tosin jees.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu
Sony tai Panasonic? Sonyssa maksaa merkki aivan liikaa. Jos ostat saman hintaisen Grundigin saat todennäköisesti paljon paremman television. Panasonic on tosin jees.

Ei kaikessa tartte olla Sony vastainen! Että Panasonic jees, niin siinähän ei yhtään ole hintaa vai? Ja Grundig käyttää paljon nykyään samoja kuvaputkia kun Philips, ja Philipsin voi jostain liikkeestä saada tosi hyvään hintaan. Niin Sonyn 25" ostin viime kesänä ja maksoi jotain 2400mk, muualla näin saman koneen 3500mk ja vielä Citymarketissa 1990mk, kivasti on hinta eroja ja samasta tv-mallista oli siis kyse!

yhdellä kaverilla on samsungin 32" laajakuva, hän on ainakin valittanut valkoisen värin "pumppaamista" ja jotain vaaleita raitoja näkyy tummissa kohdissa.

itselläni on philipsin wide ja kuvanlaadultaan todella hyvä, joskin asia ei ole näin blackline-d tai -fx putkissa vaan kannattaa katsoa että philipsiä ostaessa saa blackline-s sarjan putken.
miinuksia philipsissäni on lievä kuvan "kääntyminen" 0,5cm alueella reunoilla (tuota kääntymistä ei tosin huomaa ellei katso todella tarkasti, siksi on tv minullakin pysynyt koska virhe ei ole ollut suuren suuri), mutta tv:en(merkistä ja malleista riippumatta) geometria virheet ovat aina tuurista kiinni, mutta huoltovalikkoa käyttämällä saa niihin yleensä enemmän tai vähemmän apua.

Itse omistan Sonyn TV:n koska olen rikas paska ;) mutta en nyt ihan suorilta sellaista suosittele jos ostat laajakuvan, koska yksinkertaisesti kilpailijoiden laatu on perin lähellä ja hinta todella paljon alempi.

Mutta Liquitille, 25" 4:3 ostaisinkin varmaan Sonyn. Ja ostinkin. Tosin isomman. Mutta laajakuva hei.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan keiu

Mutta Liquitille, 25" 4:3 ostaisinkin varmaan Sonyn. Ja ostinkin. Tosin isomman. Mutta laajakuva hei.

Niin mäkin tein. Mutta jos laajakuvasta puhutaan niin sitten kyllä Sonya ei ihan ekana kannata kattella, ellei sitten satu edullisesti joku paikka myymään. Philipsin laajakuvia saa joskus todella edullisesti! On joku muukin joskus sanonut että toi s-putki olis niitä muita parempi vaikka ne muut on samassa paikassa maksanut enemmän. Mut aika usen Philipsiä myydään 499 niissä vaan ei aina mainita kuvaputkea. Itse en niin paljon välitä muista härveleistä, kunhan kuva on vaan hyvä. Äänet jokatapauksessa on stereoista paremmat...

Sony sen olla pitää. (koska olen "rikas" paska) Meillä on tuola Tv-huoneessa *köh* *köh*Sonyn projektio tv.... :D

Mutta olen hankkimassa lähiaikoina omaan huoneeseen tv:tä. (meillä on "vain" 5 tv:tä.....)

Aattelin hankkia jonkun 28" - 32" halvan mieluiten. (pelaamiseen koska Pojektio tv:ssä voi palaa kuva kiinni...)

Okei okei lopetan kehumisen.... ;)
Anteeksi leuhkiminen mutta kun oli pakko....

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan Liquit

Niin mäkin tein. Mutta jos laajakuvasta puhutaan niin sitten kyllä Sonya ei ihan ekana kannata kattella, ellei sitten satu edullisesti joku paikka myymään. Philipsin laajakuvia saa joskus todella edullisesti! On joku muukin joskus sanonut että toi s-putki olis niitä muita parempi vaikka ne muut on samassa paikassa maksanut enemmän. Mut aika usen Philipsiä myydään 499 niissä vaan ei aina mainita kuvaputkea. Itse en niin paljon välitä muista härveleistä, kunhan kuva on vaan hyvä. Äänet jokatapauksessa on stereoista paremmat...

mallit aina mainitaan, ja sitten auttaa philipsin nettisivut kun tietoja ko. mallista etsitään.

Lainatun viestin kirjoitti alkujaan kameli

mallit aina mainitaan, ja sitten auttaa philipsin nettisivut kun tietoja ko. mallista etsitään.

Joo, mutta en tässä nyt ole tällä hetkellä tv:tä hommaamassa, joten taustatieto on jäänyt sen takia vähäiseksi.:)

Ylös Bottom